Anonym bruker Skrevet 6. juli 2021 #1 Skrevet 6. juli 2021 Jeg skulle gjerne kunne lest forskning som forklarer at noen fødes homofile. Har vokst opp i et kristent miljø der homofili er en av dødssyndene. Skulle så gjerne kunne vise til noen av mine venner i dette miljøet at homofili ikke er noe man selv velger. Finnes noen slik forskning? Anonymkode: 89d0e...9ed
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2021 #2 Skrevet 6. juli 2021 Hvorfor har du venner som er kristne? Anonymkode: 2a010...a19
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2021 #3 Skrevet 6. juli 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor har du venner som er kristne? Anonymkode: 2a010...a19 Hun skriver jo at hun har vokst opp i et kristent miljø - sier seg som regel selv da eller? De fleste kutter ikke ut alle i sin krets selv om de er kristne. Anonymkode: 56963...b14
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2021 #4 Skrevet 6. juli 2021 Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Jeg skulle gjerne kunne lest forskning som forklarer at noen fødes homofile. Har vokst opp i et kristent miljø der homofili er en av dødssyndene. Skulle så gjerne kunne vise til noen av mine venner i dette miljøet at homofili ikke er noe man selv velger. Finnes noen slik forskning? Anonymkode: 89d0e...9ed https://www.aftenposten.no/viten/i/MRqb8R/rapport-genetikk-forklarer-opptil-25-prosent-av-homoseksualitet - ingen absolutt forskning men forteller en del basert på noe forskning. men ofte er mennesker som har en fordøm mot noe en sterkere overbevisning/tro enn hva forskning skulle tilsi. Og jeg tror ikke det finnes mye som med sikkerhet (nå er sjeldent forskning 100%sikkert) at homofili er noe man er født med selv om dette er min erfaring fra mine homofile venner og familiemedlemmer som har vist tegn til dette fra tidlige barneår og til og med før 3års alder. leter du i databaser etter forskning vil du garantert finne begge deler. Anonymkode: 56963...b14
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2021 #5 Skrevet 6. juli 2021 Det er jo ingen som er født homofile eller i feil kropp. Anonymkode: 95ba6...300
ma(G)ma med to små :) Skrevet 6. juli 2021 #6 Skrevet 6. juli 2021 Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Det er jo ingen som er født homofile eller i feil kropp. Anonymkode: 95ba6...300 Dette 👆🏼er den typen folk du skal slite med, HI. Hadde jeg vært deg tror jeg at jeg hadde «lagt ballen død», og unngått alle diskusjoner om legning/homofili🤷🏻♀️
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2021 #7 Skrevet 6. juli 2021 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Det er jo ingen som er født homofile eller i feil kropp. Anonymkode: 95ba6...300 Flaut å se hvor uvitende det går an å være. Anonymkode: 35c91...bf7
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2021 #8 Skrevet 6. juli 2021 Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Flaut å se hvor uvitende det går an å være. Anonymkode: 35c91...bf7 Ja, det er pinlig... Anonymkode: 95ba6...300
uhhuhher Skrevet 6. juli 2021 #9 Skrevet 6. juli 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hvorfor har du venner som er kristne? Anonymkode: 2a010...a19 Det er veldig gøy at du svarer dette i en tråd som i bunn og grunn handler om toleranse. 🤣
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2021 #10 Skrevet 6. juli 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hun skriver jo at hun har vokst opp i et kristent miljø - sier seg som regel selv da eller? De fleste kutter ikke ut alle i sin krets selv om de er kristne. Anonymkode: 56963...b14 Da er de idioter. Si meg hvem du kjenner og jeg skal si deg hvem du er. Anonymkode: 2a010...a19
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2021 #11 Skrevet 6. juli 2021 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Da er de idioter. Si meg hvem du kjenner og jeg skal si deg hvem du er. Anonymkode: 2a010...a19 Vors i kollektivet? Anonymkode: bbcf1...f99
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2021 #12 Skrevet 6. juli 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Det er jo ingen som er født homofile eller i feil kropp. Anonymkode: 95ba6...300 Kjære vene, er det ikke vondt å være så uvitende? Selvfølgelig er en som står fram som homofil, født som homofil, og det samme gjelder for de som er født i feil kropp. Og det gjelder selvfølgelig også for bifile. Man velger ikke dette selv. Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg, HI, men la deg i alle fall ikke overbevise av folk som...300! Anonymkode: bbd01...3c7
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2021 #13 Skrevet 6. juli 2021 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Kjære vene, er det ikke vondt å være så uvitende? Selvfølgelig er en som står fram som homofil, født som homofil, og det samme gjelder for de som er født i feil kropp. Og det gjelder selvfølgelig også for bifile. Man velger ikke dette selv. Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg, HI, men la deg i alle fall ikke overbevise av folk som...300! Anonymkode: bbd01...3c7 Jeg tenker at med så latterlig mange fordommer som …300 er et stjerneeksempel på så er i grunnen det en åpenbar grunn til at man blir født homofil/transseksuell etc. for sannsynligvis er det ingen som ønsker å stå fram som det med mindre de «må» fordi det faktisk er sånn de er. Vegard Harm har blant annet uttrykt flere ganger at han skulle ønske han var heterofil og det forstår jeg dessverre så godt når man ser hvor mange idioter med horrible fordommer som finnes. Anonymkode: 35c91...bf7
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2021 #14 Skrevet 7. juli 2021 Anonym bruker skrev (9 timer siden): https://www.aftenposten.no/viten/i/MRqb8R/rapport-genetikk-forklarer-opptil-25-prosent-av-homoseksualitet - ingen absolutt forskning men forteller en del basert på noe forskning. men ofte er mennesker som har en fordøm mot noe en sterkere overbevisning/tro enn hva forskning skulle tilsi. Og jeg tror ikke det finnes mye som med sikkerhet (nå er sjeldent forskning 100%sikkert) at homofili er noe man er født med selv om dette er min erfaring fra mine homofile venner og familiemedlemmer som har vist tegn til dette fra tidlige barneår og til og med før 3års alder. leter du i databaser etter forskning vil du garantert finne begge deler. Anonymkode: 56963...b14 Man må holde tungen rett i munnen for å skille mellom; - gener, alltid medfødt - miljø før fødsel - miljø etter fødsel Begge de to første er medfødt, selv om kun det ene handler om eget gen-sett, mens det andre handler om mors gen-sett, samt en del tilfeldigheter. Anonymkode: 73c21...818
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2021 #15 Skrevet 7. juli 2021 Det er vel lite forskning som kan fortelle akkurat grunnen til at noen er homofile. Først og fremst fordi det ikke spiller noen rolle hvorfor. Det viktige er at homofili eksisterer og ikke er noe mindre aktverdig enn heterofili. Dette er en slik sak hvor "those who mind don't matter and those who matter don't mind". La de stakkars idiotene være i fred med forestillingene sine, de er uansett så faktaresistente at forskning ikke ville gjort en forskjell. Det er først når de forkastelige holdningene deres får utløp i diskriminering og hets det må slåes ned på Anonymkode: 69ab0...df6
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2021 #16 Skrevet 7. juli 2021 Det jo et avvik uansett hvordan man vrir og vender på det. En biologisk feil. Anonymkode: fc30e...0d2
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2021 #17 Skrevet 7. juli 2021 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Det jo et avvik uansett hvordan man vrir og vender på det. En biologisk feil. Anonymkode: fc30e...0d2 Eller tvert imot? Jorden er i ferd med å bli alvorlig overbefolket, så kanskje dette er naturens måte å bremse befolkningsveksten litt. Alle trenger ikke å lage egne barn, liksom. Anonymkode: 1e975...4ef
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2021 #18 Skrevet 7. juli 2021 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Det jo et avvik uansett hvordan man vrir og vender på det. En biologisk feil. Anonymkode: fc30e...0d2 Hvorfor skal man vri og vrenge på det da? Det oppstår jo biologiske "feil" hele tiden, det hører med det å være menneske, dyr og plante faktisk. Anonymkode: 2c169...bdf
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2021 #19 Skrevet 7. juli 2021 Hvis de mener at det er et valg, så kan du jo spørre de om når de valgte å være heterofile. Anonymkode: 64d61...b70
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2021 #21 Skrevet 7. juli 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvis de mener at det er et valg, så kan du jo spørre de om når de valgte å være heterofile. Anonymkode: 64d61...b70 Hvis de mener det er et valg så er det fullt mulig de mener at å være heterofil er medfødt, homofil er et valg bort fra det medfødte. Da hjelper det lite å spørre de når de mener at de valgte å være heterofile, for da mener de jo at heterofili er medfødt, homofili er et valg. Anonymkode: 2a010...a19
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2021 #22 Skrevet 7. juli 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Eller tvert imot? Jorden er i ferd med å bli alvorlig overbefolket, så kanskje dette er naturens måte å bremse befolkningsveksten litt. Alle trenger ikke å lage egne barn, liksom. Anonymkode: 1e975...4ef Så det fantes ingen homofile før jorden ble overbefolket? Det er først når jorden er blitt overbefolket at homofili er oppstått? Baserer du dette på vitenskap eller religiøs tro? Anonymkode: 2a010...a19
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2021 #23 Skrevet 7. juli 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det jo et avvik uansett hvordan man vrir og vender på det. En biologisk feil. Anonymkode: fc30e...0d2 Som med blå øyne? Blå øyne er en biologisk feil. Hvit hud er manglende pigment. En biologisk feil, et avvik. Anonymkode: 2a010...a19
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2021 #24 Skrevet 7. juli 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det er vel lite forskning som kan fortelle akkurat grunnen til at noen er homofile. Først og fremst fordi det ikke spiller noen rolle hvorfor. Det viktige er at homofili eksisterer og ikke er noe mindre aktverdig enn heterofili. Anonymkode: 69ab0...df6 NETTOPP! Anonymkode: 2a010...a19
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2021 #25 Skrevet 7. juli 2021 Anonym bruker skrev (På 6.7.2021 den 21.57): Da er de idioter. Si meg hvem du kjenner og jeg skal si deg hvem du er. Anonymkode: 2a010...a19 Mener du alle religiøse er idioter? Anonymkode: e671a...608
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå