Gå til innhold

Hva er du glad for i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er glad for at det snart er ferie og at smittetallene i kommunen jeg bor har sunket til nesten 0. Jeg er glad for fine kolleger og at jeg kan være på kontoret igjen. Hva er du glad for i dag? 

Anonymkode: c162a...1cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg så hun som satt utenfor butikken i dag og tigget om småpenger så ble jeg glad for at jeg har en jobb å gå til. Jeg er glad for at jeg tok jurist-utdanning så jeg har en stabil og god jobb der jeg tjener godt nok. Jeg er glad for at ingen av mine barn er født med helseplager. Jeg er glad for at jeg bor i Norge.

Anonymkode: 451b5...70e

Skrevet

At tidligere har alt jeg har av blomster ute bare visnet.
Men i år trives alt og blir enorme.
Var akkurat ut og så på et enormt blomstervelde.
Det gjør meg fantastisk glad å se ting spirer og gror, og å se bier og humler suser rundt og koser seg

Anonymkode: d8973...f6b

Skrevet

Is

Anonymkode: 0ae16...5ca

Skrevet

Glad fordi jeg har vært på Nordby kjøpesenter for harryhandel :D

Anonymkode: f471e...68f

Skrevet

At jeg fikk lirket datteren min, som sliter og knapt går på utsiden av huset, på sommerkurs i dag. Største fremskrittet vi har hatt på snart ett år. Nå bare krysser jeg alt jeg har for at det ble en god opplevelse, da skal jeg feire med en is. 

Anonymkode: f6ffe...3e6

Skrevet

At pappa har fått vaksine.

Anonymkode: baaf6...634

Skrevet

Jeg er glad for at det er sol, at det snart er ferie, at jeg snart skal få vaksine og at barna mine koser seg med ferie.

(For en fin tråd 🌞)

Skrevet

At ungene koser seg med sommerfri, snart ferie, sommerklær på vei til oss i posten , vi har så langt en fantastisk sommer hvor vi storkoser oss hver eneste dag, vi har hatt besøk av familien , spiser nydelig sommermat ,EM i fotball, gode serier, god musikk, gode venner og mye mye mer. Sommeren og livet smiler💕

Skrevet

Jeg er glad for at barn mine er friske, raske og stort sett virker lykkelige. Jeg er glad for min gode kollega og venn som det går an å ha ordentlige og nære samtaler med, til tross for at vi er veldig forskjellige på mange måter.

Anonymkode: 03b1f...ced

Skrevet

Jeg er glad for ferie, friske barn, stabil jobb med Ok inntekt, herlig mann, sammensveiset familie, gode venner, god stol på verandaen, bøker, sol, god mat... 

Anonymkode: afd9c...076

Skrevet

At jeg faktisk fikk med meg tenåringene på bytur med tivoli, prating og lunsj, og at de åpenbart koste seg og i tillegg var skikkelig hyggelige overfor hverandre også. Nydelig dag!

Anonymkode: f1f1f...d6f

Skrevet

Lite å være glad for i dag, det er mandag. Glad for at jeg fikk noen timer på øyet før jobb... 

Anonymkode: 675e1...ccf

Skrevet

Akkurat i dag er jeg glad for at det ikke ble så masete på jobb som fryktet, når halvparten av kollegaene har tatt sommerferie - og at jeg er midtveis en bra serie som jeg skal se på snart 😎

Anonymkode: 8d897...b33

Skrevet

Jeg er glad for at barna våre er friske, for at jeg har en fantastisk mann, for at jeg har time til vaksine denne uken, for at det ikke regner ute, for at vi har fått orden på økonomien og endelig har en god buffer.

Anonymkode: e0056...6aa

Skrevet

Eg er glad for at eg endeleg har fått sortert ut og kvitta meg med kle som ungane har vokse ifrå slik at det er plass til dei som passar i kommodane😊og i morgon har eg tid til å rydde og fikse i hagen! 

Anonymkode: 6e745...cd7

Skrevet

Glad for at vi har nok penger til at ungene kan få is, vannballonger og ekstra kos. Vi har vanligvis ikke mye til overs.

Anonymkode: b6c14...991

Skrevet

Jeg er glad for at han på 18 nå er på vei for å starte lærlingtida si. ❤️ 

Anonymkode: e5632...808

Skrevet

At jeg er frisk, jeg lever, Norge er et godt land å leve i. 
Mistet en venninne til kreft forrige uke. Å se henne kjempe med smertene og endelig få slippe var ufattelig vondt og godt. Utrolig blandede følelser i smerten jeg føler. 
Og til tross denne tomheten og underlige følelsen jeg har så står solen opp, verden ruller videre uten henne. I morges drakk jeg kaffen ute, så på gråværet og tåkedisen og kjente det var så godt å få være frisk. Til tross for  et coronamørke så er livet mitt bra. Det er så fort å glemme de viktige tingene. Kroppen puster inn og ut, helt av seg selv og kroppen min har ingen smerter. Håper jeg kan klare å fokusere på dette, det er godt og vondt å sette pris på selvfølgeligheter. 

Anonymkode: 1109e...44b

Skrevet

Akkurat i dag er jeg glad for ganske mye. Eldstemann ser ut til å trives i sommerjobben sin. De minste har hatt overnattingsbesøk som kommer til å være her utover dagen, slik at de har noen å leke med mens mamma jobber. Jeg føler meg endelig uthvilt nok til å komme meg på en etterlengtet løpetur med hunden på morgenen og gjøre litt i huset før jeg setter meg ved pulten på hjemmekontoret. Minstemann, som har slitt med matte en stund, har gjort store fremskritt bare på noen dager nå. Jeg har fått innvilget norsk statsborgerskap et halvt år før estimert tid. Jeg har knekt koden til språket jeg holder på å lære, og jeg husker hvor tungt det var i begynnelsen - plutselig løsnet det. Skrivesperren min er også borte, jeg har ikke noe etterslep på jobb, sola skinner og snart er det sommerferie. 

Anonymkode: 04ab0...728

Skrevet

At mannen har reist vekk en uke og jeg får alenetid med ungene 

Skrevet

Jeg er glad for at jeg våknet idag (glad for hver dag jeg og familien våkner), glad for at ungene er levert på SFO og bhg og at jeg rakk toget. Glad og takknemlig for en ny dag.

Anonymkode: 31355...095

Skrevet

For at jeg får besøk av søsteren min i dag.

Vi bor langt fra hverandre og har knapt sett hverandre siste 1,5 året, nå kommer hun en tur :)

Anonymkode: 83011...b86

Skrevet

Slike innlegg setter ting i perspektiv.  Jeg har familie, mann & barn, vi er friske og ingen har noen "utfordringer". Både jeg og mannen har faste, trygge jobber der vi tjener ok. Vi har alltid penger nok til mat på bordet, til at alle kan få de klærne og utstyret som vi trenger + at vi kan kjøpe litt unødvendig også. Vi kjøper "kosemat", godter og vin, og ekstra gode middager, når vi vil. Vi kan gå ut å spise helt impulsivt. Vi kan dra på ferie, akkurat nå planlegger vi syden (forhåpentligvis) til neste sommer.

Vi mangler jo ingenting, likevel drømmer jeg av og til, i hverdagen, om rikdom og lykke.... Er det slik vi mennesker er? At vi hele tiden higer etter mer, bedre, større? Istedet for å være takknemlig for det man har? Iallefall vi som har nok av alt, men ikke nødvendigvis er rike...

Anonymkode: 525a6...416

Skrevet

At jeg fikk unna meg mye på jobb og ser ut til å få en fin dag i morgen😀

Anonymkode: 7e101...2f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...