Gå til innhold

Gutten fyller år

Anbefalte innlegg

Skrevet

midt i ferien ( 6 juli ) ,hadde dere invitert nå eller ventet til August,eller feiret når han hadde bursdag? vet flere av de i klassen hans skal bort fra rundt 2 juli, da går de fleste ut i ferie, så det jeg lurer på, skal jeg feire før ,tenkte til neste onsdag hvis vi skal feire nå, eller skal jeg vente til August? han skal be de 4 nærmeste vennene sine, 2 jenter og 2 gutter, de begynner i 6 klasse til høsten og er 16 gutter og 15 jenter i klassen. disse 5 har vert ertiser fra barnehagen

Tenkte og ta de ut på kino og pizza

Anonymkode: 9eb60...6a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville sendt en melding til alle foreldrene og spurt om de er hjemme eller på ferie selve dagen. Hvis noen er på ferie hadde jeg ventet til august

Anonymkode: baec8...2f9

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

midt i ferien ( 6 juli ) ,hadde dere invitert nå eller ventet til August,eller feiret når han hadde bursdag? vet flere av de i klassen hans skal bort fra rundt 2 juli, da går de fleste ut i ferie, så det jeg lurer på, skal jeg feire før ,tenkte til neste onsdag hvis vi skal feire nå, eller skal jeg vente til August? han skal be de 4 nærmeste vennene sine, 2 jenter og 2 gutter, de begynner i 6 klasse til høsten og er 16 gutter og 15 jenter i klassen. disse 5 har vert ertiser fra barnehagen

Tenkte og ta de ut på kino og pizza

Her i klassen venter de som har bursdag i fellesferien. Leit når vennene ikke kan komme i bursdagen. Jeg hadde tatt det på høsten. Eller på slutten av skoleåret, i midten av juni. 

Lillebroren min feiret alltid midt i fellesferien. Ble noen stusselige selskap. Mamma likte at det kom få folk. 

Anonymkode: e6b3d...84b

Skrevet

Takk for svar, Ja skal sende melding til de foreldrene til de 4, synes det er greit neste onsdag hvis det er mulig, lenge til August

Skrevet

Barnet mitt har bursdag 4 juli. Vi har alltid feiret siste uka før skoleslutt eller første uka etter skolestart. I ferien fungerer det dårlig. Mange det ikke passer for, noen skal plutselig noe annet og kommer ikke likevel selv om de sa de kom osv. Da blir det bare dumt og en skuffelse. 

Har hatt et par av de aller nærmeste vennene her på selve dagen, men da er det avtalt oss voksne i mellom. Vi har hatt filmkveld, overnatting osv. Tradisjonell barnebursdag utenom skoleferien fungerer ikke er vår erfaring. 

Anonymkode: 76227...b42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...