Gå til innhold

Foreldre -forskjellige vaksiner?

Anbefalte innlegg

Man kan jo bli smittet av korona selv om man er vaksinert (akkurat som med alle andre vaksiner), men man blir bare mindre syk.

Sitter og tenker, når vi bestiller time til første dose så er timene markert med hvilken av vaksinene vi vil få på den aktuelle timen.
Velger du og pappaen til barnet deres forskjellige vaksiner?

Tenker at dette viruset muterer så mye at hva viss en av vaksinene brått mister mye av sin effekt så vil ihvertfall en av oss ha mindre sjanse for å bli alvorlig syk og få langtidsvirkninger etter smitte.

Hva tenker dere?

Anonymkode: 31f41...ff4

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144418912-foreldre-forskjellige-vaksiner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her kan vi ikke velge, det står bare hvem du får...

Har bare blitt levert phifer (eller hvordan det nå skrives) her hele våren da, så det er den jeg har fått og jeg regner med det er den gubben får neste uke også

Anonymkode: eb624...625

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Foreløpig er det ingen som selv får velge hvilken vaksine man får tilbud om, så dette er en ikke-eksisterende problemstilling.

Anonymkode: eb2b3...1df

Jeg er allerede fullvaksinert.
Når mannen skulle bestille time til sin første time var timene som var ledige markert med pfeizer eller moderna

HI

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg er allerede fullvaksinert.
Når mannen skulle bestille time til sin første time var timene som var ledige markert med pfeizer eller moderna

HI

Da er det sikkert et unntak akkurat der dere bor, for har ikke hørt om noen andre rundt om som har kunnet velge selv.

Tviler på at det spiller særlig stor rolle hva dere velger å gjøre.

Annonse

Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Foreløpig er det ingen som selv får velge hvilken vaksine man får tilbud om, så dette er en ikke-eksisterende problemstilling.

Jeg fikk velge, mellom Moderna og Pfizer - i Lillestrøm kommune. Kom opp med tidspkt valgene. 

Anonymkode: 6783f...0f0

• 2 uker senere...
  • Opprett ny...