Gå til innhold

Ny påminnelse i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

. Fordi jeg er ikke myndig.

Hvor gammel er du egentlig?

Anonymkode: f7811...c40

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Fordi jeg er ikke myndig

Det er ikke det du har sagt tidligere.

Anonymkode: 40b4a...99b

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Hvor gammel er du egentlig?

Anonymkode: f7811...c40

30 men jeg føler meg som en liten jente innvendig som må ha andres tillatelse. Jwg har ikke noe makt selv. Jeg har ingen å finne på ting sammen med. Jeg ser ikke andre. Jeg later som noen ganger, men jeg evner bare ikke helt å «gå i ett» med andre. Jeg kan ikke huske å ha vært på samme kanal med noen siden jeg var barn og det var få da også. Men jeg har ikke hatt følelsen siden. Det er evt når jeg drikker men når jeg har blitt edru igjen er det bare angst og alt blir det samme gamle og jeg har ikke like mye energi. Nå er ikke alkohol en stor del av min hverdag uansett, men det er det å høre til. Jeg har liksom aldri planer. Lite nettverk, og det er så flaut. Jeg liker en mann men jeg straffer meg for å ha følelsene. Jeg hører bare en kjeftende stemme i hodet om at han vil se på meg som ei dum hore og at jeg må virke mindre dum om han skal ta meg seriøst. Jeg har en mobiltlf så stille at den kunne vært lydløs. Jeg har kun planer når jeg hos familien min og da er det moren min son er grunnen til at vi er sosiale. Jeg kjenner snart ingen på egen alder. Jeg lurer på hvordan det er å være selvsikker, å ha makten selv, å være sjef i eget liv. Jeg føler jeg er avhengig av andre, ligger etter andre, er lengre ned på den sosiale stigen, og forblir dårlig. Blir ensom. 
Ikke rart jeg ikke blir noe spennende når jeg aldri gjør noe. Jeg forstår ikke hvordan folk gjør det de gjør. Hvor konmer alt de snakker om fra? Selv har jeg da ingenting å snakke om. Pga få interesser men det er pga dritt hjernen har ikke kapasitet til å ha mange interesser. Jeg er lei av at jeg ikke tåler smalltalk. Jeg blir irritert på folk og det meeeeningsløse pjattet!! 
Jeg er lei av disse hjernedelene som sover så mye! Blir slitne med en gang! Jeg er lei av at jeg aldri kan ha det gøy og av at jeg hele tiden er den svakeste sosialt. Jeg er hele tiden på vakt fordi jeg oppfatter mennesker som fare. Jeg er lei av at folk tør å være spydige. Jeg tør ikke mot andre. Jeg er lei av at jeg ikke har lov til å synes jeg ser bra ut (ikke bra i følge folk her inne) men jeg synes heller at de som mobbet meg kan påta seg denne rollen, for de kler bedre å være underdanige enn meg, jeg er for flott til det. Hadde alt vært opp til meg skulle de vært skutt.  Jeg vil ikke dele klode med dem. Men jaja, hadde blitt utrygt om vi alle skulle gått rundt med våpen og kvittet oss med alle vi ikke vil ha. 
Men jeg vet ikke hvordan flørte.. hva skal jeg gjøre når jeg liker noen? Og jeg er 100% sikker at jeg ikke kommer til å få svar, for disse dørene er stengt for meg. Jeg er skapt for å være alene. Jeg har trukket super alene kortet, for jeg er altid det. Jeg har heller ingen glede av det jeg har hatt glede av fordi jeg tror det er nok en retard as-greie. Så når jeg bare går tur så er jeg redd jeg går rart, at jeg går autistisk og prøver å forandre måten jeg går på også da.. men er slitsomt å prøve å forandre alt ved seg hele tiden. 

Anonymkode: 2fecb...753

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Det er ikke det du har sagt tidligere.

Anonymkode: 40b4a...99b

Jeg mener at jeg ikke kan ha egne meninger eller har det. Jeg er for usikker til det, men det er vel lavtfungerende hjernehalvdeler igjen da. 

Anonymkode: 2fecb...753

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...