Gå til innhold

Når du er på stranda - hvor tisser du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør du om du må tisse når du er på stranda?

Anonymkode: b615e...226

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I vannet. Svømmer langt ut og drar ned buksa. 😊

Anonymkode: 264cf...011

Skrevet

Jeg tisser og bæsjer på toalettene som er satt opp der...

Anonymkode: 25f85...935

Skrevet

På stranda her er det toaletter, så da går jeg dit.

Skrevet

På toalettene 

Anonymkode: e05cf...01a

Skrevet

På toalettet hvis det er et, godt ute i sjøen hvis jeg bader eller veldig langt unna bak en busk hvis det er eneste alternativ. 

Anonymkode: 83af8...c94

Skrevet

På do! 

Eller hvis jeg bare må tisse en liten skvett: Laaaangt ute i vannet. 

Anonymkode: 7d3c3...4e9

Skrevet

På toalettet selvsagt. Drar alltid på en strand hvor slike faciliteter finnes. Eller går opp på hytta om vi er der. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

På do! 

Eller hvis jeg bare må tisse en liten skvett: Laaaangt ute i vannet. 

Anonymkode: 7d3c3...4e9

Hvorfor laaaangt ut? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Hvorfor laaaangt ut? 

Fordi man må dra av buksa. 😂

Altså når hi spør som hun gjør så regner jeg det med hun spør om steder som ikke har do. For er det do så går man jo der. Ikke vits å spørre da. 

Skrevet

Helst på do

Er det ikke do blir det jo vannet eller bak en busk, avhengig av temperaturen på vannet.

Anonymkode: cdb67...e05

Skrevet

Sjelden jeg er timesvis på en strand uten tilgang på toalett. 

Men hvis så er tilfelle er det vel bedre å svømme et stykke ut for å tisse i vannet enn å sette seg bak en busk. Altså, dyrelivet går ikke på vannklosett, det skal nok gå greit med en lite skvett tiss også. 

Anonymkode: 2a8c3...1fa

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Altså når hi spør som hun gjør så regner jeg det med hun spør om steder som ikke har do. For er det do så går man jo der. Ikke vits å spørre da. 

Hvorfor må du dra ned buksa?

Anonymkode: a4d68...62d

Skrevet
Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Dra dere av buksa når dere tisser i vannet?😅 Drar bare min til side eller tisser igjennom, blir jo skyldt bort mens jeg svømmer😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor må du dra ned buksa?

Anonymkode: a4d68...62d

Vil ikke tisse gjennom buksa. Har jeg badedrakt så drar jeg den til siden bare. 

Skrevet

I vannet. Drar bikini til siden.. 

Anonymkode: 102df...a4e

Skrevet

På toalettet, de strendene vi er på har toalett  og skifterom 🙂. Vet at det er mange som tisser i sjøen, men jeg har aldri klart det. 

Anonymkode: c63e0...14a

Skrevet

I vannet 

Anonymkode: ebb70...ea6

Skrevet

I vannet. Det er dit det ender til slutt uansett. En par desiliter tiss i noen milliarder liter vann ser jeg som helt uproblematisk. 

Hvis jeg ikke bader derimot må det være toaletter. Å tisse ved busker blir derimot fort ekkelt 

Anonymkode: bd50c...840

Skrevet

Er det ingen som kan se drar jeg badetrusa til siden bare og gjør fra meg i sanden. Ingen som ser, ingen problemer.

Anonymkode: 2133c...980

Skrevet

Skuffer meg at så mange gjør det i vannet. Dere tror vel dere er de eneste som gjør det da. Se for dere at ALLE de 300 menneskene som bader der gjennom dagen tisser. Fortsatt delikat å bade? 

Jeg synes det er mye mer logisk å tisse i skogen. Mange gjør sikkert det også, men det kommer ikke på kroppen til folk da. Man kan jo få det i munnen folkens 😳😲

Anonymkode: d1b53...0f8

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Skuffer meg at så mange gjør det i vannet. Dere tror vel dere er de eneste som gjør det da. Se for dere at ALLE de 300 menneskene som bader der gjennom dagen tisser. Fortsatt delikat å bade? 

Jeg synes det er mye mer logisk å tisse i skogen. Mange gjør sikkert det også, men det kommer ikke på kroppen til folk da. Man kan jo få det i munnen folkens 😳😲

Altså, strender med over 300 gjester har vel som oftest toalett? 

Ville vært mer obs på å bade i vannet etter en regnskur, når bæsjen fra fuglene skylles ut i vannet, sammen med alt annet det drar med seg. 

Anonymkode: 2a8c3...1fa

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Siden du synes det er ekkelt, visste du at alle tisser litt i basseng, uten å vite det? Og når det gjelder delikat så er nok ikke vannet så veldig rent fra før av altså. Hvor tror du det som du tisser ned i toalettet forsvinner til slutt? 

Skrevet

Hvor bæsjer du hvis det ikke er toalett der? Og du ikke klarer å holde igjen? I skogen? 

Anonymkode: fb8a5...dd0

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Hvor bæsjer du hvis det ikke er toalett der? Og du ikke klarer å holde igjen? I skogen? 

Anonymkode: fb8a5...dd0

Jeg har faktisk bare en gang i hele mitt liv, etter bleiestadiet, opplevd å ikke kunne holde meg mer og ikke hatt toalett tilgjengelig. Og det var ikke på en strand. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...