Anonym bruker Skrevet 27. juni 2021 #1 Skrevet 27. juni 2021 Bah🤯 Jeg har teknisk meltdown her. Tenkte jeg skulle slutte med snus og overføre beløpet hver dag. Men Neida, den appen bare henger. Face ID, pin, whatever. Alt bare henger og ingen kroner spart.  Makan til ræl. Flere som har opplevd det? Anonymkode: 6ad25...121
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2021 #2 Skrevet 27. juni 2021 Iphone eller android? Har brukt den i rundt ett år nå selv, aldri opplevd å ikke komme inn. Kun en gang når jeg hadde byttet mobil og det var tull med bank-id. Har du kontakt kundeservice? Anonymkode: 8a454...fc7
Durni Skrevet 27. juni 2021 #3 Skrevet 27. juni 2021 Oi. Jeg har brukt den i to Ã¥r. Aldri hatt noen problemer med den.Â
Durni Skrevet 27. juni 2021 #4 Skrevet 27. juni 2021 Jeg har jo lagt inn automatisk sparing. Et visst beløp pr uke el pr dag. Trenger ikke logge inn i hytt og pine da.Â
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2021 #5 Skrevet 28. juni 2021 Durni skrev (9 timer siden): Jeg har jo lagt inn automatisk sparing. Et visst beløp pr uke el pr dag. Trenger ikke logge inn i hytt og pine da. Jeg la det inn, men kommer bare til godkjenning. Så stopper den der. Samme nåe jeg skal forsøke å overføre ett enkeltbeløpet.  Prøver å restarte den og telefonen, se om det hjelper 🤔 Anonymkode: 6ad25...121
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2021 #6 Skrevet 28. juni 2021 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Iphone eller android? Har brukt den i rundt ett år nå selv, aldri opplevd å ikke komme inn. Kun en gang når jeg hadde byttet mobil og det var tull med bank-id. Har du kontakt kundeservice? Anonymkode: 8a454...fc7 iPhone Anonymkode: 6ad25...121
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2021 #7 Skrevet 28. juni 2021 Hatt appen i flere år, aldri hatt noen problemer med den. Hender jeg har blitt logget ut og må inn med bank-id på nytt, men det er sjeldent. Genial måte å spare penger på! Anonymkode: 46a7e...e96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå