Anonym bruker Skrevet 6. juli 2021 #1 Skrevet 6. juli 2021 Hei, andre med babyer her som går på Furadantin? Vi sliter enormt med etterdønninger etter øvre UVI for noen mnd tilbake. Baby sover lite, er kvalmen, lite matlyst og viser ubehag og smerter ved vannlating. Følges opp av lege, men det er så lite som hjelper, baby blir helt krakilsk i perioder. Egentlig en rolig sjel, men etter sykehusinnleggelse er alt snudd. Humøret og. Søster spurte her i uken om hvorfor babyen ikke smiler lenger.. Det er vanskelig å se på. Spurte lege om det kunne være bivirkninger, men ble avfeid. Så da spør jeg her. Noen med erfaringer? Anonymkode: d779a...ad0
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2021 #2 Skrevet 6. juli 2021 Jeg tar furadantin etter samleie for å forebygge uvi. Blir veldig kvalm om jeg ikke tar de med mat. Kan være annet for små barn, men når ei stor ei som meg blir såpass kvalm, kan jeg tenke meg at en liten kropp blir det og 😔 Anonymkode: 2fe0f...e85
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2021 #3 Skrevet 6. juli 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg tar furadantin etter samleie for å forebygge uvi. Blir veldig kvalm om jeg ikke tar de med mat. Kan være annet for små barn, men når ei stor ei som meg blir såpass kvalm, kan jeg tenke meg at en liten kropp blir det og 😔 Anonymkode: 2fe0f...e85 Ja.. Det er det vi ser vi og. Men appetitten bare daler, så å ta den i forbindelse med «måltid» er ikke like lett. Når hun ikke vil spise særlig så blir det vanskelig.. Anonymkode: d779a...ad0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå