Anonym bruker Skrevet 23. juni 2021 #1 Skrevet 23. juni 2021 Jeg skal vĂŠre med pĂ„ en stor hendelse snart og jeg har tenkt mye pĂ„ det nĂ„. Jeg vet ikke om jeg begynner Ă„ bli syk eller om det er gruing/angst som gir meg symptomer... Vondt i hodet, kvalm, springer pĂ„ do og vil grĂ„teđFĂžler meg tett i hodet, som at jeg ikke er helt med.Skjelven i kroppen....Kan det vĂŠre at jeg bare gruer meg? Anonymkode: 0e3ae...962
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2021 #2 Skrevet 23. juni 2021 Dersom dette er noe du gruer deg mye til eller er veldig spent pĂ„, sĂ„ er det nok derfor du fĂžler deg slik ja. Jeg blir skikkelig dĂ„rlig (kvalm, lĂžs mage og ekstremt stresset) fĂžr veldig viktige ting, som f.eks eksamener, jobbintervju, vente pĂ„ svar etter prĂžverĂžr osv. Lykke til med den store hendelsen, hĂ„per det gĂ„r bra đ Anonymkode: 049b5...fed
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2021 #3 Skrevet 23. juni 2021 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Dersom dette er noe du gruer deg mye til eller er veldig spent pĂ„, sĂ„ er det nok derfor du fĂžler deg slik ja. Jeg blir skikkelig dĂ„rlig (kvalm, lĂžs mage og ekstremt stresset) fĂžr veldig viktige ting, som f.eks eksamener, jobbintervju, vente pĂ„ svar etter prĂžverĂžr osv. Lykke til med den store hendelsen, hĂ„per det gĂ„r bra đ Anonymkode: 049b5...fed Tusen takkđ„° Ja, jeg fĂžler meg helt rar.Er ikke helt med i ting som skjer, helt utmattet... Har prĂžvd Ă„ ikke stresse, men gĂ„r med en rar ekkel fĂžlelse gjennom hele kroppen.. Anonymkode: 0e3ae...962
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ