Anonym bruker Skrevet 30. juni 2021 #1 Skrevet 30. juni 2021 Jeg synes det er litt kjipt at jeg ikke kan gå på byen og ha det gøy uten å være dårlig i 4 dager etterpå. Jeg blir ikke dfita/full, bare brisen. Men alle vennene mine blir ganske fulle, men fungerer tydeligvis helt fint likevel. Nå drikker de oftere enn meg da, jeg drikker så og si aldri. 4 ganger i året kanskje. Heldigvis liker jeg ikke rusen like godt som når jeg var tenåring, men det gjør visst vennene. Det er kjedelig på fest edru, men det er en del av det sosiale. Jeg har hørt at weed blir du ikke dårlig av. Så jeg håper det blir lovlig snart slik at jeg også kan ha det gøy? Jeg er ikke interessert i å bruke rus til hverdags. Hva er så mye verre med hasj/weed enn alkohol? Og hvis man kun holder seg til helgene. Anonymkode: 990d1...adc
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2021 #2 Skrevet 30. juni 2021 Eh….kjære vene. Hvor skal jeg begynne å forklare? Anonymkode: aee83...389
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2021 #4 Skrevet 30. juni 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Eh….kjære vene. Hvor skal jeg begynne å forklare? Anonymkode: aee83...389 Det vet da vel ikke jeg. Nå har vel folk det med å være litt hysteriske når det kommer til litt mer ukjente ting også da. Og mange er redde fordi det er forbudt. Jeg kjenner mange som har røyka og ikke ble avhengige altså. Anonymkode: 990d1...adc
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2021 #5 Skrevet 30. juni 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det vet da vel ikke jeg. Nå har vel folk det med å være litt hysteriske når det kommer til litt mer ukjente ting også da. Og mange er redde fordi det er forbudt. Jeg kjenner mange som har røyka og ikke ble avhengige altså. Anonymkode: 990d1...adc Så har du alle de som startet med hasj, salg, mindreårige som lettere får tak i og ikke minst når hasj blir for «kjedelig» og noen søker sterkere saker. Legalisering av hasj er en svær greie og hadde det bare vært en småbarnsmor som trenger hjelp til å ha det gøy i helgene….ja, da så! Anonymkode: aee83...389
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2021 #6 Skrevet 30. juni 2021 Jeg liker ikke hasj, det gir meg ingenting, og jeg synes folk som røyker mye hasj blir kjipe og fjerne. Men alkohol har også mange problematiske sider, og vi er mange som har glede av det likevel. Vi kan ikke forby alt som skaper problemer. Jeg er for legalisering. Anonymkode: 85716...948
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2021 #7 Skrevet 30. juni 2021 Ja, det synes jeg. Liker å røyke meg fjern av og til... Men gjør det mest hjemme når jeg har ungefri. Å ha sex mens man er fjern er jo bare noe alle bør prøve. Anonymkode: 3ed07...c3f
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2021 #8 Skrevet 30. juni 2021 Nei. Ja, alkohol er verre, ja. Ja, alkohol burde vært forbudt det også. Nei, hasj er ikke sundt bare fordi alkohol er verre. Ja, alkohol er verre. Noen flere spørsmål om alkohol noen vil ha svar på når vi likevel er innom temaet hasj? Anonymkode: e0fef...cdc
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2021 #9 Skrevet 30. juni 2021 Sitat fra en politimann: «Jeg vet det er forskning på at hasj ikke er verre en alkohol. Likevel har jeg fremdeles til gode å møte en oppegående person som bruker hasj jevnlig.» Anonymkode: 1654a...751
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2021 #10 Skrevet 30. juni 2021 Lykke til med å forby alkohol. Poenget er at rus ikke bare gir negative opplevelser, men også positive, og at disse varierer fra person til person. Tror du noen ville ruset seg om det ikke opplevdes positivt? Det meste av rus har både et positivt potensial og et (noen ganger helt åpenbart) skadepotensial. Hvis vi skal forby noe bør faren for skade være svært stor, noe den ikke er ved moderat forbruk av verken alkohol eller hasj. Anonymkode: 85716...948
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2021 #11 Skrevet 30. juni 2021 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Sitat fra en politimann: «Jeg vet det er forskning på at hasj ikke er verre en alkohol. Likevel har jeg fremdeles til gode å møte en oppegående person som bruker hasj jevnlig.» Anonymkode: 1654a...751 JEVNLIG ja. Det var ikke det jeg var interessert i. Anonymkode: 990d1...adc
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2021 #12 Skrevet 30. juni 2021 Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Ja, det synes jeg. Liker å røyke meg fjern av og til... Men gjør det mest hjemme når jeg har ungefri. Å ha sex mens man er fjern er jo bare noe alle bør prøve. Anonymkode: 3ed07...c3f Er det spesielt? har ikke hatt sex hverken edru eller påvirket av noe. Anonymkode: 990d1...adc
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2021 #13 Skrevet 30. juni 2021 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Sitat fra en politimann: «Jeg vet det er forskning på at hasj ikke er verre en alkohol. Likevel har jeg fremdeles til gode å møte en oppegående person som bruker hasj jevnlig.» Anonymkode: 1654a...751 Vel, det er vel ikke nødvendigvis fordi han ikke har møtt dem, det er vel fordi man ikke kan se det på dem. Hasj er fremdeles ulovlig så da er ikke hasj noe man sier høyt at man røyker av og til. Og i hvert fall ikke til en politimann.. Anonymkode: 0b75c...1c3
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2021 #14 Skrevet 30. juni 2021 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): JEVNLIG ja. Det var ikke det jeg var interessert i. Anonymkode: 990d1...adc Så det skal legaliseres for deg, men ikke de som evt tipper over? Anonymkode: aee83...389
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2021 #15 Skrevet 30. juni 2021 Helt i mot. Har sett på nært hold hva bruken kan føre til. Og sammenligningen med alkohol synes jeg ikke er relevant. Man trenger ikke å pådra seg mer problemer bare fordi vi har problemer som ikke er værre. Anonymkode: fc3c8...fde
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2021 #16 Skrevet 30. juni 2021 Helt imot legalisering. Vet altfor mye om langtidsskadene av hasjbruk. Anonymkode: f9f16...ee9
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2021 #17 Skrevet 30. juni 2021 Helt i mot. Har selv et narkomant familiemedlem. Han begynte ikke rett på kokain og amfetamin for å si det sånn. Anonymkode: af922...302
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2021 #18 Skrevet 30. juni 2021 Kan ikke komme på en eneste grunn til at det skulle være lurt å legalisere et rusmiddel til... Det er da evig nok at alkohol er lovlig. At du skal slippe å bli fyllesyk er evig langt fra å være i nærheten av en god grunn. Anonymkode: fa68e...c66
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2021 #19 Skrevet 30. juni 2021 Du trenger hasj for å ha det gøy? Finnes leger som kan hjelpe deg med det… Anonymkode: aee83...389
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2021 #20 Skrevet 30. juni 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): JEVNLIG ja. Det var ikke det jeg var interessert i. Anonymkode: 990d1...adc Hvorfor vil du da at det blir legalisert? Anonymkode: 8bd8c...7b2
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2021 #21 Skrevet 30. juni 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg synes det er litt kjipt at jeg ikke kan gå på byen og ha det gøy uten å være dårlig i 4 dager etterpå. Jeg blir ikke dfita/full, bare brisen. Men alle vennene mine blir ganske fulle, men fungerer tydeligvis helt fint likevel. Nå drikker de oftere enn meg da, jeg drikker så og si aldri. 4 ganger i året kanskje. Heldigvis liker jeg ikke rusen like godt som når jeg var tenåring, men det gjør visst vennene. Det er kjedelig på fest edru, men det er en del av det sosiale. Jeg har hørt at weed blir du ikke dårlig av. Så jeg håper det blir lovlig snart slik at jeg også kan ha det gøy? Jeg er ikke interessert i å bruke rus til hverdags. Hva er så mye verre med hasj/weed enn alkohol? Og hvis man kun holder seg til helgene. Anonymkode: 990d1...adc Hvis du ikke klarer å ha det gøy uten alkohol eller andre rusmidler, bør du jobbe med deg selv slik at du klarer å ha det gøy uten å være ruset. Hva er det med nordmenn og alkohol som nødvendighet for å ha det gøy? Anonymkode: a5d63...e7b
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2021 #22 Skrevet 30. juni 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Lykke til med å forby alkohol. Poenget er at rus ikke bare gir negative opplevelser, men også positive, og at disse varierer fra person til person. Tror du noen ville ruset seg om det ikke opplevdes positivt? Det meste av rus har både et positivt potensial og et (noen ganger helt åpenbart) skadepotensial. Hvis vi skal forby noe bør faren for skade være svært stor, noe den ikke er ved moderat forbruk av verken alkohol eller hasj. Anonymkode: 85716...948 Hvis du leser alle saker om fyllekjøring med skade/død til følge, alvorlig omsorgssvikt mot barn fra rusede foreldre, voldtekter og utnyttelse av unge jenter i beruset tilstand, berusede ektemenn som banker konene sine gule og blå, fosterskader forårsaket av en alkoholisert mor og så videre, så ser du at faren er svært stor. Nordmenn flest vet for øvrig ikke hva "moderat forbruk av alkohol" er på fest. Der er det dritafylla som gjelder. Anonymkode: a5d63...e7b
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2021 #23 Skrevet 30. juni 2021 Ja, jeg mener de bør legalisere, men selvfølgelig regulere med aldersgrenser og utsalg. Virker som vi har glemt forbudstiden helt. Forbud er jo en gavepakke for kriminelle nettverk. Anonymkode: bf10d...1e0
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2021 #24 Skrevet 30. juni 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Du trenger hasj for å ha det gøy? Finnes leger som kan hjelpe deg med det… Anonymkode: aee83...389 hva kan legen gjøre? Anonymkode: 990d1...adc
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2021 #25 Skrevet 30. juni 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Så det skal legaliseres for deg, men ikke de som evt tipper over? Anonymkode: aee83...389 hvor dum kan man bli? hvor skriver jeg at det bare skal legaliseres for meg? Jeg spør om det bør legaliseres, for jeg blir så syk av alkohol. Jeg blir langt fra dritings, men bare å drikke 2 enheter kan for meg by på kvalme og tretthet 3 dager etterpå. Er jeg bare jævla svak eller er det fordi jeg drikker sjeldnere? Anonymkode: 990d1...adc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå