Anonym bruker Skrevet 7. juli 2021 #1 Skrevet 7. juli 2021 Samboer vil ikke ha sex like ofte som meg. Jeg er 35 år og sexlysten min øker omtrent for hver bursdag🤭 vil ha masse deilig sex, og jeg elsker å suge kuk.vi har vert sammen i 5 år nå, jeg er med på alt så lenge det ikke har med bæsj og tiss og gjøre😝 analsex er digg så ikke sånn bæsj😜 er det så masse forlangt att vi har sex kansje 4-5 gg i uka? Selv om jeg vil flere ganger for dagen😇 jaja.. jeg får vel bare venne meg til det da.. men kjedelig når det er slik. Vil ikke gå ifra han pga dette, vi har barn sammen og han er perfekt bortsett fra sexgreia, han er god i senga da🙂 Anonymkode: 53398...533
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2021 #2 Skrevet 7. juli 2021 Her er det motsatt og jo mer mannen maser, jo mindre blir min lyst. Anonymkode: 37114...e9f
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2021 #3 Skrevet 7. juli 2021 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Her er det motsatt og jo mer mannen maser, jo mindre blir min lyst. Anonymkode: 37114...e9f Jeg maser ikke🙂 men ja han vet jeg vil ha mer sex enn det vi har. Så han vet att jeg alltid er klar når han vil. Anonymkode: 53398...533
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2021 #4 Skrevet 7. juli 2021 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Her er det motsatt og jo mer mannen maser, jo mindre blir min lyst. Anonymkode: 37114...e9f Klassisk... Anonymkode: aef28...c99
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2021 #5 Skrevet 7. juli 2021 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Samboer vil ikke ha sex like ofte som meg. Jeg er 35 år og sexlysten min øker omtrent for hver bursdag🤭 vil ha masse deilig sex, og jeg elsker å suge kuk.vi har vert sammen i 5 år nå, jeg er med på alt så lenge det ikke har med bæsj og tiss og gjøre😝 analsex er digg så ikke sånn bæsj😜 er det så masse forlangt att vi har sex kansje 4-5 gg i uka? Selv om jeg vil flere ganger for dagen😇 jaja.. jeg får vel bare venne meg til det da.. men kjedelig når det er slik. Vil ikke gå ifra han pga dette, vi har barn sammen og han er perfekt bortsett fra sexgreia, han er god i senga da🙂 Anonymkode: 53398...533 Og du fylte 14 år i går eller?🙈 Anonymkode: 59da9...716
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2021 #6 Skrevet 7. juli 2021 Hvor ofte har dere sex da? 4-5 ganger i uka er jo end del for mange, særlig når man har små barn. Det viktigste er jo at dere finner ut hva som fungerer for dere, og at det ikke blir et problem og et konfliktområde i det lange løp. Par som har veldig ulike sexbehov KAN oppleve at det blir et stort problem, men sier jo ikke at det blir det for dere. Anonymkode: 97ec2...fc6
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2021 #7 Skrevet 8. juli 2021 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Og du fylte 14 år i går eller?🙈 Anonymkode: 59da9...716 Nei er noen år siden jeg fyllte 14 du, men var like kåt da🤭😜 Hi Anonymkode: 53398...533
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2021 #8 Skrevet 8. juli 2021 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Hvor ofte har dere sex da? 4-5 ganger i uka er jo end del for mange, særlig når man har små barn. Det viktigste er jo at dere finner ut hva som fungerer for dere, og at det ikke blir et problem og et konfliktområde i det lange løp. Par som har veldig ulike sexbehov KAN oppleve at det blir et stort problem, men sier jo ikke at det blir det for dere. Anonymkode: 97ec2...fc6 1-2 gg i uka😑 somregel lørdagsmorgen eller søndagsmorgen🤭 Hi Anonymkode: 53398...533
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2021 #9 Skrevet 8. juli 2021 Normalt at lysten daler med barn i hus. Kjipt når man har ulikt behov, men man må jo finne en middelvei. Å mases på går sjelden bra da, så ikke gjør det i allefall. Fortsett å ta initiativ du, kanskje løsner det for ham etterhvert. Sex avler sex vettu. Anonymkode: 08067...28d
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2021 #10 Skrevet 8. juli 2021 Hvis dere har sex hver uke, så syns keg du ikke kan klage. Vi hadde masse masse sex tidligere. Men så dabbet det av og nå har vi sex noen ganger i året. Nå er det over to måneder siden sist. Jeg sliter voldsomt med det. Har vært vant til fra alle tidligere forhold å være den med lavest lyst, så det skaper en hel masse vanskelige følelser for meg da jeg ikke klarer å riste av meg følelsen av at mannen ikke har lyst på meg eller at jeg ikke klarer å tenne han. Selv om han er verdens beste og at han forteller meg daglig hvor fin og deilig jeg er og at han elsker meg. Jeg var ikke klar over hvor viktig den seksuelle bekreftelsen var for meg og min selvtillit og det er veldig vanskelig. Hadde vi hatt sex ukentlig hadde jeg vært fornøyd altså. Det er ikke lite! Anonymkode: bed08...3f5
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2021 #11 Skrevet 8. juli 2021 Kjæresten min har ikke sjans til å ha sex med enn maks to ganger daglig, og det går kun i en kort periode. Menn kan som regel ikke komme 16-20 ganger i løpet av en uke uten at det går ut over noe, damer kan i teorien komme flere ganger på rad uten problemer, vi blir ikke "tomme". Husk at sex skal være mer enn bare slitsomt og en plikt, hvis han har lyst to ganger i uka så jaja. Da er det det han orker da, hva med å heller se på om det er noe dere kan gjøre for at han skal ha overskudd til en dag til? Anonymkode: eefca...d94
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2021 #12 Skrevet 8. juli 2021 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Kjæresten min har ikke sjans til å ha sex med enn maks to ganger daglig, og det går kun i en kort periode. Menn kan som regel ikke komme 16-20 ganger i løpet av en uke uten at det går ut over noe, damer kan i teorien komme flere ganger på rad uten problemer, vi blir ikke "tomme". Husk at sex skal være mer enn bare slitsomt og en plikt, hvis han har lyst to ganger i uka så jaja. Da er det det han orker da, hva med å heller se på om det er noe dere kan gjøre for at han skal ha overskudd til en dag til? Anonymkode: eefca...d94 Det er i alle fall ikke sant! Når jeg var ung var det flere menn jeg var borti som kunne mer enn to ganger om dagen. Kanskje menns utstyr bare ruster med tiden? Anonymkode: a535b...eda
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2021 #13 Skrevet 8. juli 2021 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Kjæresten min har ikke sjans til å ha sex med enn maks to ganger daglig, og det går kun i en kort periode. Menn kan som regel ikke komme 16-20 ganger i løpet av en uke uten at det går ut over noe, damer kan i teorien komme flere ganger på rad uten problemer, vi blir ikke "tomme". Husk at sex skal være mer enn bare slitsomt og en plikt, hvis han har lyst to ganger i uka så jaja. Da er det det han orker da, hva med å heller se på om det er noe dere kan gjøre for at han skal ha overskudd til en dag til? Anonymkode: eefca...d94 Min mann kom fire ganger på en dag da vi var på ferie sammen (bare oss to) i fjor, og han er over 40 år. Men det er ikke normalen vår altså, vi har vanligvis sex 1-4 ganger i uken og bare av og til to ganger på en dag. Anonymkode: b9242...3f3
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2021 #14 Skrevet 8. juli 2021 Vi har sex daglig, ofte flere ganger om dagen. I helgene kan det fort bli opptil 6 ganger på ett døgn. I tilegg er vi swingers så det blir ofte litt ekstra gøy der. Anonymkode: c2998...d89
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2021 #15 Skrevet 8. juli 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvis dere har sex hver uke, så syns keg du ikke kan klage. Vi hadde masse masse sex tidligere. Men så dabbet det av og nå har vi sex noen ganger i året. Nå er det over to måneder siden sist. Jeg sliter voldsomt med det. Har vært vant til fra alle tidligere forhold å være den med lavest lyst, så det skaper en hel masse vanskelige følelser for meg da jeg ikke klarer å riste av meg følelsen av at mannen ikke har lyst på meg eller at jeg ikke klarer å tenne han. Selv om han er verdens beste og at han forteller meg daglig hvor fin og deilig jeg er og at han elsker meg. Jeg var ikke klar over hvor viktig den seksuelle bekreftelsen var for meg og min selvtillit og det er veldig vanskelig. Hadde vi hatt sex ukentlig hadde jeg vært fornøyd altså. Det er ikke lite! Anonymkode: bed08...3f5 Jeg tenker også att han ikke tenner på meg lenger, har jo lagt på meg litt under graviditetene og magen er blitt hengete og puppene henger litt også😒 så jeg tenker att det er sikkert derfor han ikke vil så masse😐 nå eg jeg begynt og dekke meg til om han kommer innpå badet når jeg har dusja og sånn🤭 så han skal slippe og se meg naken😝 Hi Anonymkode: 53398...533
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2021 #16 Skrevet 8. juli 2021 Det er jo ikke "bare å knulle" når man ikke har lyst... Du vil vel heller ikke at han skal tvinge seg til sex for å glede deg, når han egentlig ikke har lyst? 1-2 ganger i uka er helt normalt altså, det er du som har høyere sexbehov enn gjennomsnittet og må finne deg i å onanere alene. Anonymkode: 5b0d5...cdd
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2021 #17 Skrevet 8. juli 2021 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Vi har sex daglig, ofte flere ganger om dagen. I helgene kan det fort bli opptil 6 ganger på ett døgn. I tilegg er vi swingers så det blir ofte litt ekstra gøy der. Anonymkode: c2998...d89 Vi også prøvde sex med ett annet par for ca 2 år siden, men det endte med att den andre dama ble sjalu og ble sint😑 men det var jo litt spennende da🙂🙂 Hi Anonymkode: 53398...533
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2021 #18 Skrevet 8. juli 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det er jo ikke "bare å knulle" når man ikke har lyst... Du vil vel heller ikke at han skal tvinge seg til sex for å glede deg, når han egentlig ikke har lyst? 1-2 ganger i uka er helt normalt altså, det er du som har høyere sexbehov enn gjennomsnittet og må finne deg i å onanere alene. Anonymkode: 5b0d5...cdd Jeg tvinger han ikke, heller ikke maser jeg. Onanere er jeg lei av.. Hi Anonymkode: 53398...533
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2021 #19 Skrevet 8. juli 2021 Anonym bruker skrev (53 minutter siden): Kjæresten min har ikke sjans til å ha sex med enn maks to ganger daglig, og det går kun i en kort periode. Menn kan som regel ikke komme 16-20 ganger i løpet av en uke uten at det går ut over noe, damer kan i teorien komme flere ganger på rad uten problemer, vi blir ikke "tomme". Husk at sex skal være mer enn bare slitsomt og en plikt, hvis han har lyst to ganger i uka så jaja. Da er det det han orker da, hva med å heller se på om det er noe dere kan gjøre for at han skal ha overskudd til en dag til? Anonymkode: eefca...d94 Min ex kunne ha sex mange ganger i døgnet, husker en gang hadde vi sex 18 ganger på 20 timer. Han kom hver gang, så det du sier er nokk en myte. Med min nåværende samboer er vel det meste vi har hatt sex på ei natt 4 gg, da vi var nyforelsket🤭 Hi Anonymkode: 53398...533
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2021 #20 Skrevet 8. juli 2021 Du ordlegger deg som en kåt tenåringsgutt. Du kunne jo beskrevet problemet uten å gå i detalj om hva du liker, for eksempel. Det bryr nok de færreste seg om, skjønner du. Anonymkode: 76bc3...1bf
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2021 #21 Skrevet 8. juli 2021 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Du ordlegger deg som en kåt tenåringsgutt. Du kunne jo beskrevet problemet uten å gå i detalj om hva du liker, for eksempel. Det bryr nok de færreste seg om, skjønner du. Anonymkode: 76bc3...1bf 🙈 Anonymkode: 53398...533
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2021 #22 Skrevet 8. juli 2021 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Jeg tenker også att han ikke tenner på meg lenger, har jo lagt på meg litt under graviditetene og magen er blitt hengete og puppene henger litt også😒 så jeg tenker att det er sikkert derfor han ikke vil så masse😐 nå eg jeg begynt og dekke meg til om han kommer innpå badet når jeg har dusja og sånn🤭 så han skal slippe og se meg naken😝 Hi Anonymkode: 53398...533 Du tenker... du tror... At du ikke føler deg vel med egen kropp etter svangerskap og dekker deg til, det er ditt problem. Det gjør trolig også noe med måten du er på rundt ham, rundt nakenhet, tilnærming, intimitet. Når du dekker deg til "så han skal slippe å se meg naken" - da sier du jo egentlig at du mener du nå er så lite tiltrekkende at han bør skånes fra synet av deg. Slike holdninger som du nå har både til deg selv og til ham, det har dessverre en tendens til å legge en stor demper på sexlivet. Men snakker dere ordentlig og saklig om sex, nærhet, forholdet deres ellers, forhold til egen kropp osv.? Ikke i en sammenheng når dere skal ha sex eller den ene vil eller ikke vil, men helt utenom at det skal føre til sex? Nå vet vi ingenting om hvordan dere kommuniserer. Men jeg er faktisk litt enig i at du ordlegger deg rundt det med sex nesten som en overkåt tenåringsgutt Hvis jeg hadde hatt en mann som ordla seg slik om sex og vårt sexliv, da hadde jeg faktisk mistet lyst til å ha sex, fordi jeg nå trenger noe annet enn jeg gjorde da jeg var helt ung. Det betyr ikke å ikke være direkte, eller at man ikke kan snakke åpent eller ha humor rundt det, men jeg har rett og slett behov for en måte å kommunisere på som også gjenspeiler hvordan jeg ellers har utviklet meg. Dette trenger ikke gjelde din mann, men vet du egentlig hva han faktisk ønsker seg, hva han trenger for å ha lyst? En annen ting er at du nevner at dere hadde sex med et annet par for et par år siden. Jeg kjenner et par som gjorde det samme. Problemet i ettertid var at den ene hadde overtalt den andre til å bli med på det, og den andre hadde ikke greid å sette grense for seg selv og si nei til det - delvis fordi de hadde fantasert om det sammen tidligere, og delvis fordi h*n var redd for at partneren skulle se på den andre som mindre interessant om den ikke gikk med på det, for den første var så giret på det. Selv om vedkommende ble med på å ha se med det andre paret og også lot som om den likte det, så ble dette noe som i ettertid fikk vedkommende til å ta mer og mer avstand fra partneren sin. De endte med å gå fra hverandre, mye fordi den episoden viste hvor forskjellige de faktisk var, og at de ikke greide å kommunisere godt nok, hverken om sex eller ellers i forholdet. Snakk sammen, ordentlig og saklig. Og gjør noe med ditt eget forhold til egen kropp, fokuser på funksjon og glede heller enn å sette forstørrelsesglass på bagateller. Vær fornøyd med kroppen din. Anonymkode: cabbd...1ee
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2021 #23 Skrevet 8. juli 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): En annen ting er at du nevner at dere hadde sex med et annet par for et par år siden. Jeg kjenner et par som gjorde det samme. Problemet i ettertid var at den ene hadde overtalt den andre til å bli med på det, og den andre hadde ikke greid å sette grense for seg selv og si nei til det - delvis fordi de hadde fantasert om det sammen tidligere, og delvis fordi h*n var redd for at partneren skulle se på den andre som mindre interessant om den ikke gikk med på det, for den første var så giret på det. Selv om vedkommende ble med på å ha se med det andre paret og også lot som om den likte det, så ble dette noe som i ettertid fikk vedkommende til å ta mer og mer avstand fra partneren sin. De endte med å gå fra hverandre, mye fordi den episoden viste hvor forskjellige de faktisk var, og at de ikke greide å kommunisere godt nok, hverken om sex eller ellers i forholdet. Jepp. Swinging etc er for sexlivet, hva oppussing er for samlivet; første skritt ned trappen til kjelleren.. Anonymkode: 73168...b63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå