Gå til innhold

Går dere av og til uten bh?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og bruker dere isåfall slike «silikonpads» på brystvortene eller bruker dere ikke noe?

Anonymkode: 8dc36...1c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker nesten aldri noe som helst.

Anonymkode: 88a7e...662

Skrevet

Av og til hjemme. Helt nydelig! Bruker ikke noe annet da nei.

Skrevet

Nesten alltid.

Bruker aldri noe på brystvortene, nei...

Anonymkode: a782f...866

Skrevet

Bare hjemme. Det er nydelig å få av seg bh og sokker når jeg kommer hjem. Bruker selvfølgelig ikke noe på brystvortene. 

Skrevet

Hjemme, men bare når jeg ikke skal gjøre noe som.kreber bevegelse og dingling.

Anonymkode: e3cf6...c8b

Skrevet

Ofte, bare hjemme. 

Anonymkode: e24f9...4e6

Skrevet

Som oftest uten bh. Tar bh kun på hvis tøyet er gjennomsiktig eller det trengs hold. Har ingen pads og lignende nei.

Anonymkode: f15cd...042

Skrevet

Aldri uten. Den kommer på samtidig med tannpuss og kontaktlinser om morgenen. Føler meg ustelt uten. 

Anonymkode: 86a31...6ee

Skrevet

Kaster alltid bh når jeg skal lande i sofaen for kvelden, og går noen ganger uten hjemme på formiddagen. Men aldri foran andre enn mann og barn. 
Bruker ikke noe på brystvortene. 

Anonymkode: 87384...e9f

Skrevet (endret)

Går aldri med bh. Synes det er ubehagelig. Har heller ingenting på brystvortene, hvorfor skulle jeg ha hatt det?

Endret av Elizabeth
Trykkleif
Skrevet

Jada, når jeg jøhsr for lite hender. Da legger jeg mobilen under ene puppen og kortmappa under den andre. Da mister jeg det hvertfall ikke. Neida, bruker ikke pads eller noe. Stapper dem nedi buksa. Da ligger de støtt og jeg slipper å danske andre i ansiktet dersom jeg må løpe😇

Anonymkode: aeb9a...5e9

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jada, når jeg jøhsr for lite hender. Da legger jeg mobilen under ene puppen og kortmappa under den andre. Da mister jeg det hvertfall ikke. Neida, bruker ikke pads eller noe. Stapper dem nedi buksa. Da ligger de støtt og jeg slipper å danske andre i ansiktet dersom jeg må løpe😇

Daske, eller danske... Mmm, blir vel daske... 

Skrevet

Etter korona går jeg stort sett uten. Må jeg ha på så bruker jeg nå sånne superelastiske og myke fra Lindex. Litt nippel får folk tåle om jeg skulle ha det. Aldri mer vanlig bh. Vært plaget med stram brystmusklatur og nå er plagene borte, etter ti år var det bare tre måneder uten bh som skulle til. 

Anonymkode: 5783a...14a

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Her var det så mye skrivefeil at det ikke var morsomt.  

Har så små pupper at BH ikke er nødvendig for min del. Ja, brystvortene (ikke nippel) synes, men hva så... 

Anonymkode: ac2f0...6c6

Skrevet

Av og til er jeg hjemme uten, men det er ikke så behagelig å gå uten som det var for 25 år og en haug unger og kilo siden. Det har ikke falt meg inn at brystvortene skulle dekkes med noe, så det har jeg aldri gjort. Kommer aldri til å gjøre, heller.

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Og bruker dere isåfall slike «silikonpads» på brystvortene eller bruker dere ikke noe?

Aldri !! Bruker sportsbh/topp når jeg sover og vanlig bh iløpet av dagen, har dessverre ganske store pupper, G.cup, så å gå uten er bare fryktelig ubehagelig, er pupp overalt! 

Anonymkode: 0f482...305

Skrevet

Kun når jeg sover. O-cup.

Anonymkode: b9289...d46

Skrevet

Hjemme ja🙌

Anonymkode: 0d1a6...fbb

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Her var det så mye skrivefeil at det ikke var morsomt.  

Har så små pupper at BH ikke er nødvendig for min del. Ja, brystvortene (ikke nippel) synes, men hva så... 

Anonymkode: ac2f0...6c6

Hvem sa at jeg prøvde å være morsom? Jeg er praktisk fremfor forfengelig. Beklager skrivefeilene. 

Skrevet
On 6/30/2021 at 10:42 PM, Anonym bruker said:

Alltid uten natta og jeg er kun hjemme, ellers har jeg den på hele tiden

Anonymkode: c763a...4cb

Skrevet

Har lagt på meg litt og pga en medisinsk tilstand gjør det da ekstra vondt å ha BH på. Har hatt hjemmekontor i ca 1,5 år og har synes det har vært utrolig deilig å kunne gå uten BH hjemme. Den tar jeg nå bare på meg når jeg skal ut av huset. 

Anonymkode: e4830...28f

Skrevet

Tja nei en sjelden gang kan jeg ta av vond bh på kvelden om det er mest sofaslekk resten av kvelden. Men som regel bruker jeg mykere kosebh'er for tiden og den trengs ikke taes av. Jeg har store dinglende pupper og det tar seg overhodet ikke ut og gå uten bh foran folk annet enn kjæresten og ungene da. 

Anonymkode: fedbd...8f3

Skrevet

Kan ikke gå uten. Har ekstremt følsomme brystvorter, og det gjør vondt å ha bare genser/topp på. Det gnager og blir ømt med en gang. En sjelden gang sover jeg uten, men da kan jeg ha vondt hele dagen etterpå. 
Den er med andre ord kun av når jeg dusjer eller har sex 😊

Anonymkode: 34988...420

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...