mamma til adhd gutt<3 Skrevet 28. juni 2021 #1 Skrevet 28. juni 2021 Jeg blir seriøst sprø … holdt på i 2 dager nå. Noen råd?
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 28. juni 2021 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2021 tante grusom master of law skrev (1 minutt siden): Magnesium! Takk! Prøver det meste nå.
tante grusom master of law Skrevet 28. juni 2021 #4 Skrevet 28. juni 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (Akkurat nå): Takk! Prøver det meste nå. Kjør på. Jeg hadde leamus i to uker, og det gikk over etter en dag med magnesium
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 28. juni 2021 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2021 tante grusom master of law skrev (1 minutt siden): Kjør på. Jeg hadde leamus i to uker, og det gikk over etter en dag med magnesium 2 uker???? Gud bedre
tante grusom master of law Skrevet 28. juni 2021 #6 Skrevet 28. juni 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (2 minutter siden): 2 uker???? Gud bedre Oh yes! Før jeg fant ut det med magnesium. Nå spiser jeg det ved minste antydning til leamus.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2021 #7 Skrevet 28. juni 2021 tante grusom master of law skrev (2 timer siden): Oh yes! Før jeg fant ut det med magnesium. Nå spiser jeg det ved minste antydning til leamus. Magnesium tas dårlig opp oralt. Kjøp magnesium olje og smør på huden. Går mye fortere over i kroppen da. Anonymkode: 3f182...c5a
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2021 #8 Skrevet 28. juni 2021 Her er det eneste som hjelper magnesium, men det kan ta noen dager før det begynner å virke. På kort sikt prøv å drikke faris, og da mener jeg faris ikke andre varianter av vann med bobler siden faris inneholder med mineraler og salter Anonymkode: 4ea27...9f5
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 28. juni 2021 Forfatter #9 Skrevet 28. juni 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Her er det eneste som hjelper magnesium, men det kan ta noen dager før det begynner å virke. På kort sikt prøv å drikke faris, og da mener jeg faris ikke andre varianter av vann med bobler siden faris inneholder med mineraler og salter Anonymkode: 4ea27...9f5 Ok!! Farris ja!! Kjøper i morra. Her går det nemlig i isklar
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2021 #10 Skrevet 28. juni 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (11 minutter siden): Ok!! Farris ja!! Kjøper i morra. Her går det nemlig i isklar På lang sikt hjelper magnesium bedre, men på kort sikt hjelper faris bedre siden kroppen tar det fortere opp Anonymkode: 4ea27...9f5
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2021 #11 Skrevet 28. juni 2021 Anonym bruker skrev (32 minutter siden): På lang sikt hjelper magnesium bedre, men på kort sikt hjelper faris bedre siden kroppen tar det fortere opp Anonymkode: 4ea27...9f5 Dette. Unngå for mye kaffe, vanndrivende drikke som te og alkohol. De virker nemlig motsatt. Anonymkode: 8f12e...33f
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 29. juni 2021 Forfatter #12 Skrevet 29. juni 2021 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Dette. Unngå for mye kaffe, vanndrivende drikke som te og alkohol. De virker nemlig motsatt. Anonymkode: 8f12e...33f Takk! Da blir det ingen kaffemorgen på meg i dag gitt! Farris er godt det ,men ikke helt det samme 😀. Tusen takk til dere som har kommet med gode råd! No står det litervis med Farris på kjøkkenet og allerede vært på apoteket😊😊.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå