Anonym bruker Skrevet 9. juli 2021 #1 Skrevet 9. juli 2021 Evig singel dame i 40 årene. Årene tikker og går. Finner ingen mann. Hva gjør man da? Tips! Prøvd nettdating. Anonymkode: bee77...8d5
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2021 #2 Skrevet 9. juli 2021 Jeg ville prøvd å finne meg en ny fritidsinteresse innenfor et område du kanskje kan synes er morsomt, og som du tror menn du kan være interessert i også synes er morsomt. Gjerne innenfor et felt der det er flere menn enn kvinner. Og så oppsøke sosiale miljøer knyttet til denne interessen. Gaming? Sjakk? Fjellklatring? Kajakkpadling? Seiling? Anonymkode: 3ea64...8a7
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2021 #3 Skrevet 9. juli 2021 Anonym bruker skrev (57 minutter siden): Evig singel dame i 40 årene. Årene tikker og går. Finner ingen mann. Hva gjør man da? Tips! Prøvd nettdating. Anonymkode: bee77...8d5 Har du prøvd tinder? Anonymkode: 1ed7d...b9e
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2021 #4 Skrevet 9. juli 2021 Det første du må bestemme deg for er om du ønsker barn. Noen jeg kjenner som er single kom til den erkjennelsen og dro til Danmark og ordet det der. Da ble de aleneforelder. Andre som er single kom frem til at de ikke ønsket barn alene. De fikk seg heller en hobby slik at de hadde noe å tilbringe tiden sin med. Noen av dem traff da en mann de delte felles interesse med og ble samboere, andre har ikke opplevd dette enda men nyter godt av fellesskap og felles interesse i hobbyen. Anonymkode: 60323...e72
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2021 #5 Skrevet 9. juli 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det første du må bestemme deg for er om du ønsker barn. Noen jeg kjenner som er single kom til den erkjennelsen og dro til Danmark og ordet det der. Da ble de aleneforelder. Andre som er single kom frem til at de ikke ønsket barn alene. De fikk seg heller en hobby slik at de hadde noe å tilbringe tiden sin med. Noen av dem traff da en mann de delte felles interesse med og ble samboere, andre har ikke opplevd dette enda men nyter godt av fellesskap og felles interesse i hobbyen. Anonymkode: 60323...e72 Det med barn har jeg. Så det er jeg glad for for ønsket barn. Anonymkode: bee77...8d5
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2021 #6 Skrevet 9. juli 2021 Takker for tips. Må prøve gjerne noen hobbyer da. Som turer kanskje i et lag f.eks. Har prøvd Tinder. Tror mange der er ute etter bare sex. Eller ikke fått match eller vært uttrukket av, Anonymkode: bee77...8d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå