GĂ„ til innhold

Ny partner 😁

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mĂžtt verdens fineste fyr♄ Snill, kjekk, omtenksom, god Ă„ snakke med - han er rett og slett herlig!

I helgen tok vi det noen steg videre og hadde deilig sex. SÄ til problemet: han er stor!
Heldigvis er han Ăžm og forsiktig og det var deilig. Jeg blĂždde litt etterpĂ„ og i dag er jeg helt Ăžm i hele understellet🙄Er det noe jeg kan gjĂžre?  Vil det gĂ„ seg til? 
Jeg har vÊrt borti store karer fÞr, men det er lenge siden og nÄ kjennes det som slimhinnene tÄler mindre. 

Anonymkode: f4727...2ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glidemiddel og tÄlmodighet. Det gÄr seg til.

Anonymkode: 0eb6e...e85

Skrevet
On 6/28/2021 at 1:57 PM, Anonym bruker said:

Jeg har mĂžtt verdens fineste fyr♄ Snill, kjekk, omtenksom, god Ă„ snakke med - han er rett og slett herlig!

I helgen tok vi det noen steg videre og hadde deilig sex. SÄ til problemet: han er stor!
Heldigvis er han Ăžm og forsiktig og det var deilig. Jeg blĂždde litt etterpĂ„ og i dag er jeg helt Ăžm i hele understellet🙄Er det noe jeg kan gjĂžre?  Vil det gĂ„ seg til? 
Jeg har vÊrt borti store karer fÞr, men det er lenge siden og nÄ kjennes det som slimhinnene tÄler mindre. 

Anonymkode: f4727...2ce

stor penis er fantastisk, god forspill er viktig, mye slikking og suging

Anonymkode: f513c...41c

Skrevet

Understellet, faktisk :fnise: 

Anonymkode: 50d80...2f3

Skrevet

Da jeg datet som singel i hÄp om ny kjÊreste sÄ dumpet jeg ene fyren nettopp fordi han hadde for stor penis. 

Anonymkode: 79c94...5c9

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Da jeg datet som singel i hÄp om ny kjÊreste sÄ dumpet jeg ene fyren nettopp fordi han hadde for stor penis. 

Anonymkode: 79c94...5c9

Ja, det utgÄr hos meg ogsÄ. 

Anonymkode: 50d80...2f3

Skrevet

Samboer har ogsĂ„ stor penis. I begynnelsen sprakk den tynne huda rundt Ă„pninga mi😒 de sved og var vondt. Men nĂ„ gĂ„r det bra🙂 om det fks gĂ„r noen dager eller uker mellom sex sĂ„ er det omtrent som jeg er jomfru igjennđŸ€Ł bruk glidemiddel og ta det med ro. Om vi ikke tar det med ro sĂ„ gĂ„r de gĂŠliđŸ€Ł

Anonymkode: bf260...c7d

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...