Gå til innhold

Innreiseregler fra Sverige - hjelp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Det spørs jo om du har gjennomgått korona, er fullvaksinert det eller ikke det.

Anonymkode: e42ca...18d

Og så kommer det jo an på vor i Sverige du skal. Noen steder er grønne, andre er røde.

Anonymkode: ffc6b...fbe

HI her. Hadde tenkt å dra til et grønt sted. Har fått 1 vaksinedose. Ser ut som om man da må fylle ut et skjema + ta en hurtigtest på grensa. Men jeg vet faktisk ikke om jeg gidder. Må vel regne med at det kan bli lange køer. Nå hadde jeg tenkt meg til Storlien da, aner ikke hvor mye trafikk det er der nå. 

Anonymkode: bda65...3b5

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

HI her. Hadde tenkt å dra til et grønt sted. Har fått 1 vaksinedose. Ser ut som om man da må fylle ut et skjema + ta en hurtigtest på grensa. Men jeg vet faktisk ikke om jeg gidder. Må vel regne med at det kan bli lange køer. Nå hadde jeg tenkt meg til Storlien da, aner ikke hvor mye trafikk det er der nå. 

Anonymkode: bda65...3b5

Om du har fulgt med i Adressa de siste dagene så hadde du sett at det er kø. Når på døgnet vet jeg ikke. Sikkert roligere på ettermiddagen på en hverdag enn lørdag. Jeg tenker også å ta turen til Storlien, men venter til de har fått litt orden på systemet. 

https://www.midtnorskdebatt.no/meninger/leder/2021/07/08/For-dårlig-forberedt-på-grensekø-24240550.ece

Anonymkode: c1fac...ff9

• 2 uker senere...

Annonse

• Opprett ny...