Gå til innhold

Hva skjer?! Ikke bestått på eksamen?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdater oss gjerne! Håper for din del det går i riktig retning👍

Anonymkode: 2278a...8c2

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg er også spent på hva som har skjedd!

Skrevet

Takk. Skal oppdatere dere, ikke fått svar enda, sjekket nå.

Anonymkode: ae9b5...b31

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 28.6.2021 den 20.06):

Takk. Skal oppdatere dere, ikke fått svar enda, sjekket nå.

Fått svar? :)

Anonymkode: 5496d...7f3

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 26.6.2021 den 22.26):

Jeg vet også om flere tilfeller av det, en gang selv, og ellers med flere jeg kjenner, fra vgs. til høgskole og universitet.

Anonymkode: b9097...f70

Samme her. Har hørt om flere. 

Anonymkode: ac4b6...13f

Skrevet

Ikke fått svar enda.. Kjenner jeg er spent… 

Annonse

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 25.6.2021 den 23.27):

Jeg tror jeg har bommet på noe, men jeg kan ikke finne ut hva selv bare. Ordene var 3000 +/- 20%, hadde 3160 ord. Jeg har gjort korrekt ifht apa7 såvidt jeg kan se. 
Men, noe må det jo være. Blir «spennende» å se hva jeg har gjort feil. Har brukt så mye tid, tatt ulønnet permisjon, også fikk jeg stryk.

Har så stor tiltro til skolen og sensorer at jeg er sikker på at feilen må ligge hos meg, men har et ørlite håp. Selv om jeg får karakteren E i beste tilfelle, er det jo slett ikke bra. 

Takk for ditt svar.

Ut fra hva du beskriver så tenker jeg at du er strøket pga. formaliafeil. Du beskriver at du har skrevet en oppgave. Da stryker du ikke med mindre du har skrevet om noe helt annet enn det som ble spurt om, og det har du åpenbart ikke gjort, siden en veileder syntes det var bra formulert problemstilling. 

Jeg studerte et sted en gang, der de strøk halve klassen pga. formelle feil for å statuere et eksempel. De fleste skjønte ingenting da ikke fikk ikke bestått. Skriftstørrelse skal være riktig, linjeavstand, fonter, kildehenvisninger, osv osv. alt skal være ihht. mal, man skal ha levert i riktig format (pdf), osv. En i klassen min strøk fordi hun hadde skrevet sidetall i mørk grå og ikke svart (default innstilling).  Etter det gjorde jeg aldri formaliafeil igjen… 

Anonymkode: f0ab1...a1a

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ut fra hva du beskriver så tenker jeg at du er strøket pga. formaliafeil. Du beskriver at du har skrevet en oppgave. Da stryker du ikke med mindre du har skrevet om noe helt annet enn det som ble spurt om, og det har du åpenbart ikke gjort, siden en veileder syntes det var bra formulert problemstilling. 

Jeg studerte et sted en gang, der de strøk halve klassen pga. formelle feil for å statuere et eksempel. De fleste skjønte ingenting da ikke fikk ikke bestått. Skriftstørrelse skal være riktig, linjeavstand, fonter, kildehenvisninger, osv osv. alt skal være ihht. mal, man skal ha levert i riktig format (pdf), osv. En i klassen min strøk fordi hun hadde skrevet sidetall i mørk grå og ikke svart (default innstilling).  Etter det gjorde jeg aldri formaliafeil igjen… 

Anonymkode: f0ab1...a1a

Hi har oppdatert i en annen tråd. Hun fikk da karakteren B.

Anonymkode: b9097...f70

Skrevet

Skrevet
Den perfekte mor, påan igjen skrev (12 minutter siden):

Der var den opprinnelige tråden!
Ja, det var kanskje raskt? Jeg trodde det skulle enda raskere så lenge det bare var en eksamen jeg, men har som sagt aldri klaget på noe tidligere. 
Har sendt Mail og forsøkt å ringe universitetet , men får bare automatiske svar om ferie. Klarer ikke å slippe jubelen løs riktig enda, da det står i reglementet at avviker det med mer enn to karakterer så skal nye sensorer inn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...