Gå til innhold

Erfaringer med nakkesleng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble kasta i bakken på treninga igår, og fikk nakkesleng. I dag er nakken veldig vond og jeg klarer ikke bevege den. Hvor lenge pleier slikt å vare? 

Anonymkode: 9b7f1...fe0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du vært hos lege? Hvis ikke bør du gjøre det så raskt som mulig. Det går sannsynligvis over, men i tilfelle du har fått en varig skade er det viktig at det blir dokumentert. Jeg fikk veldig vondt i nakken etter å ha kjørt kjæsj-biler på et tivoli i Spania for noen år siden. Det gikk heldigvis over etter et par uker, men jeg kjenner følelsen. Min mor ble påkjørt bakfra av en bil (på vanlig bilvei), hun ble til slutt uføretrygdet på grunn av nakkesleng. Mest sannsynlig går det over hos deg, men det er lurt å få det dokumentert. 

Anonymkode: c388b...5e1

Skrevet
Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Har du vært hos lege? Hvis ikke bør du gjøre det så raskt som mulig. Det går sannsynligvis over, men i tilfelle du har fått en varig skade er det viktig at det blir dokumentert. Jeg fikk veldig vondt i nakken etter å ha kjørt kjæsj-biler på et tivoli i Spania for noen år siden. Det gikk heldigvis over etter et par uker, men jeg kjenner følelsen. Min mor ble påkjørt bakfra av en bil (på vanlig bilvei), hun ble til slutt uføretrygdet på grunn av nakkesleng. Mest sannsynlig går det over hos deg, men det er lurt å få det dokumentert. 

Takk for svar! Det virker som det har blitt en tøddel bedre. Klarer nå å rikke bittelitt på hodet, det gikk ikke tidligere i dag. Mannen har massert veldig forsiktig flere ganger og det har hjulpet tror jeg. Ser det an til mandag, og får hastetime hvis det er like ille da.fl

Anonymkode: 9b7f1...fe0

Skrevet

Kan jo være at slaget har gjort at du har fått låsning i nakken. Da blir det bedre med hvile og massasje (hos fysioterapsut).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...