Anonym bruker Skrevet 4. juli 2021 #1 Skrevet 4. juli 2021 Aldri vært der, men skal nå to dager i ferien med 3 barn på 4, 10 og 13 år. Hva må vi ta og gjøre der? Kom gjerne med tips Anonymkode: 2ae31...b0a
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2021 #3 Skrevet 4. juli 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Veldig kjekk park Anonymkode: d3f54...e11 Så bra, takk Anonymkode: 2ae31...b0a
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2021 #4 Skrevet 4. juli 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Veldig kjekk park Anonymkode: d3f54...e11 Helt enig, veldig kjekk park! Begynn i en ende og gå rundt, da får du med deg alt. Veldig greit med to dager, da har du litt tid på deg. Sist jeg var der tok jeg og min sønn en en karusell som het Ambolten. Den likte ingen av oss, vi satt bare og ventet på å kunne gå av igjen. Ellers synes vi alle tingene var kjekke. Vi tok også "Stupet" der du blir sluppet ned veldig mange meter i fritt fall. Den var gøy! De eldste barna dine har masse kjekke aktiviteter å gjøre og kan ihvertfall på dag nr. 2 gå litt fritt rundt i parken. Litt mindre å gjøre for fireåringen, men en del ting passer for han/henne også. Med tanke på fireåringen tro jeg det er best å begynne på venstre side i parken. Ta bakken opp til venstre like etter inngangen. Anonymkode: 842d2...7bf
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2021 #5 Skrevet 4. juli 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Helt enig, veldig kjekk park! Begynn i en ende og gå rundt, da får du med deg alt. Veldig greit med to dager, da har du litt tid på deg. Sist jeg var der tok jeg og min sønn en en karusell som het Ambolten. Den likte ingen av oss, vi satt bare og ventet på å kunne gå av igjen. Ellers synes vi alle tingene var kjekke. Vi tok også "Stupet" der du blir sluppet ned veldig mange meter i fritt fall. Den var gøy! De eldste barna dine har masse kjekke aktiviteter å gjøre og kan ihvertfall på dag nr. 2 gå litt fritt rundt i parken. Litt mindre å gjøre for fireåringen, men en del ting passer for han/henne også. Med tanke på fireåringen tro jeg det er best å begynne på venstre side i parken. Ta bakken opp til venstre like etter inngangen. Anonymkode: 842d2...7bf Tusen takk for svar og tips supert. Så det var noe gråtass greier osv, så hun får nok gjort litt. Hi Anonymkode: 2ae31...b0a
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2021 #6 Skrevet 4. juli 2021 Parken er «liten» og oversiktelig. Ikke så store avstander, så enkelt å feks hente ting i bilen om det trengs. Anonymkode: 12676...238
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2021 #7 Skrevet 4. juli 2021 Har vært der med barn mellom 9 og 15 år og de har kost seg veldig! Både rolige aktiviteter og aktiviteter for de tøffere og mye mindre folk enn i andre parker vi har vært i. Anonymkode: 906ea...147
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2021 #8 Skrevet 4. juli 2021 Koselig park som ikke er så stor. Anonymkode: 00a18...ea9
Kaffe(vimse)kopp Skrevet 4. juli 2021 #9 Skrevet 4. juli 2021 Vi har en 4 åring, bor i nærheten så vi har sesonkort, har vært der 4 ganger siden de åpnet 🙂. Gutten vår storkoser seg. Mye kjekt å gjøre, favorittene til gutten vår er, brannstasjonen og traktorbanen, men han tar de meste, bortsett fra de 5 største karusellene 🙂.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2021 #10 Skrevet 4. juli 2021 Veldig fin plass. Bestill tur til brannstasjonen for han minste (lurt å gjøre med en gang du kommer inn i parken). Anonymkode: 2365e...eda
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2021 #11 Skrevet 4. juli 2021 Lurt å ha med mat 🙂, har aldri spist der men har ikke hørt mye bra om de. Det går an å ta med grillmat og leie grillhytte, det er veldig koselig 🙂. Anonymkode: 44a76...5ec
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2021 #12 Skrevet 4. juli 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Veldig fin plass. Bestill tur til brannstasjonen for han minste (lurt å gjøre med en gang du kommer inn i parken). Anonymkode: 2365e...eda De har også en sjokoladefabrikk som jeg tror du må ha billett til (gratiis). Se også i programmet etter show og når de går. Anonymkode: 842d2...7bf
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2021 #13 Skrevet 5. juli 2021 Dere rekker fint å gå gjennom parken på en dag, med mindre det er mye folk og lange køer. Få billetter til brannstasjonen og sjokoladefabrikken med en gang, og så har jeg hørt om noen som går ruta opp mot jærgården og den veien først - de fleste går andre vei, og da er det mindre kø tidlig på dagen. Mine elsker kongeparken! Anonymkode: 6899e...b25
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2021 #14 Skrevet 5. juli 2021 Tusen takk for alle svar dere, ungene gleder seg hi Anonymkode: 2ae31...b0a
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2021 #15 Skrevet 11. juli 2021 On 7/4/2021 at 7:58 PM, Anonym bruker said: Aldri vært der, men skal nå to dager i ferien med 3 barn på 4, 10 og 13 år. Hva må vi ta og gjøre der? Kom gjerne med tips Anonymkode: 2ae31...b0a dårlig park, svindyr Anonymkode: f4309...f57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå