Anonym bruker Skrevet 26. juni 2021 #1 Skrevet 26. juni 2021 Datteren .min begynner på videregående til høsten. Hun har lidd seg gjennom ungdomsskolen etter å ha kommet på kant med klassens "dronning". Den videregående skolen forsøker å lage klasser der alle kjenner noen, men det er nesten ingen andre enn de to fra den ungdomsskolen som skal begynne på den videregående skolen. Faren er derfor stor for at de blir plasert i samme klasse for å være snille. Kan man sene en mail til skolen og be om at de ikke skal gå sammen? Det pleier å være 6 paralellklasser. Anonymkode: fa823...915
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2021 #2 Skrevet 26. juni 2021 Ja, det kan du. Inntaket er ikke klart enda, så det er nok lurt å gjøre det umiddelbart. Jeg hadde sendt Mail til rektor og sosialrådgiver, med en kort forklaring om hvorfor dere ønsker dette. Anonymkode: b9f30...295
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2021 #3 Skrevet 26. juni 2021 Ja, send mail. Vær kort og si at det har vært mobbing involvert, da pleier de å ta hensyn. Anonymkode: da941...ac5
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2021 #4 Skrevet 26. juni 2021 Ja, du kan be om at ditt barn ikke blir satt i samme klasse som xx. Det du ikke trenger, er å redegjøre i det vide og breie. Gi en begrunnelse i én setning. Det holder. Med seks paralleller er nok ikke dette noe problem. Min ene er også ferdig med tre ubehagelige år på ungdomsskolen nå, og er overlykkelig over "å bli kvitt" mange av "klassekameratene". Anonymkode: 102e8...944
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå