Gå til innhold

Dunket hodet, klar væske

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Du spurte om du burde være bekymret og det fikk du svar på. At du velger å høre på den eneste her i tråden som åpenbart ikke har peiling er opp til deg.

Anonymkode: 1a1ac...57d

Bekymret over væsken som kom ut, og det var altså ingen grunn til. Jeg ville nok vært bekymret for hjernerystelse hvis jeg var dårligere, men jeg er altså i 100 % fin form nå.

HI

Anonymkode: 6e419...161

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bekymret over væsken som kom ut, og det var altså ingen grunn til. Jeg ville nok vært bekymret for hjernerystelse hvis jeg var dårligere, men jeg er altså i 100 % fin form nå.

HI

Men altså, hva trodde du væsken var da om du ble bekymret av den?

Anonymkode: b91b0...ec5

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Men altså, hva trodde du væsken var da om du ble bekymret av den?

Jeg visste ikke, men jeg har aldri "blødd" klar væske før og lurte derfor på hva det var og om det burde være grunn til bekymring. Før jeg spurte her prøvde jeg å google meg fram til et svar, men da fant jeg bare ut at klar væske fra ører og nese var grunn til bekymring, mens hos meg kom det midt oppå hodet. Hadde jeg ikke fått beroligende svar her, ville jeg nok ringt legevakten for sikkerhetsskyld. 

HI

Skrevet

Du var ikke bekymret for at du kunne ha slått på deg hjernerystelse, men var redd du lakk cerebrospinalvæske ut av hodet?

Anonymkode: d4157...f91

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du var ikke bekymret for at du kunne ha slått på deg hjernerystelse, men var redd du lakk cerebrospinalvæske ut av hodet?

Samme tenkte jeg. Tydelig at hun dunket hodet hardt ja🤣

Skrevet

Slår man hodet er det bare å ta det rolig noen dager. Med mindre det er brutalt slag eller fallskade ser jeg ingen grunn til å plage legevakten. Det går over 

Anonymkode: c0b3a...d4c

Skrevet

Nei, nå legger du ord i munnen på meg for å latterliggjøre meg, noe som er en ganske ufin hersketeknikk og sier en del om deg som menneske. Jeg visste ikke hva det var, det var derfor jeg spurte. Så enkelt, men tydeligvis så vanskelig for noen å forstå. 

HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Nei, nå legger du ord i munnen på meg for å latterliggjøre meg, noe som er en ganske ufin hersketeknikk og sier en del om deg som menneske. Jeg visste ikke hva det var, det var derfor jeg spurte. Så enkelt, men tydeligvis så vanskelig for noen å forstå. 

HI

Nei, det var jo det du sa. Du viste at det var farlig om det kom ut av ørene. Det at du nå er flau over manglende kunnskap får du ta på egen kappe. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Nei, det var jo det du sa. Du viste at det var farlig om det kom ut av ørene. Det at du nå er flau over manglende kunnskap får du ta på egen kappe. 

Nei, det var ikke det jeg skrev. Det jeg skrev var at det eneste jeg fant da jeg googlet, var at det kunne være farlig hvis det kom klar væske ut av nese eller ører, jeg fant ikke noe om klar væske fra et sår midt oppå hodet, derav spørsmålet her inne. At du dermed tror at jeg trekker en parallell mellom de to typene væske er en antakelse du gjør, ikke noe jeg på noe tidspunkt har hevdet at jeg trodde det var.

Jeg er ikke det minste flau, da hadde jeg latt tråden være så den forsvant ut av siden, og det har jeg heller ingen grunn til. Jeg har hele tiden forklart saklig hva som skjedde og hva jeg lurte på. At du og noen andre i tråden ikke er i stand til å lese det jeg skriver og dermed ender opp med å lage egne tolkninger kan jeg ikke klandres for, men jeg kan opplyse om at det er en ganske dårlig egenskap der du egentlig bare ender opp med å drite ut deg selv fordi du framstår som en dårlig leser. 

HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nei, det var ikke det jeg skrev. Det jeg skrev var at det eneste jeg fant da jeg googlet, var at det kunne være farlig hvis det kom klar væske ut av nese eller ører, jeg fant ikke noe om klar væske fra et sår midt oppå hodet, derav spørsmålet her inne. At du dermed tror at jeg trekker en parallell mellom de to typene væske er en antakelse du gjør, ikke noe jeg på noe tidspunkt har hevdet at jeg trodde det var.

Jeg er ikke det minste flau, da hadde jeg latt tråden være så den forsvant ut av siden, og det har jeg heller ingen grunn til. Jeg har hele tiden forklart saklig hva som skjedde og hva jeg lurte på. At du og noen andre i tråden ikke er i stand til å lese det jeg skriver og dermed ender opp med å lage egne tolkninger kan jeg ikke klandres for, men jeg kan opplyse om at det er en ganske dårlig egenskap der du egentlig bare ender opp med å drite ut deg selv fordi du framstår som en dårlig leser. 

HI

Nei, les det du skriver i tråden en gang til du. Sakte. Så ser du at du skrev akkurat det vi påpeker, her er det dessverre bare du som fortsetter å drite deg ut. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Nei, les det du skriver i tråden en gang til du. Sakte. Så ser du at du skrev akkurat det vi påpeker, her er det dessverre bare du som fortsetter å drite deg ut. 

Nei, det gjorde jeg ikke. Dette er det jeg skrev i hovedinnlegget: "Men det jeg synes var litt ubehagelig var at da jeg kjente oppå hodet, kon det ikke noe blod, men fingrene ble fuktig av en klar væske, som vann. Nå er det en sårskorpe der. Hva var det som kom ut? Burde jeg være bekymret?"

Kan du vise meg hvor jeg angivelig trodde det var hjernevæske?

HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

For da være måte på vrangsiden her, flere opplyste at det var normalt med klar væske og hvorfor, var det hun spurte om. Ingen grunn til å holde på sånn du gjør nå, det gikk opplagt helt fint med trådstarter. 

Anonymkode: b6328...fd2

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Nei, det gjorde jeg ikke. Dette er det jeg skrev i hovedinnlegget: "Men det jeg synes var litt ubehagelig var at da jeg kjente oppå hodet, kon det ikke noe blod, men fingrene ble fuktig av en klar væske, som vann. Nå er det en sårskorpe der. Hva var det som kom ut? Burde jeg være bekymret?"

HI

Slike er håpløse å diskutere med, Hi. Ville ikke brukt mer energi på dem. Det er ikke du som driter deg ut her.

Anonymkode: 075fc...99c

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

HI

. Før jeg spurte her prøvde jeg å google meg fram til et svar, men da fant jeg bare ut at klar væske fra ører og nese var grunn til bekymring, mens hos meg kom det midt oppå hodet. Hadde jeg ikke fått beroligende svar her, ville jeg nok ringt legevakten for sikkerhetsskyld. 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...