Gå til innhold

Noen fler som ikke bor i nyoppussede og veldig fine hus her?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Akkurat det er ikke noe problem altså, disse rørleggerne har pusset opp noen bad før og sørger for at du har do når de ikke er der... De kobler ikke vekk den gamle før det er klart for å koble på den nye så det gjøres samme arbeidsdag.

Anonymkode: 1e80b...9a4

Enten det eller så har man en våtromsbrakke man kan bruke.

Anonymkode: 0f5fb...2e9

Fortsetter under...

Hadde det sånn i mange år. Var utrolig kjipt. Et bad som ikke så ut. Kledning som skulle vært bytta osv. Masse greier. Veldig ubehagelig å ha besøk, både for meg og barna. Men, gikk fra mannen i 2018, og kjøpte meg et eget sted fra 2013. Er superfornøyd nå. 

Anonymkode: 66d18...77e

Bor i et hus fra 1999. Har kun malt enkelte overflater ellers er alt fra byggeåret. Ønsker ikke å ha et hus som alltid er moderne, ønsker heller ikke å vise frem pengene våre. Bygger hytte nå, til 6 mill. Så hadde hatt råd. Trivsel måles ikke i årets interiørtrender.

Anonymkode: d92f8...054

Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Bor i et hus fra 1999. Har kun malt enkelte overflater ellers er alt fra byggeåret. Ønsker ikke å ha et hus som alltid er moderne, ønsker heller ikke å vise frem pengene våre. Bygger hytte nå, til 6 mill. Så hadde hatt råd. Trivsel måles ikke i årets interiørtrender.

Du viser jo frem pengene dine når du bygger hytte til 6 mill. 

Anonymkode: 42f42...03e

Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Denne tydeliggjør hvordan vi bor i forskjellige verdener. Hus fra 1999 oppfatter jeg som nytt, jeg ville ikke ha tenkt på at det trenger oppussing eller ikke er moderne. Hytte til 6 millioner er selvfølgelig også helt uaktuelt, jeg drømmer om et hus til den prisen. (Jeg tjener egentlig helt greit, men jeg har en samboer som omtrent ikke tjener noe som helst, så forskjellen mellom oss og typiske toinntektsfamilier blir stor.)

Takk for tips om hvordan man ordner baderomsoppussing! Hele prosjektet virker litt skremmende for meg, både fordi det er fryktelig dyrt og fordi det fort blir så langvarig og omfattende.

Anonymkode: ef3b9...b2e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...