Gå til innhold

Vil du ha Pfizer eller Moderna?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Har fått pfizer, hadde nok valgt den om jeg kunne velge og.

Hvordan fordeles vaksinene, er det tilfeldig hvilken type vaksine som går til hvilken kommune? Her vaksineres det bare med pfizer, det samme gjøres i nabokommunene.

Anonymkode: 185bb...a78

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Har fått pfizer, hadde nok valgt den om jeg kunne velge og.

Hvordan fordeles vaksinene, er det tilfeldig hvilken type vaksine som går til hvilken kommune? Her vaksineres det bare med pfizer, det samme gjøres i nabokommunene.

Anonymkode: 185bb...a78

Tror de fleste får Pfizer og derfor får de første kommuner dem. Jeg bor i en stor kommune og kunne velge, men tidspunkt for vaksinering med Moderna var veldig begrenset, så de har færre doser av den. 

Jeg valgte Pfizer, rett og slett fordi da slapp jeg å ta fri fra jobben midt på dagen, med reisevei til og fra, for å få vaksine. 

Anonymkode: 6a6e5...a49

Hvordan i alle dager kan dere IKKE vite hvilken vaksine dere får?? Her står det i sms med innkalling hvilken som settes og jeg må si jeg er SJOKKERT over at dere ikke engang spør hva dere får før dere setter vaksinen i armen. 

Anonymkode: c0aa4...9e0

Anonym bruker skrev (På 27.6.2021 den 22.40):

Hvordan i alle dager kan dere IKKE vite hvilken vaksine dere får?? Her står det i sms med innkalling hvilken som settes og jeg må si jeg er SJOKKERT over at dere ikke engang spør hva dere får før dere setter vaksinen i armen. 

Hvorfor det? Tenker du den jevne nordmann har medisinsk kompetanse til å vurdere disse to vaksinene opp mot hverandre?

Anonymkode: 0993d...0de

Anonym bruker skrev (På 25.6.2021 den 14.54):

Jeg skal ta den i morgen. 😬 Spent på hvilken jeg får, og om jeg eventuelt får bivirkninger. Jeg får bivirkninger av alt. 

Anonymkode: 036b0...97c

Jeg fikk p

Anonym bruker skrev (På 27.6.2021 den 22.40):

Når man setter seg ned, forteller vel personen som setter sprøyten hvilken som settes? Jeg spurte ikke.. Hun fortalte hva hun setter og hvilken type jeg får som nr. 2.

Anonym bruker skrev (På 26.6.2021 den 14.06):

Tror de fleste får Pfizer og derfor får de første kommuner dem. Jeg bor i en stor kommune og kunne velge, men tidspunkt for vaksinering med Moderna var veldig begrenset, så de har færre doser av den. 

Jeg valgte Pfizer, rett og slett fordi da slapp jeg å ta fri fra jobben midt på dagen, med reisevei til og fra, for å få vaksine. 

Anonymkode: 6a6e5...a49

Her har mange fått Pfizer, nå får kommunen ett stort parti moderna. Så får vi se til slutt hvor mange som fikk av hver. 

• Opprett ny...