Anonym bruker Skrevet 30. juni 2021 #1 Skrevet 30. juni 2021 Hei. Nå har jeg vært over 3mnd i behandling, nærmer seg 4. Ting har gått veldig opp og ned og jeg har sprukket 2 ganger. Jeg kjenner jeg sliter veldig med og akseptere at jeg ikke kan drikke igjen. Jeg må ta et valg, enten drikke eller ikke. Jeg heller så klart mot og ikke drikke men det er slitsomt for tiden. I tillegg har jeg møtt en mann på behandlingsstedet og vi har blitt forelska. Skal sies at jeg aldri har vært forelska før så dette er helt nytt. Det har selvfølgelig blitt tatt tak i på avdelingen og vi klarer fint og ta hensyn til de andre. Men han skal nå ut grunnet andre ting og jeg gruer meg til han drar. Og ja jeg er fullstendig klar over at jeg må fokusere på meg selv og min behandling, men jeg vil ikke miste denne mannen. Alt er litt kaos nå og jeg trenger litt råd. Vær strenge om dere vil det! Mvh alkoholikeren Anonymkode: 06421...95b
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2021 #2 Skrevet 30. juni 2021 Så flink du er, tross sprekk! Du klarer dette! Og motivasjonen må jo være han du har forelsket deg i! Så koselig!Du har det som skal til for å lykkes! Og og HAN skal lykkes ilag! Anonymkode: ed77d...dc5
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2021 #3 Skrevet 30. juni 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Så flink du er, tross sprekk! Du klarer dette! Og motivasjonen må jo være han du har forelsket deg i! Så koselig!Du har det som skal til for å lykkes! Og og HAN skal lykkes ilag! Anonymkode: ed77d...dc5 Du og han, skulle det stå😅 Anonymkode: ed77d...dc5
Twintipp Skrevet 30. juni 2021 #4 Skrevet 30. juni 2021 Så flink du er som gjennomfører, ikke gir deg tross sprekk. Du må bare jobbe med å erkjenne at du aldri skal drikke igjen, aldri! Du kan snu på det, hva vil du- leve eller dø? Kjærlighet er flott, men denne reisen handler om kjærligheten du har til deg selv. DIN reise. Har du barn? For dem handler det om å ha en mamma eller ikke. En alkoholisert mor er ikke en mor noen barn fortjener å ha! Dette er som toppidrett, hver dag er et slit, det er trening, tenke nytt, omstrukturere tankesett, lage nye strategier og ommøblere mønster. Dette krever mye, og det krever fokus. Det krever at du har fokus på deg og ikke en ny mann. Flere behandlingssenteret skiller menn og kvinner, for å unngå dette. Hold fokus, stå på! Dette klarer du💪🏼
Listedamen Skrevet 30. juni 2021 #5 Skrevet 30. juni 2021 Jeg syns du har vært kjempeflink til tross for sprekk! Ikke tenk at alt er ødelagt pga noen sprekker, tenk heller at du får nye muligheter hver eneste dag. Velg hver dag på nytt - i dag skal jeg fint klare meg uten å drikke. Tar du det valget aktivt hver dag så trenger du ikke å tenke tanken på å aldri drikke igjen, men heller tenke hver dag at den dagen blir alkoholfri
amandine Skrevet 30. juni 2021 #6 Skrevet 30. juni 2021 Om denne mannen er han du tror han er så er han der når du er ferdig og klar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå