Gå til innhold

Husbanken og refinansiering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alenemor med to barn under 7 år. Hvor en av dem har spesielle behov. 
Jeg har betalingsanmerkninger og en gjeld på ca 200.000 kr. Jeg søkte om lån og full finansiering fra husbanken men fikk avslag siden jeg har betalingsanmerkning. Jeg har en inntekt på 570.000 kr (har ikke fast jobb) . Jeg klarer ikke å betale ned den gjelden med i tillegg til andre utgifter. 
Jeg er desperat etter å få et hjem til meg og mine barn slik at vi slipper å flytte hvert andre år omtrent. Hvor kan jeg få hjelp? Jeg vil bare at barna og jeg skal ha et fast bosted. Men jeg klarer ikke å få dette til. Jeg har ingen oppsparte midler. 
Noen i lignende situasjon? Noen som har noen konkrete råd, tips? 
Per dags dato har vi ikke bolig, bor midlertidlig hos mine foreldre. Jeg sover i 10 kvm rom med to barn. Dette begynner å tære på psyken min og barna sine :( 

Anonymkode: 52304...469

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er alenemor med to barn under 7 år. Hvor en av dem har spesielle behov. 
Jeg har betalingsanmerkninger og en gjeld på ca 200.000 kr. Jeg søkte om lån og full finansiering fra husbanken men fikk avslag siden jeg har betalingsanmerkning. Jeg har en inntekt på 570.000 kr (har ikke fast jobb) . Jeg klarer ikke å betale ned den gjelden med i tillegg til andre utgifter. 
Jeg er desperat etter å få et hjem til meg og mine barn slik at vi slipper å flytte hvert andre år omtrent. Hvor kan jeg få hjelp? Jeg vil bare at barna og jeg skal ha et fast bosted. Men jeg klarer ikke å få dette til. Jeg har ingen oppsparte midler. 
Noen i lignende situasjon? Noen som har noen konkrete råd, tips? 
Per dags dato har vi ikke bolig, bor midlertidlig hos mine foreldre. Jeg sover i 10 kvm rom med to barn. Dette begynner å tære på psyken min og barna sine :( 

Anonymkode: 52304...469

Hvis du tjener 570’ i året og bor gratis, bør du jo kunne betale inn mye på lånet, det MÅ du prioritere 

Anonymkode: a8fbc...c02

Skrevet

Så du har en årslønn på over en halv million og bor hjemme hos dine foreldre, men du klarer ikke få til en betalingsplan for gjelden din? Den forstår jeg ikke helt

Anonymkode: 7d728...45d

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Så du har en årslønn på over en halv million og bor hjemme hos dine foreldre, men du klarer ikke få til en betalingsplan for gjelden din? Den forstår jeg ikke helt

Anonymkode: 7d728...45d

Det er ikke så rart når det ikke er en fast inntekt.

Anonymkode: 129b3...7bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...