Gå til innhold

Hvor mange kremer har du om gangen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Feks av solkrem? Har du 1 og 1 eller har du 3?

Anonymkode: 3e9de...270

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror vi har 3 i familien. Med 2 tenåringer som tar med seg på stranda må vi ha mer enn en tube, men av kremer til bare meg har jeg en håndkrem som jeg stort sett ikke bruker. Det er alt.

Anonymkode: 11e63...9ad

Skrevet

Solkremerhar vi 4 av. En i bhg til minste, En på skolen til eldste, en hjemme og en på jobben min.

Anonymkode: 7bd33...4bb

Skrevet

Solkrem- en i gangen, ungene smører seg på vei ut. En i veska, en til ansikt på badet, og barna har med seg hver sin i skolesekken. Orker ikke telle opp. 

Ellers har jeg hudpleieprodukter, ansiktskrem og fotkrem i jevnlig bruk, men kun en av hver. 

Og på hytta har vi det samme. Vi har dobbelt opp av alt der, tar kun med oss mat. 

Anonymkode: 8e0d2...496

Skrevet

Solkrem har vi mange av, akkurat nå 5-6 stykker tror jeg. Fra faktor 15 til 30.

Har fire barn så det går mye solkrem i løpet av sesonger, kjøper flere når det er salg. De hadde nettop 50% på storpakning fra Cliniderm på apoteket, da kjøpte jeg tre storpakninger. 

Anonymkode: 46b90...291

Skrevet

Solkrem har vi flere av, alt fra 15-50 i faktor. Tror vi har 3 faktor 30 nå, en er nesten tom, en lukter vondt.. har tre for ansikt i 50 hvor av to er uåpnet, kjøpt på tilbud. Bruker den hele året. Har en 50 for kropp. Har en 15 for kropp. Har en 30 med glitter, og en 15 med glitter. Og så har jeg nesten samme utvalg på hytta. 

Anonymkode: 1baad...1a5

Skrevet

Det har me endel av ,barna hadde med kvar sin i skulesekken.

Har med høg og litt lavere solfaktor i bilen, i campingvogna .på kvart bad .

Samt ansikt solkrem , og solkrem i strandbagen 

Anonymkode: 56029...47e

Skrevet

Har mange solkremer. En på skolen, en i bhg, 2 her hjemme, og 2 på hytta. Har også en til ansiktet som jeg bruker som er matt. Av fuktigjetskremer har vi veldog mange. Men jeg har en til fjeset som jeg bruker morgen og kveld,som både dag og natt krem. 

Anonymkode: 28923...ff8

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Har mange solkremer. En på skolen, en i bhg, 2 her hjemme, og 2 på hytta. Har også en til ansiktet som jeg bruker som er matt. Av fuktigjetskremer har vi veldog mange. Men jeg har en til fjeset som jeg bruker morgen og kveld,som både dag og natt krem. 

Anonymkode: 28923...ff8

Jeg har en jeg bruker nå, kjøpte en på 70% fordi jeg skal sjekke om den er som beskrevet, tebkte det var et godt kjøp på 70%. Men vurderer å kjøpe en til som jeg bare elsket..hjertet mitt bare «ja, denne er pefekt», for jeg liker å sammenligne. Og da skal jeg ha disse 3 til de er brukt opp.. men jeg har ikke kjøpt den 3. for jeg vet ærlig talt ikke om det er vits, får dårlig samvittighet pga miljøet

Anonymkode: 3e9de...270

Skrevet

Vi har mange solkremer, det er noen på badet oppe og på badet nede, barna skal ha med seg solkremer på besøk, sommer sfo, vi har en på kommoden i gangen så man kan smøre fjeset i farta på vei ut og vi har flere forskjellige faktorer til forskjellig bruk og hud, sikkert minst 10 solkremer. Av andre kremer har vi: Aderma bodylotion, CeraVe bodylotion, Avène bodylotion, Vichy aftersun, et par ansiktskremer samt en håndkrem og en fotkrem.

Anonymkode: bd4d5...a12

Skrevet

Av alle merkelige spørsmål på et forum… HVORFOR lurer du!? 

Anonymkode: 6f4c8...4cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...