Anonym bruker Skrevet 1. juli 2021 #1 Skrevet 1. juli 2021 Flere som ser dette programmet? Synes det er veldig morsomt å se på, og har sikkert sett 6-7 programmer siden jeg oppdaget det for et par uker siden. Det jeg synes er overraskende er at jeg fram til nå kun har sett at folk velger å bli boende ("love it.") Ingen velger jo å selge. Synes nesten litt synd i han som finner det ene perfekte huset etter det andre, og så velger de allikevel å bli boende. Er det bare jeg som har vært uheldig med programmene jeg har sett? Eller blir rett og slett alle boende. Anonymkode: 7a35b...f6a
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. juli 2021 #2 Skrevet 1. juli 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Flere som ser dette programmet? Synes det er veldig morsomt å se på, og har sikkert sett 6-7 programmer siden jeg oppdaget det for et par uker siden. Det jeg synes er overraskende er at jeg fram til nå kun har sett at folk velger å bli boende ("love it.") Ingen velger jo å selge. Synes nesten litt synd i han som finner det ene perfekte huset etter det andre, og så velger de allikevel å bli boende. Er det bare jeg som har vært uheldig med programmene jeg har sett? Eller blir rett og slett alle boende. Anonymkode: 7a35b...f6a Ser du den britiske? Der er det i så fall både og. Med Kirsty og Phil😊
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2021 #3 Skrevet 1. juli 2021 Liker Vancouver best. Episoden i går kveld så valgte de å flytte. 😊 Synes ofte den britiske pusser opp så stygt. Anonymkode: 7a995...405
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2021 #4 Skrevet 1. juli 2021 Nei, det hender de flytter. Men de som er med på disse programmene har jo en følelsesmessig tilknytning til huset, men så vil den ene flytte fordi huset ikke fungerer for dem. Når de da får pusset opp på en funksjonell måte, er det nok lett for den som opprinnelig ville flytte å bli. Det er en overvekt av folk som blir, men det er noen som flytter også, og min erfaring er at det er de med veldig lite plass som flytter. De som ser at et større hus vil fungere bedre for dem på sikt om de f.eks har barn som vokser til. De som har greit med plass og får bygd om huset så det fungerer bedre blir. Anonymkode: 51e23...069
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2021 #5 Skrevet 1. juli 2021 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Nei, det hender de flytter. Men de som er med på disse programmene har jo en følelsesmessig tilknytning til huset, men så vil den ene flytte fordi huset ikke fungerer for dem. Når de da får pusset opp på en funksjonell måte, er det nok lett for den som opprinnelig ville flytte å bli. Det er en overvekt av folk som blir, men det er noen som flytter også, og min erfaring er at det er de med veldig lite plass som flytter. De som ser at et større hus vil fungere bedre for dem på sikt om de f.eks har barn som vokser til. De som har greit med plass og får bygd om huset så det fungerer bedre blir. Anonymkode: 51e23...069 Eller. Som i går. Godt voksne med for mye plass og et hus som ikke fyller behov til en eldre generasjon. Anonymkode: 7a995...405
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2021 #6 Skrevet 1. juli 2021 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Liker Vancouver best. Episoden i går kveld så valgte de å flytte. 😊 Synes ofte den britiske pusser opp så stygt. Anonymkode: 7a995...405 Den er canadisk, ikke britisk. Hillary Farr er født i London, men bodd mer eller mindre hele livet i Canada. Canadisk produksjon. Anonymkode: 1aba9...0a6
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2021 #7 Skrevet 1. juli 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Den er canadisk, ikke britisk. Hillary Farr er født i London, men bodd mer eller mindre hele livet i Canada. Canadisk produksjon. Anonymkode: 1aba9...0a6 Vet der. Men der de pusser opp i Storbritannia er ikke like bra. Anonymkode: 7a995...405
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2021 #8 Skrevet 1. juli 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Den er canadisk, ikke britisk. Hillary Farr er født i London, men bodd mer eller mindre hele livet i Canada. Canadisk produksjon. Anonymkode: 1aba9...0a6 https://tvguide.vg.no/program/bolighjelpen-uk Anonymkode: 7a995...405
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2021 #9 Skrevet 1. juli 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): https://tvguide.vg.no/program/bolighjelpen-uk Anonymkode: 7a995...405 Ok, da er det en UK versjon også. Ser bare den canadiske med britisk designer😊 Anonymkode: 1aba9...0a6
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2021 #10 Skrevet 1. juli 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Ok, da er det en UK versjon også. Ser bare den canadiske med britisk designer😊 Anonymkode: 1aba9...0a6 Det er fire spin off av denne. Den med feriehus er også ok innimellom men ikke like bra som originalen. Anonymkode: 7a995...405
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2021 #11 Skrevet 1. juli 2021 10 hours ago, Anonym bruker said: Flere som ser dette programmet? Synes det er veldig morsomt å se på, og har sikkert sett 6-7 programmer siden jeg oppdaget det for et par uker siden. Det jeg synes er overraskende er at jeg fram til nå kun har sett at folk velger å bli boende ("love it.") Ingen velger jo å selge. Synes nesten litt synd i han som finner det ene perfekte huset etter det andre, og så velger de allikevel å bli boende. Er det bare jeg som har vært uheldig med programmene jeg har sett? Eller blir rett og slett alle boende. Anonymkode: 7a35b...f6a Liker kun den britiske,men den er ikke går ikke lengre, er vel fra sverige nå tror jeg Anonymkode: 57f57...3b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå