Gå til innhold

Går dere av og til uten bh?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 1.7.2021 den 8.08):

Etter korona går jeg stort sett uten. Må jeg ha på så bruker jeg nå sånne superelastiske og myke fra Lindex. Litt nippel får folk tåle om jeg skulle ha det. Aldri mer vanlig bh. Vært plaget med stram brystmusklatur og nå er plagene borte, etter ti år var det bare tre måneder uten bh som skulle til. 

Anonymkode: 5783a...14a

Mageproblemet mitt har blitt bedre etter at jeg gikk uten bh i noen måneder på hjemmekontoret. Jeg har i årevis vært plaget av smerter i overgangen mellom spiserør og magesekk, akkurat der nedre kant av midtstykket på bh'en treffer kroppen. Jeg er litt tykk, og den kanten presser derfor konstant på det punktet. Jeg og legen har hele tiden tenkt at det har med refluks å gjøre og jeg har unngått en del mat og tatt syrenøytraliserende. Så viser det seg at alt skyldes bh'en. Jeg har nå, etter mye leiting, funnet en bh som er annerledes på midten og problemet er borte. Det kommer tilbake igjen i løpet av timer ved bruk av de gamle bh'ene. 

Anonymkode: 8bba4...52e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Mageproblemet mitt har blitt bedre etter at jeg gikk uten bh i noen måneder på hjemmekontoret. Jeg har i årevis vært plaget av smerter i overgangen mellom spiserør og magesekk, akkurat der nedre kant av midtstykket på bh'en treffer kroppen. Jeg er litt tykk, og den kanten presser derfor konstant på det punktet. Jeg og legen har hele tiden tenkt at det har med refluks å gjøre og jeg har unngått en del mat og tatt syrenøytraliserende. Så viser det seg at alt skyldes bh'en. Jeg har nå, etter mye leiting, funnet en bh som er annerledes på midten og problemet er borte. Det kommer tilbake igjen i løpet av timer ved bruk av de gamle bh'ene. 

Lyst til å dele link til den bh`en?

Anonymkode: b128e...d83

Skrevet
Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Hvorfor gidde å bruke BH i det hele tatt? 

Anonymkode: ac2f0...6c6

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Hvorfor gidde å bruke BH i det hele tatt? 

Anonymkode: ac2f0...6c6

Fordi puppene mine tar seg bedre ut noen cm høyere opp en der de naturlig henger nå som det er 0 - 1 mellom meg og tyngdekraften.

Skrevet

Aldri hjemme

Anonymkode: fc8c5...79d

Skrevet

Jeg er 37 år. Har vond nakke og skuldre, sliter med pusten også. Så hjemme går jeg uten bh. Men bhen er lett tilgjengelig hvis det plutselig ringer på. 😂 Har alltid på bh hvis venner har besøk osv. Og bruker klær som gjør at det ikke synes. 

Anonymkode: b46d1...c9e

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 1.7.2021 den 0.51):

Aldri uten. Den kommer på samtidig med tannpuss og kontaktlinser om morgenen. Føler meg ustelt uten. 

Anonymkode: 86a31...6ee

Jeg føler meg kvalt med. 

Anonymkode: b46d1...c9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...