Gå til innhold

Hvorfor driver (så mange) kvinner med slike "spill"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For det første, jeg er kvinne selv. For det andre, nei, menn er ikke noe bedre. Det er ikke poenget mitt at noe stygt om kvinner.

Poenget mitt er at dette er en slik greie som er typisk (en god del) kvinner, som jeg aldri har forstått hvorfor de gjør?

Dette med å demonstrativt oppføre seg høflig, og likevel være avvisende på den måten. Hvorfor? Hva er poenget?

Anonymkode: 04f74...96a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du full? For en ubrukelig video. Og hva er det du vil fram til?

Anonymkode: 614e4...f9a

Skrevet

Det var nok en enkel tabbe å kalle henne Jennifer, etter hun sa Jenny. Det er stress å stå på scenen, slike tabber kan fort skje. Jeg ser ikke noe «spill» her. 

Anonymkode: 6187b...e72

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Er du full? For en ubrukelig video. Og hva er det du vil fram til?

Har du et bedre eksempel? Åhja, du er eksempelet på slik oppførsel. Det holder med videoen altså, men ellers takk.

Jeg er mest nysgjerrig på hvorfor dette spill? Hva er poenget med det?

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det var nok en enkel tabbe å kalle henne Jennifer, etter hun sa Jenny. Det er stress å stå på scenen, slike tabber kan fort skje. Jeg ser ikke noe «spill» her. 

Det er det som er spillet. "Åh, jeg var stresset, jeg sa feil navn bare". Men det er jo ikke derfor hun sa feil navn. Hun hørte tydelig hva hun fikk til svar. Hun svarte feil for å være frekk. Samtidig som hun lot som om hun var høflig. Hun visste godt hva hun gjorde.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det er det som er spillet. "Åh, jeg var stresset, jeg sa feil navn bare". Men det er jo ikke derfor hun sa feil navn. Hun hørte tydelig hva hun fikk til svar. Hun svarte feil for å være frekk. Samtidig som hun lot som om hun var høflig. Hun visste godt hva hun gjorde.

Hvordan vet du at hun gjorde det med vilje?

Skrevet
Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

I mi verd er det den tolkninga du gjer av situasjonen som er spelet. "Ho var høfleg, men ho meint nok noko anna." Det er dei folka som seier slikt som verkeleg lagar intrigene. Same folka som klagar på blikking og lagar drama. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Sett for mye på film du. 

Anonymkode: 91b54...d24

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Har du et bedre eksempel? Åhja, du er eksempelet på slik oppførsel. Det holder med videoen altså, men ellers takk.

Jeg er mest nysgjerrig på hvorfor dette spill? Hva er poenget med det?

Hvilket spill?

Anonymkode: 81419...fd6

Skrevet

Hvilket spill? Folk må slutte å tro at de vet hva som foregår inni andres hoder og slutte å leite og grave etter hva folk "egentlig mener". Folk flest er ikke infame, kalkulerende og onde. Folk flest er greie men kan både si og gjøre feil, myse i feil retning, le på galt sted, glemme navn osv. Vil noen være ekle og slemme så gjør de det gjerne på et vis der du ikke er i tvil om hva de mener. Livet er ikke som i amerikanske tenåringsserier. 

Skrevet
Himmel og hav skrev (6 timer siden):

Hvilket spill? Folk må slutte å tro at de vet hva som foregår inni andres hoder og slutte å leite og grave etter hva folk "egentlig mener". Folk flest er ikke infame, kalkulerende og onde. Folk flest er greie men kan både si og gjøre feil, myse i feil retning, le på galt sted, glemme navn osv. Vil noen være ekle og slemme så gjør de det gjerne på et vis der du ikke er i tvil om hva de mener. Livet er ikke som i amerikanske tenåringsserier. 

Du er tydeligvis ikke så sosialt kompetent.

Anonymkode: dffd8...7c3

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Du skulle visst hvem du snakker med 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂Du dummer deg ut.

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Det er vel akkurat det hun er!

Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Det er vel akkurat det hun er!

Forklar gjerne.

Skrevet

Hvordan kom du til den konklusjonen?

Skrevet

Svaret til Himmel og Hav var et veldig godt eksempel NETTOPP på at hun er sosialt kompetent.

Med ditt svar til henne viser du at du er i den klassen du så feilaktig forsøkte å plassere henne i.

Anonymkode: 6132d...0b8

Skrevet
Himmel og hav skrev (1 time siden):

Hvordan kom du til den konklusjonen?

Folk flest beskrivelsen.

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Folk flest beskrivelsen.

At folk flest ikke er onde og infame? Om du går rundt i verden og opplever eller tenker at de fleste er det, så lever du i en mye mørkere verden enn meg, eventuelt tolker folk feil.

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Oida🤦🏼‍♀️

Anonymkode: 10caf...2b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...