Gå til innhold

Jeg er fullvaksinert og skal til Sverige

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du har nå Ernas tillatelse til å dra ut og ta med deg Delta og Delta+-mutasjoner av viruset tilbake til Norge. Gratulerer! Ungene blir sikkert glade for nye restriksjoner når skolene skal begynne igjen...

Anonymkode: 395fd...159

Annonse

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Du har nå Ernas tillatelse til å dra ut og ta med deg Delta og Delta+-mutasjoner av viruset tilbake til Norge. Gratulerer! Ungene blir sikkert glade for nye restriksjoner når skolene skal begynne igjen...

Anonymkode: 395fd...159

Det kommer alltid finnes virus. Og det har alltid funnets. Vi får influensa hvert år.

Denne pandemien er endelig over. 

Anonymkode: b6a60...f37

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det kommer alltid finnes virus. Og det har alltid funnets. Vi får influensa hvert år.

Denne pandemien er endelig over. 

er du helt idiot? Den er på ingen måte over og den er på ingen måte sammenlignbar med influensa. Sånne som deg gjør jo at vi ikke kommer til å bli kvitt dette på evigheter

Anonymkode: ba684...367

Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Hei, jeg har akkurat vært i Sverige nå og viste bare det grønne passet og sertifikat. Ble ønsket god tur hjem. Politiet skrev kun på en lapp at jeg godkjent og trengte ikke ta noen test.

Anonymkode: 8f35f...185

Var det lang kø over grensen?

Anonymkode: 6bed3...a34

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

er du helt idiot? Den er på ingen måte over og den er på ingen måte sammenlignbar med influensa. Sånne som deg gjør jo at vi ikke kommer til å bli kvitt dette på evigheter

Anonymkode: ba684...367

Men vi blir jo ikke kvitt dette, fordi det ikke går an å bli kvitt et virus som først er blitt sluppet ut. Det er svært naivt å tro at man kan ELIMINERE et virus. Ekspertene sier jo at koronavirus etter hvert blir endemisk, altså inngå i sesongvirus som vi ellers har - forkjølelse (som også er et koronavirus), influensa, rotavirus, norovirus og så videre. 

Anonymkode: 07842...8ca

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

De har vel varslet timeslange køer.

Anonymkode: 6ea4d...c15

Feil!! Slutt å tro alt du leser i media. Stod 15 min I kø og slik har det vært i hele helgen også.  Slutt å spre dritt!

Annonse

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Feil!! Slutt å tro alt du leser i media. Stod 15 min I kø og slik har det vært i hele helgen også.  Slutt å spre dritt!

Pust med magen

Anonymkode: 6ea4d...c15

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Hei, jeg har akkurat vært i Sverige nå og viste bare det grønne passet og sertifikat. Ble ønsket god tur hjem. Politiet skrev kun på en lapp at jeg godkjent og trengte ikke ta noen test.

Det er jo du som er helt idiot. Gå å vent på at virusinfeksjoner forsvinner du! 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det er jo du som er helt idiot. Gå å vent på at virusinfeksjoner forsvinner du! 

Unnskyld, svarte feil person. Dere skjønner hvem svaret skulle til……

• Opprett ny...