Gå til innhold

Når du er på stranda - hvor tisser du?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Hvor bæsjer du hvis det ikke er toalett der? Og du ikke klarer å holde igjen? I skogen? 

Anonymkode: fb8a5...dd0

F.eks ja. Har gjort det et par ganger pga jeg har irritabel tarm som gir diare, det kan komme uten forvarsel og ganske fort. Har selvsagt gått langt utenfor stien og nedi buskas, bak stein osv, og dekker alltid over det. Men det er noen ting jeg unngår å spise før tur og mens jeg er på tur som jeg vet kan gi magetrøbbel. Så har alltid med dopapir og hundeposer i tilfelle. Men det har ikke skjedd når jeg har vært på stranda da.

Hva med alle de tom telter da? Hvor tror du de gjør det? 

Anonymkode: 58cc7...df4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

F.eks ja. Har gjort det et par ganger pga jeg har irritabel tarm som gir diare, det kan komme uten forvarsel og ganske fort. Har selvsagt gått langt utenfor stien og nedi buskas, bak stein osv, og dekker alltid over det. Men det er noen ting jeg unngår å spise før tur og mens jeg er på tur som jeg vet kan gi magetrøbbel. Så har alltid med dopapir og hundeposer i tilfelle. Men det har ikke skjedd når jeg har vært på stranda da.

Hva med alle de tom telter da? Hvor tror du de gjør det? 

Anonymkode: 58cc7...df4

Er faktisk ganske digg å drite i skogen. Sitte på en gren å nyte utsikten og stillheten mens man er på do er faktisk ganske deilig. 

Anonymkode: 25f85...935

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Skuffer meg at så mange gjør det i vannet. Dere tror vel dere er de eneste som gjør det da. Se for dere at ALLE de 300 menneskene som bader der gjennom dagen tisser. Fortsatt delikat å bade? 

Jeg synes det er mye mer logisk å tisse i skogen. Mange gjør sikkert det også, men det kommer ikke på kroppen til folk da. Man kan jo få det i munnen folkens 😳😲

Anonymkode: d1b53...0f8

Herregud å fisefin... 

Anonymkode: 25f85...935

Skrevet

Jeg tisser før jeg drar hjemme fra. Vet det ikke er helt bra, men tisser gjerne  bare 2 ganger i døgnet. 

Anonymkode: 6f4f5...099

Skrevet

Jeg har aldri tisset på stranden. 

Tisser før jeg går hjemmefra og når jeg kommer hjem igjen. Sjeldent jeg er mer enn 5-6 timer på stranden, så jeg ser ikke problemet.

Anonymkode: 078df...3f4

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Skuffer meg at så mange gjør det i vannet. Dere tror vel dere er de eneste som gjør det da. Se for dere at ALLE de 300 menneskene som bader der gjennom dagen tisser. Fortsatt delikat å bade? 

Jeg synes det er mye mer logisk å tisse i skogen. Mange gjør sikkert det også, men det kommer ikke på kroppen til folk da. Man kan jo få det i munnen folkens 😳😲

300 stk som tisser i skogen .. må stinke der 🙃

Anonymkode: 8c225...826

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

300 stk som tisser i skogen .. må stinke der 🙃

Anonymkode: 8c225...826

Bjørnen holder seg i hvert fall unna 😂😂

Anonymkode: 2a8c3...1fa

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Om alle de 300 bader i et lite tjern og tisser der, så kan jeg skjønne at tanken på det er litt ekkel. Om 300 mennesker tisser i sjøen, der bølger og strømmer bytter ut vannet, så tviler jeg på at noen liter tiss gjør særlig forskjell. Det er mye annet som flyter rundt i havet også som man får i seg når man svømmer. Plankton, fiskebæsj, hvaltiss...det beste er å ikke tenke for mye på det. Man puster inn ganske mye rart i løpet av en dag også. 

Skrevet
Himmel og hav skrev (53 minutter siden):

Om alle de 300 bader i et lite tjern og tisser der, så kan jeg skjønne at tanken på det er litt ekkel. Om 300 mennesker tisser i sjøen, der bølger og strømmer bytter ut vannet, så tviler jeg på at noen liter tiss gjør særlig forskjell. Det er mye annet som flyter rundt i havet også som man får i seg når man svømmer. Plankton, fiskebæsj, hvaltiss...det beste er å ikke tenke for mye på det. Man puster inn ganske mye rart i løpet av en dag også. 

Tror hun troller😊

Skrevet

Tisser i havet. Lett.

Anonymkode: 5b516...537

Skrevet

Jeg tisser i sjøen hvis jeg bader. Ellers på nærmeste toalett. 

Anonymkode: e189f...27b

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 8.7.2021 den 21.16):

De fleste strender/badeplasser i Norge har vel ikke 300 mennesker? 

Om du tror at urin er det verste du får i munnen på en tettpakket Strand i syden så tror jeg du kan få deg en overraskelse. 

Jeg svømmer langt ut og tisser i vannet. 

Anonymkode: e6563...2ae

Skrevet
Elizabeth skrev (21 timer siden):

Tror hun troller😊

Det tror ikke jeg. Jeg har opplevd mennesker som står på stranda og kjefter og skriker for at noen lot hunden sin vasse i vannet 10 meter lengre borte. Vedkommende mente at ungene hennes da ikke kunne bade i sjøen mer den dagen fordi det var uhygienisk nå som hunden hadde satt potene sine i vannet. Så at noen er redd for tiss i vannet er faktisk helt troverdig. 

Skrevet
On 7/8/2021 at 4:43 PM, Anonym bruker said:

Hva gjør du om du må tisse når du er på stranda?

Anonymkode: b615e...226

på doen der

Anonymkode: 41033...3a6

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 8.7.2021 den 16.45):

I vannet. Svømmer langt ut og drar ned buksa. 😊

Anonymkode: 264cf...011

Selvsagt, toaletter er menneskeskapt jåleri, er du i naturen lever du i takt med det naturlige. Naturen tåler en desiliter eller to med næring fra atskillig antall mennesker, selv på en badestrand.

Anonymkode: 8ce22...b78

Skrevet

I vannet eller i skogen.

Anonymkode: 3b66e...3dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...