Gå til innhold

Morgensex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste akkurat et leserinnlegg i BT til en psykolog der en kvinne bastant hevder at ingen kvinner liker sex om morgenen. Vel, dette må jo diskuteres!

Jeg for min del elsker morgensex! Det er faktisk ofte da, med litt full blære, at jeg får de beste orgasmene! Og det er jo da jeg er mest opplagt og uansett skal dusje etterpå før resten av dagen starter. 

Hva med dere?

Anonymkode: 88a82...3cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jess..digger morgensex. Og våkne i halvsøvne og kjenne en hard pikk snike seg inn mellom rumpeballene. Er veldig lite som kan slå det😍

Anonymkode: 219f8...6ba

Skrevet

Jeg synes morgensex er helt okei, og nå som ung(domm)ene er oppe like lenge som oss om kvelden er det jo morgenstunden vi har for oss selv 😉

Anonymkode: fd6b2...398

Skrevet

Min eks fungerte ikke på morgenen, og selv om vi hadde helt fantastisk sex resten av døgnet, så savnet jeg virkelig det å ha morgensex.

Men skal jeg ha morgensex så må jeg vekkes sakte. Lærer opp de jeg er sammen med ;)  Enda så B-menneske jeg er kan jeg gjerne sette på vekkerklokka litt tidligere, bare for å få tid til å våkne rolig samtidig som han tenner meg gradvis.

Å komme med en påstand om at ingen kvinner liker det, det blir jo bare for dumt og faller på sin egen urimelighet. Hun snakker tydeligvis for seg selv, kanskje for noen venninner også. Men alle kvinner kjenner hun definitivt ikke, og i hvert fall ikke hva alle kvinner liker når det kommer til sex ;)

Anonymkode: 02136...519

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Leste akkurat et leserinnlegg i BT til en psykolog der en kvinne bastant hevder at ingen kvinner liker sex om morgenen. Vel, dette må jo diskuteres!

Jeg for min del elsker morgensex! Det er faktisk ofte da, med litt full blære, at jeg får de beste orgasmene! Og det er jo da jeg er mest opplagt og uansett skal dusje etterpå før resten av dagen starter. 

Hva med dere?

Joda, enig i det, vi kliner til og med før vi pusser tennene også, å da tar det ikke lang tid før vi er i gang. Har vært mye av det når vi begge har hatt hjemmekontor. Er ofte veldig kåt på morgenen. På kvelden er jeg bare trøtt å vil sove😊

Anonymkode: 3d4a6...e4d

Skrevet

Morgensex er deilig såfremt jeg får opp og tisse først, samt drikke et glass vann. 

Anonymkode: 65242...625

Skrevet

«Never let a morningbread go to waste» burde vært mottoet til mange par tror jeg.. 

Elsker å dorme i fra søvn til tett nærhet og sex på morgenkvisten..

Anonymkode: 3aca5...3ae

Skrevet
Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

«Never let a morningbread go to waste» burde vært mottoet til mange par tror jeg.. 

Elsker å dorme i fra søvn til tett nærhet og sex på morgenkvisten..

Anonymkode: 3aca5...3ae

Morningwood er vel mer riktig. "Smi mens jernet er varmt" heter det på norsk. 

Skrevet

Elsker morgensex uten snakk. 

Anonymkode: baf21...464

Skrevet

Hater morgensex!

Anonymkode: c0c1f...3e9

Skrevet

Hate it!

Anonymkode: e676f...166

Skrevet

Elsker det! 

Anonymkode: 0f9f8...038

Skrevet

Beste sexen som finnes... Hard pikk bakfra😍

Skrevet

Elsker det jeg og

Anonymkode: ebeaa...a86

Skrevet
On 7/8/2021 at 10:18 PM, Anonym bruker said:

Hva med dere?

Jeg elsker det :)

Anonymkode: 59312...995

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...