Gå til innhold

Storytel, fabel eller noe annet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Storytel! Masse å velge mellom, enkel å bruke.

Anonymkode: 6a5d4...3bf

Skrevet

BookBites. Helt gratis.

Anonymkode: 02159...cbe

Skrevet

Fabel. Mest fordi den har noen bøker som barna er helt hekta på.

Anonymkode: b8ef0...684

Skrevet

Storytel annonserte vel hos Caroline Berg Eriksen, der hun brukte barna i reklamen. Derfor styrer jeg unna de. Ville gått for fabel. Eller nrk appen, der de har masse bra å høre på.

Anonymkode: 60f63...3dd

Skrevet

Bookbites eller allbok. Begge er gratisapper fra bibliotek.

Anonymkode: fafcc...92e

Skrevet

Bytter på

Akkurat nå har vi Fabel

Datter på 12 og mannen hører masse på lydbøker

Er litt mer oversatt litteratur på storytel 

Anonymkode: 1838d...f71

Skrevet

Vi bytter mellom fabel og Storytel. Har tre barn som hører lydbok hver kveld før de sovner, og vi bruker også mye lydbøker på biltur til hytta og annet. 

Anonymkode: e902b...e82

Skrevet

Storytel. Vi har dobbeltabonement så datteren og jeg har hver vår. Alltid noe å høre på. Mye engelsk. 

Skrevet

Jeg bruker Storytel. Foretrekker å høre engelske bøker på engelsk, og det går vel ikke på Fabel? Lurer på å bytte til audible, er det noen som vet hvilken app som er best for engelske bøker? 

Skrevet
Iiiiik skrev (20 minutter siden):

Jeg bruker Storytel. Foretrekker å høre engelske bøker på engelsk, og det går vel ikke på Fabel? Lurer på å bytte til audible, er det noen som vet hvilken app som er best for engelske bøker? 

Dette lurer jeg også på. Fant Overdrive i går, en lydbokapp som du bruker til å låne engelske bøker på offentlige bibliotek. Deichman i Oslo er i hvert fall med - jeg bare la inn lånenummeret mitt.

Skrevet
Iiiiik skrev (1 time siden):

Audible er vel kjøp pr bok. Det hadde blitt veldig dyrt for meg. Jeg har kjøpt en og annen bok. 

Anonymkode: 3aaa8...d6d

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Audible er vel kjøp pr bok. Det hadde blitt veldig dyrt for meg. Jeg har kjøpt en og annen bok. 

Anonymkode: 3aaa8...d6d

Ja, var det jeg lurte på. Tror jeg er oppe i ca 200 bøker pr år, da er jo Storytel billig. Får se om jeg finner noe tilsvarende på engelsk.

Skrevet

storytel er best :) sønnen liker fabel best

Anonymkode: 5ad7c...340

Skrevet

Lydhør, men det er for folk med synsvansker, dysleksi og andre kognitiv utfordringer!

Anonymkode: 735de...58c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...