Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (På 11.7.2021 den 21.33):

Nei det er usant, hun kan smitte andre som er fullvaksinert også

Anonymkode: 03561...bf3

Hva er da vitsen med å være fullvaksinert hvis det fortsatt er farlig å få korona? Da er jo hele vitsen med vaksinen borte. 

Anonym bruker skrev (På 8.7.2021 den 15.02):

Nå er jeg så lei. Fikk igjen melding at jeg må bestille time til vaksine. Nei! Jeg "må" ikke ta vaksinen. Den er frivillig. Og nei, jeg skal ikke ta vaksinen.

Slutt å mas!

Jeg foretrekker å få covid-19 enn å ta en eksperimentell vaksine.

Anonymkode: 0a173...eaa

Så svar nei på meldingen da. Så registrerer de at du ikke ønsker vaksinen. Så slipper du det maset 😅

Anonymkode: 9f8f8...c1e

Milfy Way skrev (11 timer siden):

Hva er da vitsen med å være fullvaksinert hvis det fortsatt er farlig å få korona? Da er jo hele vitsen med vaksinen borte. 

Har du virkelig ikke fått med deg dette enda? Leser du ikke aviser, hører på nyhetssendinger eller leser på helsenorge? 

Anonymkode: 3bae8...3ab

Vi er der ja…. Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å bestille en time hos fastlege hvor vedkommende kan forklare dette på en god måte. 

Risikoen er lavere. Alt handler om risikovurdering. Ingen av alternativene er perfekte eller helt fri for risiko, men det er de eneste valgene vi har akkurat nå. Sannsynligheten for å bli alvorlig syk som vaksinert er for mange langt lavere enn som uvaksinert. 

Det store spørsmålet nå er hvor grensen går, det er ikke helt ferdig vurdert ennå, om de yngste har mer nytte enn ikke av å ta vaksinen. 

Anonymkode: ad00e...d59

Annonse

mamma til adhd gutt<3 skrev (3 timer siden):

Vi er der ja…. Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å bestille en time hos fastlege hvor vedkommende kan forklare dette på en god måte. 

Den belærende guffa igjen ja. God bedring. 

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Risikoen er lavere. Alt handler om risikovurdering. Ingen av alternativene er perfekte eller helt fri for risiko, men det er de eneste valgene vi har akkurat nå. Sannsynligheten for å bli alvorlig syk som vaksinert er for mange langt lavere enn som uvaksinert. 

Det store spørsmålet nå er hvor grensen går, det er ikke helt ferdig vurdert ennå, om de yngste har mer nytte enn ikke av å ta vaksinen. 

Anonymkode: ad00e...d59

Hvorfor skal man da shame fullvaksinerte som reiser på tur? 

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Har du virkelig ikke fått med deg dette enda? Leser du ikke aviser, hører på nyhetssendinger eller leser på helsenorge? 

Neida, jeg bor i skogen og har verken Internett, aviser eller TV. Ikke kan jeg lese eller skrive heller. 

For oss som er yngre enn 50-60 år er det uansett en 99,98% sjanse for å bli frisk etter korona. Og nå som det er mindre enn 200 nye smittede i Norge per dag, er sjansen i seg selv ganske så lav for å få korona. 
Jeg har takket nei til vaksinen. 

Anonymkode: 21e07...d5b

Milfy Way skrev (På 14.7.2021 den 14.51):

Neida, jeg bor i skogen og har verken Internett, aviser eller TV. Ikke kan jeg lese eller skrive heller. 

Ja, det må faktisk være den eneste forklaringen på hvorfor du ikke har fått med deg det mest grunnleggende vedr vaksine og immunitet. 

Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Ja, det må faktisk være den eneste forklaringen på hvorfor du ikke har fått med deg det mest grunnleggende vedr vaksine og immunitet. 

Selvfølgelig. Kanskje du kan kjøpe TV og leilighet til meg og lære meg å lese og skrive? Du vet, som en form for veldedighet mot oss som er mindre begavet? 🤣🤣🤣

Annonse

Milfy Way skrev (17 minutter siden):

Selvfølgelig. Kanskje du kan kjøpe TV og leilighet til meg og lære meg å lese og skrive? Du vet, som en form for veldedighet mot oss som er mindre begavet? 🤣🤣🤣

Flaut.

Anonymkode: 4304c...9c9

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Selvfølgelig er det flaut. Men ikke noe annet p forvente av oss analfabeter, ikke sant? Vi som er så dårlig stilt? 

Anonymkode: 9b03a...8a9

Hvorfor følte du deg truffet?

Anonymkode: 4304c...9c9

• Opprett ny...