Gå til innhold

Overreagerer jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pappan må selvsagt ha henne i senga hvis hun er redd eller føler seg utrygg, bra far setter datteren foran deg

Anonymkode: 2b56f...657

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Pappan må selvsagt ha henne i senga hvis hun er redd eller føler seg utrygg, bra far setter datteren foran deg

Anonymkode: 2b56f...657

Jeg kan skjønne at man tar en liten unge i senga når de er redde, men når de nærmer seg 11 år er det vel bedre å prøve å finne årsaken til hvorfor hun er utrygg heller enn å velge den enkle løsningen som da er å la henne sove med seg? Det blir jo dumt når det går utover forholdene hans, så vidt jeg har forstått var dette et tema med den forrige dama han hadde også i følge han selv så det bør jo ringe ei bjelle. Dessuten er jeg ikke sikker på om det er en reell frykt eller bare fordi hun liker senga og rommet hans som er større og bedre, som hun sier til meg er grunnen. 

Ja han må jo velge å ikke gjøre noe å fortsette slik om han vil det, men jeg vil ikke ha det sånn lengre. Han tar sitt valg, men da må han tåle at jeg tar mitt. Ergo ingen soving sammen for meg og han til hun begynner å sove i egen seng, så får han velge selv når han skal ta tak i det eller ikke.

HI 

Anonymkode: 23a26...b59

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Det tror jeg ikke, for hun vil helst sove med meg om natta når jeg er der. Vi har tatt ting veldig gradvis med å bli kjent, overnattinger å alt det for at hun ikke skulle få alt på en gang. Snakket ganske lenge før jeg traff henne, og jeg er veldig obs på å gi henne oppmerksomhet så hun ikke skal føle jeg tar hennes plass. Hun kommer ofte og setter seg med meg heller enn han for å se tv eller vise meg ting hun har gjort så merker hun er blitt glad i meg og jeg i henne, og hun har tillitt til meg.

Til deg over her, jeg sier ikke det er noe galt med henne. Jeg sier det er noe galt med far som ikke klarer sette grenser. Selvfølgelig gjør hun som hun gjør da! Alt jeg sier er at jeg ikke er vant til dette, så jeg blir sliten. Det er ikke hennes skyld.

HI

Anonymkode: 23a26...b59

Det ar hun henger på deg kan likegjerne være usikkerhet, hun merker at du ikke liker henne. Her er det også slik at om far har vært sur og sint, så henger de på ham.

Anonymkode: 0eae8...1bc

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hun skriver helt konkret at det er faren som legger til rette for dette, og at hun ikke har noe imot datteren:

"Vi har et godt forhold som jeg ikke vil ødelegge, vi fant tonen med en gang jeg og henne. Så det er ikke ungen jeg er frustrert over, det er faren som ikke tar tak."

Hva er hensikten med slike tolkninger du kommer med her? Du tilfører ikke noe av verdi.

Anonymkode: 15146...9e6

Men hvis der er far det er noe galt med, hvorfor i himmelens navn blir hun sammen med ham??

Anonymkode: 0eae8...1bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...