Anonym bruker Skrevet 3. juli 2021 #1 Skrevet 3. juli 2021 Jeg har ei venninne som jeg har kjent nesten hele livet. Men kjenner at hun er litt egoistisk( usikker på om det er rett ord). Hun har alltid bodd alene og vant å gjøre ting på sin måte. Saken er den at vi møtes en fredag i måneden hos meg eller henne. Da koser vi oss med mat og vin. Noen ganger har hun utsatt det til en annen helg pga at hun er invitert på hyttetur. Og jeg sier ikke noe på det. I går skulle vi møtes hos henne. På søndag skrev jeg til henne at jeg må jobbe overtid både onsdag og torsdag så jeg lurte på om vi kunne ta det neste helg i stedet. Jeg blir utslitt av den overtid jobbing. Hun svarte at hun var skuffet siden hun hadde handlet inn til den kvelden. Jeg sa beklager og hvis det var viktig for henne så skulle jeg kommer på fredag uansett. Fikk ikke svar på det. Er det ikke rart at voksne folk oppfører seg sånn? Anonymkode: 22be7...112
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2021 #2 Skrevet 3. juli 2021 Må bare legge til at hun kun jobber annenhver helg, og hun vil aldri møtes de helgene. Anonymkode: 22be7...112
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå