Gå til innhold

Nesespray

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips til nesespray som effektivt stopper rennende nese? Har brukt saltvann, åpner litt, men renner mye. Er så sår rundt nesen etter snyting, så trenger en pause fra lommetørkler. Tips? 😷

Anonymkode: ee448...200

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Tips til nesespray som effektivt stopper rennende nese? Har brukt saltvann, åpner litt, men renner mye. Er så sår rundt nesen etter snyting, så trenger en pause fra lommetørkler. Tips? 😷

Otrivin Comp tørker opp slimhinnene (du kan bli veldig tørr i halsen av den, men da skal du har brukt den litt mye)

Jeg har kronisk rennende nese, så har brukt den dagen før og samme dag jeg skal på jobbintervju.  Det har gjort meg snyteløs de to dagene. 

Anonymkode: 70e2d...fa0

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Otrivin Comp tørker opp slimhinnene (du kan bli veldig tørr i halsen av den, men da skal du har brukt den litt mye)

Jeg har kronisk rennende nese, så har brukt den dagen før og samme dag jeg skal på jobbintervju.  Det har gjort meg snyteløs de to dagene. 

Anonymkode: 70e2d...fa0

Hørtes veldig bra ut. Nesen flasser i store flak 🥴 Takk for tips!

Skrevet

Otrivin comp i høyst 7 dager, decubal dry spot and lips til under nesen og Kleenex lommetørkler med balsam til tørk !

Anonymkode: b7cd5...3c5

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Otrivin comp i høyst 7 dager, decubal dry spot and lips til under nesen og Kleenex lommetørkler med balsam til tørk !

Anonymkode: b7cd5...3c5

Takk for tips! Ikke prøvd å smøre noe enda, ikke tenkt tanken engang. Bare vært opptatt av å ligge flatt så jeg kan snyte minst mulig 😅 Reiser til apoteket i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...