Anonym bruker Skrevet 25. juni 2021 #51 Skrevet 25. juni 2021 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Jeg henviser direkte til det du har skrevet og svart her inne, ja! Anonymkode: 5ce73...0b5 Du må se på kodene, det er ulike folk som svarer. Det var ikke samme person som skrev den siste der. Anonymkode: 9b0a6...3b3
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2021 #52 Skrevet 25. juni 2021 Anonym bruker skrev (17 timer siden): Vet ikke om folketomme strender her vi bor (Oslo). Vi pleier å dra på Bygdøy. Har du noe annet forslag en uvtelt som jeg kan putte han oppi eller under? Anonymkode: e5d02...c65 Personlig ville jeg nok ventet en uke eller to før folksom strand, det kommer jo veldig ann på valpen. Min første var veldig forsiktig og utrygg de fire-fem ukene, men tødde så opp og tar alt på strak labb i dag. Den andre var med alt fra dag en fordi han taklet det og er i dag besøkshund i Røde kors og en trygg og god hund. Men ellers er jeg overrasket at til tross for mye "hundefolk" og bastante meninger her så har ingen nevnt silvershade. Kjøpes i dyrebutikk, er typ nettingtelt av sølv. Jeg er mye på hundeustillinger og selv på de varmeste dagene er det svalt inne i telt og hos hundene når de har denne over. Vi testet faktisk for noen år siden når det var tropesommer og vi var på ferie, tempen i bilen gikk fra 28 til 20 i løpet av kort tid pga den. Hvis du har telt eller lignende den kan slengen over trenger du jo heller ikke de aller største som koster veldig mye. Anonymkode: 0c5cb...eda
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2021 #53 Skrevet 25. juni 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Personlig ville jeg nok ventet en uke eller to før folksom strand, det kommer jo veldig ann på valpen. Min første var veldig forsiktig og utrygg de fire-fem ukene, men tødde så opp og tar alt på strak labb i dag. Den andre var med alt fra dag en fordi han taklet det og er i dag besøkshund i Røde kors og en trygg og god hund. Men ellers er jeg overrasket at til tross for mye "hundefolk" og bastante meninger her så har ingen nevnt silvershade. Kjøpes i dyrebutikk, er typ nettingtelt av sølv. Jeg er mye på hundeustillinger og selv på de varmeste dagene er det svalt inne i telt og hos hundene når de har denne over. Vi testet faktisk for noen år siden når det var tropesommer og vi var på ferie, tempen i bilen gikk fra 28 til 20 i løpet av kort tid pga den. Hvis du har telt eller lignende den kan slengen over trenger du jo heller ikke de aller største som koster veldig mye. Anonymkode: 0c5cb...eda Takk for tips 😊 Anonymkode: e5d02...c65
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2021 #54 Skrevet 27. juni 2021 On 6/24/2021 at 9:10 PM, Anonym bruker said: Hvor tidlig kan en valp være med på stranda? I skyggen og uv telt. Anonymkode: e5d02...c65 vår var med fra han var 9-10 uker, han er renslig og sier fra når han skal på do, skjedde aldri et uhell, han er 4 mnd nå Anonymkode: cf755...397
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå