Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Men er dette en helt ukjent metode (operasjonen) som enda ikke er endelig godkjent i Norge? Har det vært noen dødsfall av FRISKE (!) barn etter slik operasjon tidligere? Når man trenger en operasjon, er man syk. Når man tar en vaksine, er man som regel frisk, slik helsearbeiderne som døde av AZ var. Det er stor forskjell på å ta en medisinsk behandling for å prøve å redde barnet og å sprøyte ukjent stoff i seg for å redde ANDRE.

Anonymkode: 1225f...261

Ja dette var en helt absurd sammenligning. 

Hvor kommer alt dette sinnet og fordømmelsen fra egentlig? Folk er sinte for å få tilbud om vaksinen (takk nei da vel), folk er oppgitt over at noen vil takke nei (ikke ditt problem når du selv er vaksinert) og fordømmer de som skulle finne på å reise på ferie når de plutselig får en time til vaksine (si nei da vel, vi er en haug som venter, immuniteten i befolkningen blir ikke mindre av å vaksinere noen i gruppe 11 i stedet for 10). 

Jeg skjønner ikke hvorfor folk gidder å legge seg opp i andres valg, hallo, vi er i verdenstoppen. Få land kommer til å ha en tilsvarende vaksinedekning som Norge når vi er i mål. Det er ingen problemstilling. Folk konstruerer jo problemstillinger som ikke er der. 

Anonymkode: 091b1...637

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Enig, hele innlegget er motbydelig. "Det betyr ikke at fordelene ikke er større enn ulempene. Hun fikk bare et nytt barn, og dette barnet gikk det bra med". Det første barnet var det ikke så nøye med, man fikk jo bare et nytt ett.

Er det mulig å tolke så inn i granskauen feil? Normale mennesker tolker historien som at den moren som mistet sitt barn likevel stolte nok på vitenskapen og legene til å la sitt andre barn gjennomgå samme behandling/operasjon. 

Det må være ille å leve i en så mørk alternativ virklighet! 

Anonymkode: 32344...a03

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Er det mulig å tolke så inn i granskauen feil? Normale mennesker tolker historien som at den moren som mistet sitt barn likevel stolte nok på vitenskapen og legene til å la sitt andre barn gjennomgå samme behandling/operasjon. 

Nei, det kommer an på formuleringen hvordan folk tolker det som er skrevet. Som du ser, er det flere enn meg som har tolket innlegget på samme måte. Hun har selv fokusert mye på hvordan man formulerer seg, hvilken tone innleggene til andre brukere har, hvilke signaleffekter brukerne sender. Det har vært mye pirking på formuleringene til andre brukere. Da må man selv tåle at man blir tolket feil når man formulerer seg feil.

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Takk!! Akkurat det jeg mente ! 

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Men da får du skrive det da, i stedet for det du skrev i det aktuelle innlegget. 

Jeg skrev blant annet dette; Selvsagt var det ikke sånn det var ment. Selv hvor uendelig trist det var å miste barnet så stolte hun på legene når det andre barnet trengte samme hjelp . 

Annonse

mamma til adhd gutt<3 skrev (7 minutter siden):

Jeg skrev blant annet dette; Selvsagt var det ikke sånn det var ment. Selv hvor uendelig trist det var å miste barnet så stolte hun på legene når det andre barnet trengte samme hjelp . 

Men det kan da ikke sammenlignes. Døde barnet av noe uutprøvd, eller av legefeil under en vanlig operasjon?

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Men det kan da ikke sammenlignes. Døde barnet av noe uutprøvd, eller av legefeil under en vanlig operasjon?

Helt korrekt. Dette kan ikke sammenlignes.

Anonymkode: 94bde...5c9

mamma til adhd gutt<3 skrev (17 timer siden):

Selvsagt var det ikke sånn det var ment. Selv hvor uendelig trist det var å miste barnet så stolte hun på legene når det andre barnet trengte samme hjelp . 

Håper din venninne ikke leser innlegget ditt som jeg kommenterte, for det var i beste fall veldig dårlig og følelsesløst utformet...

Sammenligningen din er uansett helt på jordet.

Anonymkode: 6f4f1...fb4

• Opprett ny...