Anonym bruker Skrevet 22. juni 2021 #1 Skrevet 22. juni 2021 midt i ferien ( 6 juli ) ,hadde dere invitert nå eller ventet til August,eller feiret når han hadde bursdag? vet flere av de i klassen hans skal bort fra rundt 2 juli, da går de fleste ut i ferie, så det jeg lurer på, skal jeg feire før ,tenkte til neste onsdag hvis vi skal feire nå, eller skal jeg vente til August? han skal be de 4 nærmeste vennene sine, 2 jenter og 2 gutter, de begynner i 6 klasse til høsten og er 16 gutter og 15 jenter i klassen. disse 5 har vert ertiser fra barnehagen Tenkte og ta de ut på kino og pizza Anonymkode: 9eb60...6a1
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2021 #2 Skrevet 22. juni 2021 Jeg ville sendt en melding til alle foreldrene og spurt om de er hjemme eller på ferie selve dagen. Hvis noen er på ferie hadde jeg ventet til august Anonymkode: baec8...2f9
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2021 #3 Skrevet 22. juni 2021 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): midt i ferien ( 6 juli ) ,hadde dere invitert nå eller ventet til August,eller feiret når han hadde bursdag? vet flere av de i klassen hans skal bort fra rundt 2 juli, da går de fleste ut i ferie, så det jeg lurer på, skal jeg feire før ,tenkte til neste onsdag hvis vi skal feire nå, eller skal jeg vente til August? han skal be de 4 nærmeste vennene sine, 2 jenter og 2 gutter, de begynner i 6 klasse til høsten og er 16 gutter og 15 jenter i klassen. disse 5 har vert ertiser fra barnehagen Tenkte og ta de ut på kino og pizza Anonymkode: 9eb60...6a1 Her i klassen venter de som har bursdag i fellesferien. Leit når vennene ikke kan komme i bursdagen. Jeg hadde tatt det på høsten. Eller på slutten av skoleåret, i midten av juni. Lillebroren min feiret alltid midt i fellesferien. Ble noen stusselige selskap. Mamma likte at det kom få folk. Anonymkode: e6b3d...84b
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2021 #4 Skrevet 23. juni 2021 Takk for svar, Ja skal sende melding til de foreldrene til de 4, synes det er greit neste onsdag hvis det er mulig, lenge til August Anonymkode: 9eb60...6a1
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2021 #5 Skrevet 23. juni 2021 Barnet mitt har bursdag 4 juli. Vi har alltid feiret siste uka før skoleslutt eller første uka etter skolestart. I ferien fungerer det dårlig. Mange det ikke passer for, noen skal plutselig noe annet og kommer ikke likevel selv om de sa de kom osv. Da blir det bare dumt og en skuffelse. Har hatt et par av de aller nærmeste vennene her på selve dagen, men da er det avtalt oss voksne i mellom. Vi har hatt filmkveld, overnatting osv. Tradisjonell barnebursdag utenom skoleferien fungerer ikke er vår erfaring. Anonymkode: 76227...b42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå