Anonym bruker Skrevet 3. juli 2021 #1 Skrevet 3. juli 2021 Har mange barn, hatt små barn i snart 15 år. Er noen år mellom hvert barn. Er lei av klesvask, rot på kjøkken, matlaging, rydding heile fuckings tia, dritbleie, en pappa som sitter hver morgen i helgene og kosebæsjer så hele tarmen omtrent treffer vannet i doskåla.(han har litt problem med magen så han kan ikke hjelpe for det men) De 4 minste må ha hjelp til påkledning og frokost. De 2 minste er tvillinger. Fuck eg er lei. Har i tilleg fibro og adhd!! Har lyst og stikke fra alt!! Og ja eg har sterilisert meg under ks med tvillingene🤞🤞 de var ikke planlagt med så mange barn. Anonymkode: 893ff...ae6
sug lut Skrevet 3. juli 2021 #2 Skrevet 3. juli 2021 Hold ut. La far bæsje i fred om han må, men du må også kunne låse deg inn på badet eller gå en tur helt i fred mens han passer alt og alle.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2021 #3 Skrevet 3. juli 2021 Slapp av. At dere har mange barn er deres egen feil. Anonymkode: c59c7...4ab
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2021 #4 Skrevet 3. juli 2021 sug lut skrev (2 minutter siden): Hold ut. La far bæsje i fred om han må, men du må også kunne låse deg inn på badet eller gå en tur helt i fred mens han passer alt og alle. Jada.. jeg bruker og gå i vaskekjelleren og soltere klær jeg når jeg vil være alene. Hi Anonymkode: 893ff...ae6
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2021 #5 Skrevet 3. juli 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Slapp av. At dere har mange barn er deres egen feil. Anonymkode: c59c7...4ab Neeeeei... tuller du eller? Anonymkode: 893ff...ae6
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2021 #6 Skrevet 3. juli 2021 Dritt lei jeg også til tider, hatt barn i 28 år og 10 til siste blir 18. Huff varme tanker til deg. Anonymkode: db37f...4fd
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2021 #7 Skrevet 3. juli 2021 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Neeeeei... tuller du eller? Anonymkode: 893ff...ae6 Så slutt å klag da! Anonymkode: c59c7...4ab
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2021 #8 Skrevet 3. juli 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Dritt lei jeg også til tider, hatt barn i 28 år og 10 til siste blir 18. Huff varme tanker til deg. Anonymkode: db37f...4fd 💚 Anonymkode: 893ff...ae6
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2021 #9 Skrevet 3. juli 2021 Hold ut, det blir bedre. Og når de blir store kommer du til å være glad for alle du fikk. Jeg er nå 43 år, og yngste er 14, og nå skulle jeg ønske at jeg hadde fått flere barn. Men jeg ønsket jo ikke det da de var små, og jeg var alene med de. Har og en venninne, som hadde 3 store barn, så ønsket de seg en til. Men fikk trillinger, og det ble noen tøffe år for de. Anonymkode: cee04...26f
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2021 #10 Skrevet 3. juli 2021 Det går seg til. Mine fire er 12, 14, 17 og 20 år og jeg har ikke sett noen av dem enda i dag. Jeg sitter på verandaen og koser meg, hat gått tur med bikkja og vært på butikken alt liksom 😉 Anonymkode: a77af...798
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2021 #11 Skrevet 3. juli 2021 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Det går seg til. Mine fire er 12, 14, 17 og 20 år og jeg har ikke sett noen av dem enda i dag. Jeg sitter på verandaen og koser meg, hat gått tur med bikkja og vært på butikken alt liksom 😉 Anonymkode: a77af...798 Ja, det var litt av et mål - å ikke se ungene sine 🤣 Anonymkode: fa1bd...450
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2021 #12 Skrevet 3. juli 2021 Anonym bruker skrev (39 minutter siden): Det går seg til. Mine fire er 12, 14, 17 og 20 år og jeg har ikke sett noen av dem enda i dag. Jeg sitter på verandaen og koser meg, hat gått tur med bikkja og vært på butikken alt liksom 😉 Anonymkode: a77af...798 Eg har 2 ungdommer også på 15 og 14 år🙂 so veit det går seg til🤣 men åååå.. fannt ny mann da veit du og skulle ha barn med han også fordi han ikke hadde barn så får vi 4 stk!!! De minste nå er 5, 3 og 2 stk på 8 mnder🙄 also jeg elsker barna mine men.... og jeg er i tilleg masse alene med dem fordi mannen jobber lange dager. Hi Anonymkode: 893ff...ae6
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2021 #13 Skrevet 3. juli 2021 Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Ja, det var litt av et mål - å ikke se ungene sine 🤣 Anonymkode: fa1bd...450 Snakk om å ta ting bokstavelig da 😉 Jeg ser de hver dag jeg, finner på ting med dem også. Men de sover lenge om morgen og de finnes ikke slitsomme lenger... Anonymkode: a77af...798
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2021 #14 Skrevet 4. juli 2021 Anonym bruker skrev (23 timer siden): Slapp av. At dere har mange barn er deres egen feil. Anonymkode: c59c7...4ab Ike feil, valg. Det er deres valg. Anonymkode: e2173...2bd
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2021 #15 Skrevet 4. juli 2021 Anonym bruker skrev (23 timer siden): Så slutt å klag da! Anonymkode: c59c7...4ab "Slutt å klagE". Sånn. Anonymkode: ca1c4...712
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2021 #16 Skrevet 4. juli 2021 Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Ike feil, valg. Det er deres valg. Anonymkode: e2173...2bd Det er ikke bestandig det er et valg. Noen ganger svikter prevensjonen. Jeg oppdaget graviditeten med sistemann da jeg var 11,5 uker på veg. Jeg gikk på p-piller og hadde nesten ingen mens på grunn av det. Hver måned hadde jeg småblødninger i en dag eller to, og det fortsatte utover svangerskapet. Ingen symptomer på graviditet i de første 11 ukene, før jeg besvimte på jobben. Tok test bare for å sjekke, og ble kjempeoverrasket. Så her var det ikke noe valg, selv om barnet ikke var planlagt og vi beskyttet oss. Anonymkode: ca1c4...712
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2021 #17 Skrevet 4. juli 2021 Du har min fulle sympati, HI. Du burde gjøre som noen av mødrene gjør her jeg bor; ta fri fra familien en gang det funker ift jobben med mannen din og ta inn på hotell der du bor - helt alene. Anonymkode: ac887...23e
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2021 #18 Skrevet 4. juli 2021 On 7/3/2021 at 10:00 AM, Anonym bruker said: Har mange barn, hatt små barn i snart 15 år. Er noen år mellom hvert barn. Er lei av klesvask, rot på kjøkken, matlaging, rydding heile fuckings tia, dritbleie, en pappa som sitter hver morgen i helgene og kosebæsjer så hele tarmen omtrent treffer vannet i doskåla.(han har litt problem med magen så han kan ikke hjelpe for det men) De 4 minste må ha hjelp til påkledning og frokost. De 2 minste er tvillinger. Fuck eg er lei. Har i tilleg fibro og adhd!! Har lyst og stikke fra alt!! Og ja eg har sterilisert meg under ks med tvillingene🤞🤞 de var ikke planlagt med så mange barn. Anonymkode: 893ff...ae6 dette må du skylde deg selv for, hjelper ikke og sutre Anonymkode: a4b3f...984
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2021 #19 Skrevet 4. juli 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Du har min fulle sympati, HI. Du burde gjøre som noen av mødrene gjør her jeg bor; ta fri fra familien en gang det funker ift jobben med mannen din og ta inn på hotell der du bor - helt alene. Anonymkode: ac887...23e Ja skal de🙂 men ikke før til høsten. Jeg og samboer har også planlagt en helg bare oss 2. Men må ha barnevakt også🤭 Hi Anonymkode: 893ff...ae6
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2021 #20 Skrevet 5. juli 2021 Anonym bruker skrev (På 4.7.2021 den 9.48): Det er ikke bestandig det er et valg. Noen ganger svikter prevensjonen. Jeg oppdaget graviditeten med sistemann da jeg var 11,5 uker på veg. Jeg gikk på p-piller og hadde nesten ingen mens på grunn av det. Hver måned hadde jeg småblødninger i en dag eller to, og det fortsatte utover svangerskapet. Ingen symptomer på graviditet i de første 11 ukene, før jeg besvimte på jobben. Tok test bare for å sjekke, og ble kjempeoverrasket. Så her var det ikke noe valg, selv om barnet ikke var planlagt og vi beskyttet oss. Anonymkode: ca1c4...712 Det er da et valg om du oppdager det før 12.uke. Et vanskelig valg, men fortsatt et valg. Anonymkode: 0723d...f3a
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2021 #21 Skrevet 5. juli 2021 Anonym bruker skrev (På 4.7.2021 den 11.28): dette må du skylde deg selv for, hjelper ikke og sutre Anonymkode: a4b3f...984 Dette må du skylde deg selv for. Det hjelper ikke å sutre. Sånn. Anonymkode: ca1c4...712
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2021 #22 Skrevet 6. juli 2021 Anonym bruker skrev (På 3.7.2021 den 10.00): Har mange barn, hatt små barn i snart 15 år. Er noen år mellom hvert barn. Er lei av klesvask, rot på kjøkken, matlaging, rydding heile fuckings tia, dritbleie, en pappa som sitter hver morgen i helgene og kosebæsjer så hele tarmen omtrent treffer vannet i doskåla.(han har litt problem med magen så han kan ikke hjelpe for det men) De 4 minste må ha hjelp til påkledning og frokost. De 2 minste er tvillinger. Fuck eg er lei. Har i tilleg fibro og adhd!! Har lyst og stikke fra alt!! Og ja eg har sterilisert meg under ks med tvillingene🤞🤞 de var ikke planlagt med så mange barn. Anonymkode: 893ff...ae6 Hvordan kan de fire minste være så små at de må ha hjelp til klær og mat? Er de så tette? Anonymkode: b45a2...ad5
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2021 #23 Skrevet 6. juli 2021 Anonym bruker skrev (På 4.7.2021 den 9.48): Det er ikke bestandig det er et valg. Noen ganger svikter prevensjonen. Jeg oppdaget graviditeten med sistemann da jeg var 11,5 uker på veg. Jeg gikk på p-piller og hadde nesten ingen mens på grunn av det. Hver måned hadde jeg småblødninger i en dag eller to, og det fortsatte utover svangerskapet. Ingen symptomer på graviditet i de første 11 ukene, før jeg besvimte på jobben. Tok test bare for å sjekke, og ble kjempeoverrasket. Så her var det ikke noe valg, selv om barnet ikke var planlagt og vi beskyttet oss. Anonymkode: ca1c4...712 Poenget var: Hun skrev at å få barn var feil, jeg mener at de tok ett valg om å få barn, og ja, man kan få barn uten at det er planlagt, men uansett så var det ikke feil. Anonymkode: e2173...2bd
Optatium Skrevet 6. juli 2021 #24 Skrevet 6. juli 2021 Anonym bruker skrev (På 3.7.2021 den 12.13): Eg har 2 ungdommer også på 15 og 14 år🙂 so veit det går seg til🤣 men åååå.. fannt ny mann da veit du og skulle ha barn med han også fordi han ikke hadde barn så får vi 4 stk!!! De minste nå er 5, 3 og 2 stk på 8 mnder🙄 also jeg elsker barna mine men.... og jeg er i tilleg masse alene med dem fordi mannen jobber lange dager. Hi Anonymkode: 893ff...ae6 Helt klart lov å være sliten og lei! Men du bør gjøre noen endringer. De to eldste av de små bør kunne gjøre mer selv. Min 3åring må rydde egne klær og få det i skittentøyet, rydde opp leker, ta med tallerkenen fra bordet, dekke på bordet osv. Ikke gjør alt for dem! Det tar kanskje litt tid, men det er verdt investeringen!
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2021 #25 Skrevet 6. juli 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Hvordan kan de fire minste være så små at de må ha hjelp til klær og mat? Er de så tette? Anonymkode: b45a2...ad5 5, 3 og 2 stk på 8 mnder. 5 åringen klare jo og kle på seg selv, 3 åringen må ofte ha hjelp. Hi Anonymkode: 893ff...ae6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå