Gå til innhold

Har din 13-14 åring sommerjobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min har ikke noe formell jobb. Klipper gresset og gjør småting i huset. Planen er at han skal beise plattingen på terrassen i løpet av ferien.

Anonymkode: a14fb...7e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine har bare hatt sånne hjemmejobber eller hos besteforeldre i den alderen, det har vært umulig å få ordentlig sommerjobb.

Anonymkode: a5c4e...c74

Skrevet

Nei, hverken 13 eller 15 åringen har jobb. De trenger ferie.

Anonymkode: 49cb7...e95

Skrevet

Ja, vi bor på gård og tenåringene har fast jobb noen timer 3 dager i uka.

Anonymkode: 85fdc...76a

Skrevet

Nei, bare småting som din

Skal ta inn posten for en nabo i en uke 

Skal male rekkverk på trappeverandaen for en venn av oss

Stable ved for bestefar som får et hengerlass i løpet av sommeren. 

Anonymkode: 204e8...cfb

Skrevet

Nei, det er knapt nok mulig for de på 18 år + å få skikkelig sommerjobb her vi bor. Dessuten er jeg tilhenger av at de skal få ha ferie når de er barn. Og før noen kommer med hevet pekefinger og sier at det er viktig å øve seg osv. Hverken mannen eller jeg hadde sommerjobber før etter vi var 18 år, og vi begge har høy utdanning og er i full jobb i dag. Det blir mennesker av ungdom som ikke jobber i ferier også.

Anonymkode: d6564...661

Skrevet

Begge jobber ei uke i sommer med å male hus . De trenger pengene for å kunne betale for det de vil gjøre i sommer. Bensin til båt, vannsport etc 

Skrevet

14,5 åringen jobber på mega med å samle handlekorger og ha kontroll på pantemaskinen. Fast jobb, annenhver lørdag, samt endel mer nå i ferien. 

Anonymkode: 520bc...e1e

Skrevet

Hun plukker bringebær. Det blir til sammen ca. 3-4 uker. 17-åringen jobber på gård.

Anonymkode: 41b63...2c2

Skrevet

Nei, men 13 åringen her har sinnsykt lyst på sommerjobb

Anonymkode: da0c2...996

Skrevet

15 åringen ville ha sommerjobb, men ikke så lett i disse tider. Og like greit er det , for hun er stuptrøtt til alle døgnets tider, så tenker hun får hvile ut i ferien og heller hjelpe til hjemme, med litt hagearbeid og maling av hus , og heller få litt ekstra lommepenger.

Anonymkode: dac45...c9e

Skrevet

13-åringen vasker huset til tanten og huset til mormor en gang i uken for 1000 i mnd, så hun tjener 2000 i mnd i sommer

Anonymkode: 45390...cfa

Skrevet

Her er det knapt mer jobber for er under 16, så blir med vanning av blomster og ta inn posten for besteforeldre. 

Anonymkode: f2b33...b53

Skrevet

Min 15 (snart 16) åring har jobb på en kafé. Jobber fast 2 dager i uka, litt mer nå i sommer. Han synes det er supert å tjene litt penger selv. Yngste på 12 ønsker seg jobb😉

Anonymkode: 91fb3...5b2

Skrevet

Hun på 14 jobber på rideskolen og hjelper til på leir. Synes hun tjener godt. Hun er jo i stallen uansett så det er jo vinn vinn. Eldste på 15 har noen pensjonister i gata han klipper plen og hekk for og i tillegg skal ha beise et gjerde. Tror pensjonistene liker å ha han der for to av de er superspreke og kan fint klare det selv. Han får litt penger inn på konto med jevne mellomrom, de er egentlig ganske rause synes jeg. Det er viktig å få litt jobberfaring, gjøre avtaler og møte opp til avtalt tid. Selve jobben er jo ikke så tung og slitsom men supert at de er villig til å ta på seg forpliktelser og følge opp. 

Anonymkode: 37240...370

Skrevet
On 6/25/2021 at 9:49 AM, Anonym bruker said:

Min har ikke noe formell jobb. Klipper gresset og gjør småting i huset. Planen er at han skal beise plattingen på terrassen i løpet av ferien.

Anonymkode: a14fb...7e8

Min som blir 14 i November, går med vg hele året, hver søndag. På sommer klipper han plenen, passer små søskene når jeg jobber, jobber ca en uke lengre enn sfo er åpne og så går han turer med hunder i nabolaget, så han får ca 2000-3000 i mnd

Anonymkode: 7621d...01e

Skrevet

i juni ,juli og august :) skal ikke på ferie før i august i år

Anonymkode: 7621d...01e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...