Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Spurte de da det ble snakk om å muligens åpne for de under 18, da ønsket de vaksine begge to. Så regner med det hvis det blir anbefalt av FHI. 

Anonymkode: 2b5ac...151

Det er vel anbefalt for 2003 kullet?

Anonymkode: c6ac8...28f

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det er vel anbefalt for 2003 kullet?

Anonymkode: c6ac8...28f

Ja, men hvis jeg har forstått riktig så bunner det i at 2003 fyller 18 i løpet av året. Det ble en del feil og kluss med dette kullet. Mange fyller underveis i vaksineringen. Rent praktisk vil jeg tippe det er lettere å sette parameteren etter årskull fremfor å kontinuerlig holde track på hvem som er over og under 18.

Anonymkode: 2b5ac...151

Annonse

Hvorfor? Barn og unge blir ikke syke av korona. Hvorfor vil dere gi dem vaksinen? Det er en helt ny vaksine ingen vet langtidsbivirkninger av! 180 mennesker er døde etter Phizer i Norge! De vet ikke om det har sammenheng med vaksinen eller ikke. De vet ikke! Kvinner opplever styrtblødninger. De vet ikke hvorfor. 
Hvorfor vil dere gi barna deres dette?! Barn og ungdom merker knapt korona! Verden er blitt fullstendig gal!

Anonymkode: 4d631...eb4

Annonse

amandine skrev (12 minutter siden):

Mine har allerede tatt, de har bestemt selv men jeg er glad de valgte å ta. 

Begge mine ønsker også vaksinen. De er kun 13 og 14 ( 15 i år). Jeg er også veldig glad for at de selv ønsker det. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvorfor? Barn og unge blir ikke syke av korona. Hvorfor vil dere gi dem vaksinen? Det er en helt ny vaksine ingen vet langtidsbivirkninger av! 180 mennesker er døde etter Phizer i Norge! De vet ikke om det har sammenheng med vaksinen eller ikke. De vet ikke! Kvinner opplever styrtblødninger. De vet ikke hvorfor. 
Hvorfor vil dere gi barna deres dette?! Barn og ungdom merker knapt korona! Verden er blitt fullstendig gal!

Det er faktisk fascinerende at det er mulig å sause sammen så mye feil på én gang. 

HI: Selvfølgelig skal mine ungdommer vaksinere seg når/hvis de får tilbudet. 

Anonymkode: 0e08b...111

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Det er faktisk fascinerende at det er mulig å sause sammen så mye feil på én gang. 

Hva var feil??

Anonymkode: 4c688...77f

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Hva var feil?

• Opprett ny...