Anonym bruker Skrevet 28. juni 2021 #1 Skrevet 28. juni 2021 Jeg har mĂžtt verdens fineste fyrâ„ïžÂ Snill, kjekk, omtenksom, god Ă„ snakke med - han er rett og slett herlig!  I helgen tok vi det noen steg videre og hadde deilig sex. SĂ„ til problemet: han er stor! Heldigvis er han Ăžm og forsiktig og det var deilig. Jeg blĂždde litt etterpĂ„ og i dag er jeg helt Ăžm i hele understelletđEr det noe jeg kan gjĂžre?  Vil det gĂ„ seg til? Jeg har vĂŠrt borti store karer fĂžr, men det er lenge siden og nĂ„ kjennes det som slimhinnene tĂ„ler mindre. Anonymkode: f4727...2ce
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2021 #2 Skrevet 28. juni 2021 Glidemiddel og tÄlmodighet. Det gÄr seg til. Anonymkode: 0eb6e...e85
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2021 #3 Skrevet 30. juni 2021 On 6/28/2021 at 1:57 PM, Anonym bruker said: Jeg har mĂžtt verdens fineste fyrâ„ïžÂ Snill, kjekk, omtenksom, god Ă„ snakke med - han er rett og slett herlig!  I helgen tok vi det noen steg videre og hadde deilig sex. SĂ„ til problemet: han er stor! Heldigvis er han Ăžm og forsiktig og det var deilig. Jeg blĂždde litt etterpĂ„ og i dag er jeg helt Ăžm i hele understelletđEr det noe jeg kan gjĂžre?  Vil det gĂ„ seg til? Jeg har vĂŠrt borti store karer fĂžr, men det er lenge siden og nĂ„ kjennes det som slimhinnene tĂ„ler mindre. Anonymkode: f4727...2ce stor penis er fantastisk, god forspill er viktig, mye slikking og suging Anonymkode: f513c...41c
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2021 #4 Skrevet 30. juni 2021 Understellet, faktisk  Anonymkode: 50d80...2f3
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2021 #5 Skrevet 1. juli 2021 Da jeg datet som singel i hÄp om ny kjÊreste sÄ dumpet jeg ene fyren nettopp fordi han hadde for stor penis. Anonymkode: 79c94...5c9
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2021 #6 Skrevet 1. juli 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Da jeg datet som singel i hÄp om ny kjÊreste sÄ dumpet jeg ene fyren nettopp fordi han hadde for stor penis. Anonymkode: 79c94...5c9 Ja, det utgÄr hos meg ogsÄ. Anonymkode: 50d80...2f3
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2021 #7 Skrevet 1. juli 2021 Samboer har ogsĂ„ stor penis. I begynnelsen sprakk den tynne huda rundt Ă„pninga miđ de sved og var vondt. Men nĂ„ gĂ„r det brađ om det fks gĂ„r noen dager eller uker mellom sex sĂ„ er det omtrent som jeg er jomfru igjennđ€Ł bruk glidemiddel og ta det med ro. Om vi ikke tar det med ro sĂ„ gĂ„r de gĂŠliđ€Ł Anonymkode: bf260...c7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ