Anonym bruker Skrevet 28. juni 2021 #1 Skrevet 28. juni 2021 Han har alltid vært utrolig snill og god. Veldig enkel gutt å ha med å gjøre. Veldig glad i meg. I det siste har han endret seg. Han sier at jeg er slem, at han vil drepe meg. Han vil rømme fra meg osv. Jeg prøver å prate rolig med han, fortelle at sånn må vi ikke prate til andre osv. Han sier unnskyld med en gang han vil noe... Anonymkode: 8c5e7...f9d
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2021 #2 Skrevet 28. juni 2021 Har han samvær med far? Kan far ha uttrykt at han ikke liker deg i selskap med gutten? Noen andre som kan ha pratet stygt om deg i hans nærvær? Anonymkode: 689aa...619
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2021 #3 Skrevet 28. juni 2021 Hvordan har gutten det på skolen og ellers på fritiden med kompiser ol? Kan han ha opplevd eller blitt utsatt for noe han ikke vet hvordan han skal håndtere eller som ikke er bra for han? Anonymkode: b76ef...109
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2021 #4 Skrevet 28. juni 2021 Her ringer mine bjeller, og jeg tenker at han kanskje har vært utsatt for noe tungt og vanskelig. Ville tatt kontakt med fastlege, for å bli henvist i riktig retning. Hva sier skolen? Anonymkode: 3ffb9...557
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2021 #5 Skrevet 28. juni 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Har han samvær med far? Kan far ha uttrykt at han ikke liker deg i selskap med gutten? Noen andre som kan ha pratet stygt om deg i hans nærvær? Anonymkode: 689aa...619 Han har ikke kontakt med faren sin. Stefar måtte flytte ut nå nylig pga mye konflikter mellom stefar og gutten min. Kanskje det han tenker på (?) Anonymkode: 8c5e7...f9d
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2021 #6 Skrevet 28. juni 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hvordan har gutten det på skolen og ellers på fritiden med kompiser ol? Kan han ha opplevd eller blitt utsatt for noe han ikke vet hvordan han skal håndtere eller som ikke er bra for han? Anonymkode: b76ef...109 Han er ikke mye sammen med kompiser. Men håper det tar seg opp etterhvert 😊 Anonymkode: 8c5e7...f9d
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2021 #7 Skrevet 28. juni 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Han har ikke kontakt med faren sin. Stefar måtte flytte ut nå nylig pga mye konflikter mellom stefar og gutten min. Kanskje det han tenker på (?) Anonymkode: 8c5e7...f9d Er du lei deg fordi stefar flyttet ut? Føler han det er hans feil. Det kan nok være dette han reagerer på, snakk med ham. Si at du synes det er fint at det er dere to nå osv,vis at du setter pris på ham. Anonymkode: e8147...58c
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2021 #8 Skrevet 28. juni 2021 2 hours ago, Anonym bruker said: Han har ikke kontakt med faren sin. Stefar måtte flytte ut nå nylig pga mye konflikter mellom stefar og gutten min. Kanskje det han tenker på (?) Anonymkode: 8c5e7...f9d Stakkar liten, han har sikkert dårlig samvittighet og prøver å distansere seg. Sett utenifra så burde dere fått snakket med noen sammen, slik at han skjønner at du setter han først, for det virker det som du gjør! Anonymkode: b954e...5bb
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2021 #9 Skrevet 28. juni 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Er du lei deg fordi stefar flyttet ut? Føler han det er hans feil. Det kan nok være dette han reagerer på, snakk med ham. Si at du synes det er fint at det er dere to nå osv,vis at du setter pris på ham. Anonymkode: e8147...58c Jeg har sagt til gutten at det ikke er han sin feil ❤ Anonymkode: 8c5e7...f9d
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2021 #10 Skrevet 28. juni 2021 9 hours ago, Anonym bruker said: Han har alltid vært utrolig snill og god. Veldig enkel gutt å ha med å gjøre. Veldig glad i meg. I det siste har han endret seg. Han sier at jeg er slem, at han vil drepe meg. Han vil rømme fra meg osv. Jeg prøver å prate rolig med han, fortelle at sånn må vi ikke prate til andre osv. Han sier unnskyld med en gang han vil noe... Anonymkode: 8c5e7...f9d tror det er slik det er, min hadde også en slik periode fra 6-8år , har heldigvis roet seg en del nå, snart 8,5 nå, men var en periode jeg synes ting var helt utrolig vanskelig,men ting gikk seg til igjen Anonymkode: 05f56...78e
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2021 #11 Skrevet 29. juni 2021 Hva var grunnen til konfliktene med stefar da? Anonymkode: 63f3a...e39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå