Gå til innhold

Jeg vil ikke bli sammen med en røyker.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datet en mann. Visste ikke han røyka. Så etter en date sa jeg at jeg nok ikke var interessert. Hyggelig fyr altså men jeg orker ikke være med en som røyker. Lukter av klær, ånden osv. (jeg sa ikke det var pga røyken da) Han var veldig på meg og ville treffes igjen,  litt masete. Så da måtte jeg si det som det var, du røyker og jeg kan ikke fordra røyklukt. Da snudde han om og kalte meg psyko og sa at jeg kunne ikke forandre på det og at han røyka så mye han ville. 😳 Videre sa han at slike kontrollerende damer ville ikke HAN treffe. Så jeg kunne glemme å se han noe mer. 
Jeg har jo ikke bedt han om å slutte, jeg sa at jeg ikke ville treffe han pga røyken. Er det ikke lov å si det som det er? Og kan det at jeg ikke vil være med en røyker misforstås som at, «vil du treffe meg må du stumpe røyken»?

Ikke hørt fra han siden utskjellingen da  og det er jo veldig bra. 😊

Anonymkode: a2780...e94

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke du som bomma her. Slik jeg leser det gjorde du alt riktig: Du sa fra at du ikke var interessert og du var tydelig. Så var det han som kjørte på med mas og press, for deretter å bli fornærmet over svaret han klarte å presse fram.

Det kan godt hende at han nå føler at han har reddet stoltheten ved å si at HAN ikke vil treffe DEG mer, og legge det på at du er kontrollerende og vanskelig. Kan godt hende at han ikke tålte å bli avvist, og trengte å være den som avviste. Uansett tenker jeg at du skal være glad du ble kvitt ham, for den reaksjonen han kom med var litt på kanten, etter min mening.

Skrevet

Synes du har taklet det helt fint. Han som gjør seg vanskelig. Større problemer der i gården enn at han røyker. Bare regn deg som heldig for at det ikke gikk noe lenger med han. 

Skrevet

Oi, her er det ikke røyken som er det største problemet, nei. Tenk deg hvordan denne fyren er ellers hvis han reagerer så barnslig etter én date...

Skrevet

Det var vel ikke bare røyken som var et absolutt nei her. Vær glad at han røyket du, personligheten hadde han jo hatt uansett, men det kunne tatt lenger tid å oppdage det uten røyklukten. 

Anonymkode: 18333...2c5

Skrevet

Du gjorde det helt riktig.

Hvis jeg hadde møtt en fyr som hadde solgt seg inn som en sunn og sprek friluftsmann, så dukka det opp en røyker, en overvektig eller noe helt annet enn hva jeg hadde forestilt meg, så hadde jeg også gitt meg etter en date. Det må folk bare takle.

Anonymkode: f4eef...192

Skrevet

Vær glad du røyket ut hans virkelige jeg så tidlig ;)

Enig med de andre. Antar, som Superdolly skriver, at han føler han reddet sin stolthet ved å angripe deg. Men det har jo ikke noe med deg å gjøre. Uansett viste han der en så dårlig side ved seg selv, at du skal være veldig, veldig glad for at du slapp unna et nærmere forhold med ham, for det tror jeg kunne blitt et mareritt.

Håper du treffer en god mann snart :)

Anonymkode: 9c7da...43b

Skrevet

Oj! Det er vel ingen røykere som liker å høre at de lukter askebeger, men det var da en voldsom overreaksjon. Tror det er helt greit at det ikke blir deg og han, jeg. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Du gjorde det helt riktig.

Hvis jeg hadde møtt en fyr som hadde solgt seg inn som en sunn og sprek friluftsmann, så dukka det opp en røyker, en overvektig eller noe helt annet enn hva jeg hadde forestilt meg, så hadde jeg også gitt meg etter en date. Det må folk bare takle.

Anonymkode: f4eef...192

Enig. Man starter ikke forhold med løgner eller bedrag. Forhold må bygge på noenlunde like verdier.

Anonymkode: 9c7da...43b

Skrevet

Her høres det ut som du skal være veldig glad for at du ble kvitt han.

Jeg dater selv ikke folk som røyker, og jeg er faktisk allergisk. Men ser det er mye rare mannfolk der ute. Jeg er i 40 årene nå. Og synes det var mye bedre utvalg av flotte menn da jeg var i 20 og starten av 30 årene. Regner med at alle de bra er opptatt nå.

Anonymkode: f642b...8b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...