Anonym bruker Skrevet 6. juli 2021 #2 Skrevet 6. juli 2021 Du kan ikke søke om begge deler nei. Staten støtter studenter ved å gi dem studielån og stipend, de støtter ikke dobbelt ved å også gi bostøtte... https://www.husbanken.no/person/bostotte/student/ Anonymkode: e386b...305
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2021 #3 Skrevet 6. juli 2021 Det står at det er unntak hvis studenten bor med barn under 18. Kan jeg søke da? Anonymkode: 0cc64...c4f
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2021 #4 Skrevet 6. juli 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Det står at det er unntak hvis studenten bor med barn under 18. Kan jeg søke da? Anonymkode: 0cc64...c4f Ja, om du går innunder et av unntakene søker du. Verste som kan skje er at du får nei, så ingen grunn til å la være å søke ihvertfal. Anonymkode: e386b...305
Daquiry Skrevet 6. juli 2021 #5 Skrevet 6. juli 2021 Nei, det teller ikke med. Jeg får bostøtte, lån og stipend.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2021 #6 Skrevet 6. juli 2021 Om du bor med og forsørger barn, så kan du få selv om du er student. Om du leier sokkeletasjen hjemme og lillesøsteren din bor i det samme huset, så har du ikke rett på bostøtte. Det samme gjelder om du studerer som ledd i et arbeidsrettet tiltak. Anonymkode: 5f304...571
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå