Gå til innhold

Hva hadde dere sagt til selger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt et klesplagg fra finn.no. Det er ikke store summer, derfor har jeg Vippset. Selger sa på fredag at hun skulle sende pakken da på kvelden eller på lørdag. Jeg ba henne om å sende en melding når hun hadde sendt den, og det skulle hun. Har ikke hørt noe enda, og sendte henne mld i dag om hun har fått sendt pakken. Hun har lest mld, men har ikke svart. Jeg tåler å tape denne summen, men jeg blir så provosert. Dette er et klesplagg datteren min har ønsket seg. Ser hun har flere annonser med klær ute.

Når bør jeg sende henne en ny mld? Og hva bør jeg skrive? Hvis hun er uærlig ønsker jeg ikke at flere blir lurt.

Anonymkode: b5487...91f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriv at du forventer et svar og at pakken blir sendt siden du allerede har betalt. Om hun ikke gjør det så rapporterer du henne til Finn (informer om at du kommer til å gjøre det) og skriver anmeldelse hvor du påpeker at selger ikke sender varene hun får betalt for. Ganske kjedelig anmeldelse å ha offentlig om hun selger mye.

Anonymkode: 3d168...6d7

Skrevet

Jeg tror jeg ville skrevet at jeg ser at hun har mottatt meldingen, og har forståelse for at det kan ha oppstått noe uforutsett, men at du i så fall vil ha beskjed. Jeg ville lagt til at hvis du ikke hører noe i løpet av morgendagen tar du saken videre. 

Anonymkode: acf08...154

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg tror jeg ville skrevet at jeg ser at hun har mottatt meldingen, og har forståelse for at det kan ha oppstått noe uforutsett, men at du i så fall vil ha beskjed. Jeg ville lagt til at hvis du ikke hører noe i løpet av morgendagen tar du saken videre. 

Anonymkode: acf08...154

Dette ☝️

Anonymkode: 3f088...1b6

Skrevet

Meld deg inn i Svindlere i Norges land på Facebook, søk opp selgers navn og se om andre har blitt lurt også. Så er det bare å melde til Finn og anmelde hos politiet. 

Anonymkode: c269b...4bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...