Anonym bruker Skrevet 5. juli 2021 #1 Skrevet 5. juli 2021 Man snakker om å la barn ned i 15-16 år få vaksinen mot Covid-19. Deretenker litt at hva viss det at den tuller med syklusen med eldre jenter, vil dere av de skal ta den? Jeg føler meg skeptisk, man snakker om at mange kvinner har fått tull med syklusen og mensen etterpå uten at man helt har funnet ut hvorfor enda. Det er ikke så farlig for meg, jeg er ferdig meg å få barn, men føler litt på tanken om at dersom den tuller til syklusen, hva viss den også gjør at man senere vil få problemer med å bli gravide... Det er et problem jeg ikke ønsker at min datter skal få. Anonymkode: 11dbd...95c
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2021 #2 Skrevet 5. juli 2021 Her ble 2 setninger blandet. Der hvor det står "Deretenker litt at hva viss det at den tuller med syklusen med eldre jenter, vil dere av de skal ta den?", skulle det ha stått "Dere med eldre jenter, vil dere av de skal ta den?" Anonymkode: 11dbd...95c
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2021 #3 Skrevet 5. juli 2021 Min 18åring har akkurat tatt vaksinen og hun vet om dette, for henne så var det ikke ett alternativ å ikke ta vaksinen. 16åringen sier selv hun skal ta vaksinen når hun blir tilbudt den. Nå har vi en arvelig sykdom i familien som gjør at vi ofte ikke får gjenomført en graviditet, så ungene vet om dette og har reflektert over at veien til å bli forelder kanskje ikke blir så enkel. Så det at dette er en mulig bivirkning gjør de ikke noe det heller. Som de begge sier så kan de bli foreldre på mange ulike måter,det å gå gravid i 9mnd er ikke ett must. Nå har vi i familien mistet tidlig, vi har vist om det fra vi var små og vi har vel igrunn aldri hatt noen plan A om å gå gravide selv, vi har hellerr tenkt det hadde blitt en fin bonus. Slik tenkte hvertfall både meg og min søster, men før vi var klare for å bli fosterforeldre hadde vi selv barn og det har aldri blitt fosterbarn. Anonymkode: 125bd...639
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2021 #4 Skrevet 5. juli 2021 Hvorfor ta sjansen? Barn og ungdom merker knapt covid. Hvorfor skal de ta vaksinen? Min datter vil ikke ta den, og det er jeg glad for. Anonymkode: cc5ad...742
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2021 #5 Skrevet 5. juli 2021 Vi venter noen år... Anonymkode: eb29b...e85
amandine Skrevet 5. juli 2021 #6 Skrevet 5. juli 2021 Ja, de tar. Som jeg skrev i den andre tråden. De bestemmer og de tar. Og det er jeg glad for.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2021 #7 Skrevet 5. juli 2021 18-åringen har tatt den. Anonymkode: 827d4...f8f
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2021 #8 Skrevet 5. juli 2021 17 åringen her sliter med utmattelse nå 1.5 år etter kyssesyken og tør ikke. Har flere venner som har hatt korona, og ingen har vært sykere enn en forkjølelse så foreløbig sier hun nei. Anonymkode: bd3d2...1bc
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2021 #9 Skrevet 5. juli 2021 Nei, blir ikke aktuelt. Anonymkode: 5f58d...18e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå