Gå til innhold

Dere som fikk bivirkninger av svineinfluensavaksina, hvordan gikk det etter at dere tok Pfizer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ble skikkelig dårlig av vaksinen mot svineinfluensa. Var sengeliggende med den verste hodepinen jeg noen gang har opplevd, samt heftig muskelverk og feber. Den vaksinen kommer jeg nok ikke til å ta igjen. Fikk ingen bivirkninger av Pfizer, kun litt øm ved stikkstedet første dagen. 

Kira skrev (3 timer siden):

Jeg ble skikkelig dårlig av vaksinen mot svineinfluensa. Var sengeliggende med den verste hodepinen jeg noen gang har opplevd, samt heftig muskelverk og feber. Den vaksinen kommer jeg nok ikke til å ta igjen. Fikk ingen bivirkninger av Pfizer, kun litt øm ved stikkstedet første dagen. 

Så bra at du ikke reagerte på Pfizer 😊 Da håper jeg at jeg er like heldig når det blir min tur til å få vaksine 😊

Hi

Anonymkode: fa6f4...554

Ble veldig syk etter svineinfl.vaksinen og fikk erstatning. Tok Pfizer i forrige uke. Svimte av og fikk kramper, har vært hjemme fra jobb og er ikke i god form. Er mye sykere nå enn jeg var da jeg hadde korona i fjor. 

Anonymkode: e27cf...e9a

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Ble veldig syk etter svineinfl.vaksinen og fikk erstatning. Tok Pfizer i forrige uke. Svimte av og fikk kramper, har vært hjemme fra jobb og er ikke i god form. Er mye sykere nå enn jeg var da jeg hadde korona i fjor. 

Huff, så ekkelt. 
jeg ble dårlig av svineinfluensavaksinen, og har vært veldig plaget av små kramper overalt etter 1. dose. Vet ikke om jeg tør ta andre 😢

Anonymkode: 55959...bd8

Kira skrev (11 timer siden):

Jeg hadde svineinfluensa og herregud, den hodepinen glemmer jeg aldri. 

Anonymkode: ac38c...d4c

Annonse

Anonym bruker skrev (23 timer siden):

Huff da 😔 Nå ble jeg skeptisk igjen 🙈

Hi

Anonym bruker skrev (23 timer siden):

Huff, så ekkelt. 
jeg ble dårlig av svineinfluensavaksinen, og har vært veldig plaget av små kramper overalt etter 1. dose. Vet ikke om jeg tør ta andre 😢

Anonymkode: 55959...bd8

Ble du gyldig dårlig av svineinfluensavaksina? Skjønner godt at du er skeptisk til dose 2,når du har plager etter dose 1..

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ble du gyldig dårlig av svineinfluensavaksina? Skjønner godt at du er skeptisk til dose 2,når du har plager etter dose 1..

Gyldig faktisk 😂 Veldig skulle det stå..

ble ikke syk av verken svineinfulensa sprøyta eller eller denne, folk må slutte og lese på nett og heller følger seg selv, vil man ikke så er det greit,men ikke les på nett over alt

Anonymkode: 771fc...69d

• Opprett ny...