Gå til innhold

Er dette slemt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om du sitter i samme rom som typen din og hans guttevenner, er det da greit at de sitter å prater om damer de syns er sexy? Jeg er litt der at jeg tenker det er lov å kommentere at noen hadde ei fin rumpe, er vakker osv. Man slutter jo ikke se pene folk selv om man er i et forhold. Men jeg merker at jeg føler en viss respekt for emnet, jeg vil ikke gjøre kjæresten min ille til lags ved å si ting som "åå ja han er driitsexy, sett den rompa?". Hvor går grensa for dere, hva er greit å ikke?

Anonymkode: 05672...d4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lavt synker jeg bare ikke, ikke en gang hvis jeg kun snakker med meg selv. 

Anonymkode: f941c...0e3

Skrevet

Da hadde jeg gjort det samme tilbake. Svart at "han der ser ut til å ha mye større pikk enn deg, Erlend, tenk så mye deiligere sex må være med han i stedet for med deg". Så hadde han fått kjent på hvordan det føles.

Anonymkode: 7360b...cbb

Skrevet

Jeg synes det er en skikkelig uting å kommentere andres kropper, så det blir helt feil for meg uansett hvem som måtte være tilstede. 

Anonymkode: cf32c...13d

Skrevet

Det er skikkelig unødvendig. Kan skape komplekser om du absolutt ikke er i nærheten av å se slik ut.

Anonymkode: 385f7...101

Skrevet
Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Om du sitter i samme rom som typen din og hans guttevenner, er det da greit at de sitter å prater om damer de syns er sexy? Jeg er litt der at jeg tenker det er lov å kommentere at noen hadde ei fin rumpe, er vakker osv. Man slutter jo ikke se pene folk selv om man er i et forhold. Men jeg merker at jeg føler en viss respekt for emnet, jeg vil ikke gjøre kjæresten min ille til lags ved å si ting som "åå ja han er driitsexy, sett den rompa?". Hvor går grensa for dere, hva er greit å ikke?

Hvis kjæresten din er 16…. 
Er dette mannen for deg? Virkelig? 

Anonymkode: 5f01a...d7f

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Hvis kjæresten din er 16…. 
Er dette mannen for deg? Virkelig? 

Det var eksen min som gjorde dette heldigvis, bare kom til å prate med min nåværende kjæreste om temaet i dag. Han har aldri kommentert andres utseende foran meg, ikke som jeg kan huske. Han hadde vært på besøk hos naboen, som hadde kommentert at jeg har store pupper. Mens kona hans satt å hørte på. Så dette syns min mann var usmakelig på vegne av kona hans, å det syns jeg og er feil på flere måter. Uansett begynte vi å snakke om dette å kommentere utseende til andre foran hverandre, så jeg sa jeg ikke er helt komfortable med det. Han sa det er jo ikke noe å tenke på da vi aldri har opplevd en sånn situasjon :) jeg tror nok ikke jeg ville likt det om han sier noen andre er vakker, bare lurer om det gjør meg sjalu eller normal?

HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det var eksen min som gjorde dette heldigvis, bare kom til å prate med min nåværende kjæreste om temaet i dag. Han har aldri kommentert andres utseende foran meg, ikke som jeg kan huske. Han hadde vært på besøk hos naboen, som hadde kommentert at jeg har store pupper. Mens kona hans satt å hørte på. Så dette syns min mann var usmakelig på vegne av kona hans, å det syns jeg og er feil på flere måter. Uansett begynte vi å snakke om dette å kommentere utseende til andre foran hverandre, så jeg sa jeg ikke er helt komfortable med det. Han sa det er jo ikke noe å tenke på da vi aldri har opplevd en sånn situasjon :) jeg tror nok ikke jeg ville likt det om han sier noen andre er vakker, bare lurer om det gjør meg sjalu eller normal?

HI

Du likte det ikke når eksen snakket sånn, og du vil ikke like det om nåværende snakket sånn. Det gjør deg ikke sjalu. Heldigvis har du oppgradert fra en neandertaler-x til en voksen mann! Gratulerer med det! 

Skrevet

Jeg vil ikke si at det gjør deg sjalu, det gjør deg oppegående. Voksne folk sitter ikke og diskuterer andres kropper.

Anonymkode: 737ff...3ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...