Anonym bruker Skrevet 1. juli 2021 #1 Skrevet 1. juli 2021 barnet skal på ferie med min kusine, merker jeg grugleder meg, er vant til at barnet er med meg hele tiden,men dette er sikkert sunt for oss begge, barnet er hos min kusine hver 3 helg også og vert det siden han var 11mnd,så de kjenner hverandre godt og jeg føler meg helt trygg,men hva i all verden skal jeg finne på ? Noe forslag? gidder ikke bare og sitte inne og se tven, har en venninne dag , da vi er 4 jenter som drar på dagstur til nabokomunen, men er det for eksempel rart og dra et sted alene og overnatte? blir glad for tips Anonymkode: 36c8e...764
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2021 #2 Skrevet 1. juli 2021 Kommer an på interessene dine, men hadde jeg hatt en uke helt for meg selv så hadde jeg sovet så lenge jeg kunne. Spist frokost på altanen (hvis det er varmt og fint vær) gått på biblioteket og lånt meg noen bøker. Gått tur i fjellet, dratt på stranden og bare solt meg og slappet av. Også sovet og sovet litt til😂Det er ikke rart å dra alene et sted og overnatte nei. Kos deg masse☺️ Hilsen overtrøtt 3barnsmor som har sover 2,5 time i natt og misunner deg som får en hel uke for deg selv 😅 Anonymkode: 50d11...ac7
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2021 #3 Skrevet 1. juli 2021 6 minutes ago, Anonym bruker said: Kommer an på interessene dine, men hadde jeg hatt en uke helt for meg selv så hadde jeg sovet så lenge jeg kunne. Spist frokost på altanen (hvis det er varmt og fint vær) gått på biblioteket og lånt meg noen bøker. Gått tur i fjellet, dratt på stranden og bare solt meg og slappet av. Også sovet og sovet litt til😂Det er ikke rart å dra alene et sted og overnatte nei. Kos deg masse☺️ Hilsen overtrøtt 3barnsmor som har sover 2,5 time i natt og misunner deg som får en hel uke for deg selv 😅 Anonymkode: 50d11...ac7 Tusen takk for masse fine tips Ja skal sove lenge jeg har sovet veldig dårlig de siste 2mnd nå, så søvn skal jeg få Anonymkode: 36c8e...764
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2021 #4 Skrevet 1. juli 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Tusen takk for masse fine tips Ja skal sove lenge jeg har sovet veldig dårlig de siste 2mnd nå, så søvn skal jeg få Anonymkode: 36c8e...764 Så deilig☺️ Jeg hadde kanskje invitert en venninne eller flere på middag/vinkveld eller gått en tur på kino med noen, ut å spise, gått på kafé. Pakken sekken og dratt opp på fjellet med niste og sittet der og bare nyt utsikten ☺️Gjøre ting man normalt ikke får tid til når man har barn man er alene om. Anonymkode: 50d11...ac7
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2021 #5 Skrevet 1. juli 2021 Jobbe mye slik at du kan bruke mer tid på barnet en annen gang? Jeg hadde ikke brukt en av mine dyrebare ferieuker uten barnet mitt. Kunne gjerne sendt barnet en uke til kusinen min, men da ville det vært mens jeg jobbet selv. Anonymkode: 1e99f...b0a
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2021 #6 Skrevet 1. juli 2021 Anonym bruker skrev (59 minutter siden): Jobbe mye slik at du kan bruke mer tid på barnet en annen gang? Jeg hadde ikke brukt en av mine dyrebare ferieuker uten barnet mitt. Kunne gjerne sendt barnet en uke til kusinen min, men da ville det vært mens jeg jobbet selv. Anonymkode: 1e99f...b0a Dummeste jeg har hørt! Man er ikke bare en mor, man er også et menneske med behov for å puste fritt! Anonymkode: 009f4...f99
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2021 #7 Skrevet 1. juli 2021 Du skal for all del unne deg å nyte det å være alene. Sov ut, få overskudd. Ha venninnekvelder. Barnet vil nyte godt av ei uthvilt og fornøyd mor, etter turen. Jeg hadde glatt tatt overnatting på et hotell, gjerne et med spa, om økonomien tillot det. Alternativt til en annen by. Gått ut og spist god mat. Venninnekveld, gjerne flere. Kanskje invitert til en lunsj hjemme? Så hadde jeg nok kjøpt inn masse is, og kost meg med serier på kvelden. Ei uke går fort, nyt den👍 Anonymkode: 04d91...665
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2021 #8 Skrevet 1. juli 2021 Hvis jeg fikk en uke alene, ville jeg ha kost meg hjemme med håndarbeid og diverse hobbyprosjekter. Hvis du ikke er så interessert i sånt høres det fantastisk ut med en natt på hotell. Gjerne et med basseng eller spaavdeling. Ikke rart i det heletatt! Anonymkode: f0a56...210
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2021 #9 Skrevet 1. juli 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): men er det for eksempel rart og dra et sted alene og overnatte? Absolutt ikke. Har ofte reist alene og det er deilig. Anonymkode: 7108d...d00
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2021 #10 Skrevet 1. juli 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jobbe mye slik at du kan bruke mer tid på barnet en annen gang? Jeg hadde ikke brukt en av mine dyrebare ferieuker uten barnet mitt. Kunne gjerne sendt barnet en uke til kusinen min, men da ville det vært mens jeg jobbet selv. Anonymkode: 1e99f...b0a Kanskje HI ellers har ansvar for barnet sitt hele tiden, unntatt de helgene han er hos kusinen? Om jeg f.eks. bare så barna mine annenhver uke ville jeg nok helt sikkert prioritert å være med dem i alle ferier. Siden jeg har ansvar for barna mine 52 hele uker i året synes jeg det høres deilig ut med en uke helt alene. Jeg ville enten reist vekk, slappet av eller gjort sånne oppgaver jeg ellers ikke har mulighet til å få gjort. Anonymkode: 1f54d...c69
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2021 #11 Skrevet 1. juli 2021 Jeg synes det er helt fantastisk å reise bort alene, bo på hotell, spise god mat, shoppe osv. Herlig!! Anonymkode: dfd40...bb2
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2021 #12 Skrevet 1. juli 2021 Hadde jeg hatt mulighet hadde jeg helt klart reist på hotell alene. Senke skuldrene 100%, uten dårlig samvittighet fordi jeg skulle vasket oppå kjøkkenskapene eller noe sånt 😉 Ikke rart å reise alene, mange gjør det. Bare følge sin egen rytme, uten å ta hensyn til noen.. Anonymkode: 3ba7d...3b8
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2021 #13 Skrevet 1. juli 2021 Tusen takk for svar alle sammen Og jobbe gjør jeg ikke er alene om ansvaret hele året, er kun hos kusina mi hver 3 helg og sammen med far en gang i uka . Men frister veldig med hotell ja, blir nok et par netter der, vet bare ikke hvor ennå Anonymkode: 36c8e...764
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2021 #14 Skrevet 1. juli 2021 Hvor bor du, og er du fullvaksinert? Jeg bor på Østlandet og er fullvaksinert. Hadde det vært meg hadde jeg tatt båten til København og kost meg der noen timer før jeg hadde tatt båten tilbake. Ville hatt en av de litt dyrere lugarene med launs (eller hvordan det nå skrives) og bare kost meg Anonymkode: bca6d...55f
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2021 #15 Skrevet 2. juli 2021 9 hours ago, Anonym bruker said: Hvor bor du, og er du fullvaksinert? Jeg bor på Østlandet og er fullvaksinert. Hadde det vært meg hadde jeg tatt båten til København og kost meg der noen timer før jeg hadde tatt båten tilbake. Ville hatt en av de litt dyrere lugarene med launs (eller hvordan det nå skrives) og bare kost meg Anonymkode: bca6d...55f Ja er fullvaksinert Jeg liker ikke båter, så akkurat det er ikke aktuelt Anonymkode: 36c8e...764
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2021 #16 Skrevet 2. juli 2021 Om du ikke jobber og barnet er i barnehage, hos tante hver tredje helg og hos pappa en dag i uka har du mer alenetid enn de fleste da... Men ikke ha dårlig samvittighet for å finne på noe koselig for deg selv når barnet er på ferie hos tante uansett, vi trenger ikke ha med barna på alt vi gjør 🙂 Greit å være oppofrende mamma, men det er deilig å bare være seg selv uten barna av og til også. Anonymkode: 3ba7d...3b8
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2021 #17 Skrevet 2. juli 2021 Hadde jeg vert singel og hatt barnefri hadde jeg funnet noen og ha masse deilig sex med hele uka, drukket masse vin, spist masse god mat og masse godteri😍 sovet masse og bare slappet av😜 Anonymkode: 8576f...d88
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2021 #18 Skrevet 2. juli 2021 11 hours ago, Anonym bruker said: Om du ikke jobber og barnet er i barnehage, hos tante hver tredje helg og hos pappa en dag i uka har du mer alenetid enn de fleste da... Men ikke ha dårlig samvittighet for å finne på noe koselig for deg selv når barnet er på ferie hos tante uansett, vi trenger ikke ha med barna på alt vi gjør 🙂 Greit å være oppofrende mamma, men det er deilig å bare være seg selv uten barna av og til også. Anonymkode: 3ba7d...3b8 Jeg jobber 100% og barnet går på sfo. nei jeg skal kose meg Anonymkode: 36c8e...764
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2021 #19 Skrevet 2. juli 2021 8 hours ago, Anonym bruker said: Hadde jeg vert singel og hatt barnefri hadde jeg funnet noen og ha masse deilig sex med hele uka, drukket masse vin, spist masse god mat og masse godteri😍 sovet masse og bare slappet av😜 Anonymkode: 8576f...d88 Jeg er singel ja Skal nok ha litt sex ja, god mat er også på listen og en god film eller serie godt avstår jeg,men kanskje jeg kjøper en god vin blir også 2 netter på hotell Anonymkode: 36c8e...764
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2021 #20 Skrevet 3. juli 2021 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Jeg er singel ja Skal nok ha litt sex ja, god mat er også på listen og en god film eller serie godt avstår jeg,men kanskje jeg kjøper en god vin blir også 2 netter på hotell Anonymkode: 36c8e...764 Misunnelig😍 kos deg masse😀 Anonymkode: 8576f...d88
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2021 #21 Skrevet 3. juli 2021 Anonym bruker skrev (På 1.7.2021 den 9.12): Dummeste jeg har hørt! Man er ikke bare en mor, man er også et menneske med behov for å puste fritt! Anonymkode: 009f4...f99 Men eg er eit menneske som har behov for tid med borna mine fordi eg har ein krevjande jobb. Hadde nok jobba mykje den veka. (er bonde). Folk er ulike. Hi, gjer det du likar best. Og ikkje ha dårleg samvit for å ha fri når barnet er borte. Eg ville jobba mykje og eg forstår og ho andre som ville jobba mykje. Det betyr ikkje at alle andre bør jobbe mykje. Anonymkode: 02ed7...f55
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2021 #22 Skrevet 3. juli 2021 Anonym bruker skrev (På 1.7.2021 den 21.35): Hvor bor du, og er du fullvaksinert? Jeg bor på Østlandet og er fullvaksinert. Hadde det vært meg hadde jeg tatt båten til København og kost meg der noen timer før jeg hadde tatt båten tilbake. Ville hatt en av de litt dyrere lugarene med launs (eller hvordan det nå skrives) og bare kost meg Anonymkode: bca6d...55f Hva er launs? Anonymkode: 9f884...d9c
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2021 #23 Skrevet 4. juli 2021 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Hva er launs? Anonymkode: 9f884...d9c Kan det være lounge h*n mener?? Måtte tenke litt på denne altså!! 🤣 Anonymkode: dfd40...bb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå